Medal of Honor: Warfighter z „najlepszym silnikiem dla FPS-ów”?

W najnowszym wpisie na swoim blogu twórcy Medal of Honor stwierdzili, że Frostbite 2 jest „najlepszym silnikiem dla FPS-ów”. Udostępnili przy tym garść screenów ze swojej najnowszej produkcji, dzięki czemu sami możemy przekonać się, czy technologia DICE rzeczywiście jest tak dobra, jak mówią. Jest?.
Trzy nowe screeny z Medal of Honor: Warfighter znajdziecie w naszej GALERII.
Czy rzeczywiście nowy MoH korzysta z „najlepszego silnika dla FPS-ów”? Czy developerzy mają rację? A może to nic innego, jak czysty marketingowy frazes? Tym bardziej, że wspierają go klasyczne „bullshoty”…
Czytaj dalej
42 odpowiedzi do “Medal of Honor: Warfighter z „najlepszym silnikiem dla FPS-ów”?”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
W najnowszym wpisie na swoim blogu twórcy Medal of Honor stwierdzili, że Frostbite 2 jest „najlepszym silnikiem dla FPS-ów”. Udostępnili przy tym garść nowych screenów ze swojej najnowszej produkcji, dzięki czemu możemy sami przekonać się, czy technologia DICE rzeczywiście jest tak dobra.
A co mają mówić? Ze mają najgorszy silnik? xD Albo że jest taki sobie? Albo że gra bedzię kolejną zapchajdziurą o której po 2 latach nikt nie bedzię pamietał? Meh please..
nic nie mozna stwierdzic…
Myślałem że ten żołnierz na screenie to głowa jakiegoś gościa wklejona w paincie XD
ma głowę*
Najlepszy silniki dla FPS-ów to trochę przesada bo każdy ma swój gust inni wolą CryEngine ja wole Source engine.
@Nortic BOSKIE. Serio to tak wygląda XD
@Nortic: Też miałem takie wrażenie, strasznie sztucznie to wygląda.
Grałem w betę na X360 (na nic innego nie wyszła) i moje pierwsze wrażenia odnośnie silnika – pierwszy Modern Warfare wyglądał lepiej. Sama gra zapowiada się na totalnego przeciętniaka.
Moge powiedziec, ze nie wiem jaki jest najlepszy, ale jestem przekonany, ze najgorszy jest Unreal Engine, zwlaszcza na surowo – jak go rpzerobia to jeszcze jescze, ale fizycznie i graficznie zawze mnie w fpsach obrzydza
Powiem tak, nie ma czegoś takiego jak „najlepszy silnik dla FPS-ów”. A co, jeżeli ktoś preferuje arcade’ową rozgrywkę jaką proponuje Call of Duty? ;P Albo już w ogóle jakiś Tribes: Ascend. Są różne silniki, nie ma „najlepszego” i to nie tylko jeżeli chodzi o shootery, ale o gry ogólnie.
Z najlepszym silnikiem, gdzie nic się nie niszczy…
Czekam na Crysis 3, wtedy ocenię który wolę.
Czy ja wiem, czy najlepszy? Z pewnością jeden z lepszych. Każdy silnik ma swoje mocne strony. Frostbite 2 z pewnością przoduje w destrukcji otoczenia, Cry Engine 3 zaskakuje wyglądem, RAGE fizyką, Source – nieśmiertelnością…? Na horyzoncie Fox Engine, który może błyśnie czymś jeszcze. Każdy z tych silników napędza sporo świetnych gier, ale to zasługa wyłącznie twórców. Bez nich, to tylko narzędzia.|EA, masz najlepszy silnik? Podziel się nim!
Tak świetnie wygląda tylko na PC na konsole jest upraszczany
@temptation|to chyba graliśmy w 2 różne gry, bo po 1. to jest beta Warfightera, w którą grałem na WCG Poland, a po 2. to obiektywnie gra prezentuje się o niebo lepiej od coda 4, którego silnik jest trochę podstarzały. A o to, jak się gra zapowiada, bez wahania mogę powiedzieć że świetnie.
beta Warfightera na PC*
Gdy widziałem grę w akcji na X’ie to nie wyglądała ona ani trochę dobrze. Wyglądała jak dla mnie przeciętnie lub nawet okropnie. Jak się coś określa że jest to niby najlepszy silnik do FPSów(oczywiście czegoś takiego nie ma) to powinien o wyglądać dobrze na każdej platformie, a nie na PC „łał ale to pinkne” a na konsolach „ocb?!”. Jak się nie ma zaproponować to się wali kit jak „najlepszym silnikiem dla FPS-ów”
A jakim cudem silnik ma się dostosować wyglądem do stary 6 letnich części z konsol?. Będziecie mieć taką grafę na konsolach na jaką na konsola ją wygeneruje i koniec gadki
@ZdeniO – Frostbite 2 robi gry arcade, jaki inny silnik zrobił FPS-a o tak duzych mapach z duzą ilością sprzętu i ładną grafiką. Mogli by zrobić MW3 na Frostbite i pewnie miałby małe wymagania, tylko po co się cofać. Ty porównałeś gry a tu chodzi o program i jego potencjał twórczy.
Najlepszy silnik dla FPS-ów z pseudo-kompletną-destrukcją.
Pada frazes „najlepszy silnik dla FPS-ów” i od razy każdy gada o jakości grafiki jakby to był wyznacznik tego czy silnik jest dobry do danego rodzaju gry. Cholerny ciemnogród się szerzy….
@luk20-pisz chłopie po polsku bo nie można Cie zrozumieć
Taka prawda,że mówiąc o CoD-zie że jest kotletem to wystarczyło by dać silnik np. Cry Engine,Unreal Engine i każdy by mówił jaka to innowancyjna gra i wgl.
słabe konsole-słaba grafika. dobry sprzet- dobra grafika rozumiesz juz?
Kurcze… silniki od BFa i MoHa są jakieś takie… pojazdami walczy się fajnie, ale strzela się już tak jakoś dziwnie. Szybkostrzelność duża nawet w kałachu, broni zupełnie się nie czuje i odgłosy mnie nigdy nie porywały. Nie mówię, że to złe gry ale w CoDzie zawsze przyjemniej mi się strzelało. Tam jak mam w łapie AK to czuję tę radziecką toporność i siłę ognia. W Bad Company 2 pochodne kałachów wydają jakieś takie, jakby to nazwać, bzyknięcia.
Uważam, że tak. Jeat to najlepszy silnik dla FPS-ów. I nie biorę pod uwagę ani grafiki, ani dźwięku broni. Tylko gameplay., a gameplay w Bf3 ma moim zdaniem najlepszy od lat gameplay.|UWAGA ZARAZ FANATYCY CODA-HEJTERZY BĘDĄ WSTAWIAĆ SWOJE PRZEMYŚLENIA NA TEMAT „COD JEST [beeep] A RESZTA DO KITU”
„COD JEST SUPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER, A RESZTA DO KITU o_O
Nie lubię ani CoD’a ani BF’a a jednym z niewielu fps’ów jakie trawie to Gears of War. A co!
@Fatality666- wyjaśnij mi co ma wspólnego frostbite 2 do gameplay`u BF3??
@Wojxar gears of war to nie fps…
Developerzy nie mają racji, a screen z newsa wygląda tragicznie. Gość wygląda jak jakiś Gargamel przerobiony w Photoshopie.
Sranie w banie, ot co i marketingowa zawierucha, niech podadzą argumenty, a nie strzelają plotkami, to nie Onet.
Nie wiem, wg mnie bf3 ma najlepszą grafę. Jedynie lepszy mógłby być crysis ale nie zrobią na tym sieciówki 😉
@KewL – hahah ja tu po prostu siedze i z jednej strony placze ze smiechu a z 2giej jestem przerazony
Najlepszy to Cry Engine 2. Nawet nie 3, gdyż to na nim pędzi najładniejsza istniejąca gra na rynku
A kto tu mówi o grafice? Dobry silnik do fpsa to taki który posiada realistyczną fizykę pocisków, zniszczalne otoczenie, dobry system online itp itd.
To wygląda trochę gorzej niż w BF 3 widać to po screenach i filmikach z gry. Wydaję mi się że grafika w MoH;W będzie nieco gorsza jak w BF 3 a wymagania gry wydaje mi się że są nie co zawyżone niby ten sam silnik ale różni się. Nie wiem czy mam rację to jest tylko moje zdanie.
czyżby szykowała sie powtórka z Crysisem i możliwościa włączenia wszystkiego na full?
Tylko jest jedno ale silnik był pokazany na konsoli!!!!!! a nie PC więc jak chcecie mieć lepszą grafe to tylko PC
Ale ile problemów jest z bf3 a to zacina się gdy się ma dźwięk relatek itp…
Problemy a się rozwiązać z starość konsol nie