rek
07.08.2012
Często komentowane 13 Komentarze

0x10c: Gra trafi na Oculus Rift? Notch „podekscytowany” nowymi okularami VR

0x10c: Gra trafi na Oculus Rift? Notch „podekscytowany” nowymi okularami VR
Coraz więcej developerów wyraża zainteresowanie Oculus Rift – nowymi okularami rzeczywistości wirtualnej. Obok Johna Carmacka z id Software, Gabe’a Newella z Valve i Cliffa Bleszinskiego z Epic Games, „podekscytowany” urządzeniem jest Markus „Notch” Persson.

W serii wpisów na Twitterze Notch wyraził swoje „podekscytowanie” okularami, dodając, że nie może doczekać się, by „nimi pograć”. Obiecał również, że jeśli urządzenie będzie współpracować z Javą, to pojawi się na nim 0x10c – nowa kosmiczna gra studia Mojang.

W ostatnim wpisie Notch stwierdził, że chciałby zobaczyć na Oculus Rift także Minecrafta, ale decyzja w kwestii dostosowania gry do nowych okularów rzeczywistości wirtualnej zależy od jej obecnego głównego projektanta, Jensa Bergenstena.

Zbiórka na Oculus Rift wciąż trwa – do jej zakończenia pozostało jeszcze 24 dni, a twórcy urządzenia uzbierali już 1,39 miliona dolarów, co znacznie przewyższyło początkowy cel 250 tysięcy dolarów.

13 odpowiedzi do “0x10c: Gra trafi na Oculus Rift? Notch „podekscytowany” nowymi okularami VR”

  1. Coraz więcej developerów wyraża zainteresowanie Oculus Rift – nowymi okularami rzeczywistości wirtualnej. Obok Johna Carmacka z id Software, Gabe’a Newella z Valve i Cliffa Bleszinskiego z Epic Games, „podekscytowany” urządzeniem jest Markus „Notch” Persson.

  2. Aha.

  3. No no tyle kaski już wpadło ciekaw jestem ile jeszcze wpadnie przez te 24 dni 😀

  4. może ulepszą początkowy projekt za taką ilość kaski?

  5. Kurczę, tyle miesięcy Notch pracuję nad „Adding hardware to the DCPU-16 Releasing” i „DCPU-16 emulator environment”, że mi się zbrzydło na tę grę czekać, gdzie ten postęp?

  6. przestańcie traktować Notcha jak boga, czy ktoś inny dostał osobnego newsa że jest podekscytowany okularami?

  7. Pierwsze okulary VR pojawiły się w latach 90. Były ciężkie, niewygodne i wyświetlały obraz w niskiej rozdzielczości – to wszystko powodowało ból głowy i szyi. Czym różni się ten sprzęt od poprzednich epic faili?

  8. nam sprzedawali cudo z lat 90 które delikatnie „ulepszone” .

  9. @Szpagin|Technologia ma to do siebie, że jest ulepszana na błędach poprzedników, gdyby na przykład dano sobie spokój z wysyłaniem sond, czy lądowaniem na księżycu po wszystkich niepowodzeniach jakich w tym zakresie doświadczono, to twoje dzisiejsze życie byłóby znacznie mniej wygodne.|Już kiedyś wspominałem, że gry pójdą prędzej czy później w kierunku takiej, czy innej VR, według mnie im więcej tego typu projektów, tym lepiej. Szczególnie, że w tym wypadku Oculus Rift otrzymał spory odzew od developerów.

  10. to 0x10c też bedzie na javie??? ja pierdziu

  11. @kanaka Dokładnie, jak można gry pisać w Javie?!

  12. Co z tego, że na javie? Wolę, już żeby było na javie niż w c, bo można będzie dzięki temu bez problemów odpalać na każdym systemie. O c++ nie mówię, bo nie wiadomo czy by skończył gre podczas swojego życia. Nie rozumiem tylko tego, czemu ma czekać specjalnie na obsługę javy, skoro może uzyć JNI, lub Gluegen i samemu sobie zrobić API do biblioteki C/C++ (zakładam, że w tym będą napisane biblioteki do oblsugi Oculus Rift). Sam się zastanawiam nad kupnem tego sprzętu w wersji deweloperskiej.

  13. niż w c-sharp* (komenty nie uwzgledniaja kratek)

Dodaj komentarz