Operation Flashpoint: Dragon Rising – muzyka z gry do pobrania za darmo!

Dobry zwyczaj - daj graczom posłuchać muzyki w przerwach pomiędzy sesjami przed kompem. Codemasters (zapewne chcąc również wypromować grę) udostępniło właśnie paczkę empetrójek do ściągnięcia i posłuchania.
Nowy Flashpoint nie należy do gier z przesadnie rozpasaną ścieżką dźwiękową. Podczas akcji nie słychać nawet jednej nuty, a w menu można posłuchać jedynie dwóch kawałków. Sporo ciekawych nut jednak Codemasters zawarli również w swych niezliczonych trailerach swojej gry. Wszystkie utowry ze zwiastunów – w całości oraz w formie krótkich pętli, a także genialne kompozycje z menu można znaleźć w paczuszce dostępnej pod TYM adresem.
Posłuchajcie, a zobaczycie, dlaczego Operation Flashpoint: Dragon Rising w kategorii audio dostanie u nas…
Czytaj dalej
33 odpowiedzi do “Operation Flashpoint: Dragon Rising – muzyka z gry do pobrania za darmo!”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Dobry zwyczaj – daj graczom posłuchać muzyki w przerwach pomiędzy sesjami przed kompem. Codemasters (zapewne chcąc również wypromować grę) udostępniło właśnie paczkę empetrójek do ściągnięcia i posłuchania.
Co?! 11 minut?! przy necie 2mb/s? ech… Trudno. 11 minut to nie wieczność 😛
Jedenastkę dostanie 😛 |Nie chce mi się sprawdzać ale myślę że mi się niespodoba bo moje gusta są „niesamowicie wąskie” że tak napiszę.
Ja już dziś w Empiku byłem, grę zakupiłem. Tylko komputera brak, gdy tylko naprawią /wymienią dysk twardy będzie się działo, o będzie…
Ja bym się tak nie cieszył. Podobno większość graczy, którzy owy tytuł nabili i pograli mówi, że… Eeee tam. Sammi zobaczcie na http:www.ofp2.pl/ Komentarze do pierwszego newsa na stronie.
Grę przeszedłem, powiem w skrócie: Krótko, ledwo 11 misji, tryb hardcore genialny, fajna róznorodność misji dyskretnych i rozwałkowych, edytor, przyjazny interfejs wydawania rozkazów(nie to co w ArmA2), świetna optymalizacja.
@Crowe|Realizmu ni słychu ni widu – a jak jest to taki udawany, multi cudne nie jest, brak serwerów dedykowanych w tymże, kampania za krótka, edytor moim zdaniem gorszy niż Armie. Słabizna.
Pomijam fakt, że z tego co mi wiadomo, zabezpieczeń antycheaterskich w multi nie ma. Tak samo jak żadnych zabezpieczeń przed piratami, więc nawet kupować do multi nie muszą. x]
Ta muzyka w menu głównym….powala <3
Muzyka głównego menu wymiata. Nie grałem w tę grę (ale muszę), ale widziałem gameplay’ów pare i widziałem styl głównego menu i całkowicie się zgadzam z wyborem Codemaster. Świetny klimat!
Reffan Arma 2 też ma realizm „niczego”, np. super zoom przy przycelowywaniu przy użyciu muszki-szczerbinki, idiotyczne AI w Armie, którego szczyt możliwości to legnięcie plackiem na ziemi i strzelanie do ciebie, przesadzona celność broni, słabe pojazdy…
… Dragon Rising ma lepszą oprawę – bardziej realistyczne oświetlenie i roślinność także animacje lepsze w DR. No ale jak ktoś woli dostawać w pełnym biegu z 300 metrów kulkę w sekundę po wstaniu to polecam mu „realistyczną” Armę 2.
Polecam poszukać gameplaya pokazującego jak ładuje się RPG/Javelina w DR i Armie – niebo a ziemia na korzyść DR. BTW. czy tylko mi wydaje się, że Arma 2 to 1 tylko z inną przeblurowaną grafiką? Chociaż jak ktoś jest fanem staego OPF to niech kupi obydwie.
I nie wiem co robi podpis po screenem w newsie sugerujący, że graficy spartolili robotę. OPF ma lepszy feeling niż szara Arma – polecam pooglądać screeny w recenzji. Całe CDA, które nowemu, szpetnemu Wolfowi daje tyle samo za grafike co nowemu CoJ.
No tak, bo jak ktoś uważa, że gra realistyczna to taka z ładną grafiką… to mi szkoda słów.
bimberoman17 – Świetne komentarze, w 100% prawda.
Ale się chłopaki reklamują 😛 no ale cóż muza jak muza, mi się podoba kawałek combat i Vehicles.
bimberoman17:|A co z niewywracalnym „hamwi”? Co z pojedynku Abram vs. drzevo, w którym jest remis? Jednak nie skreślajmy tego tytułu przedwcześnie. Niech się trochę rozkręci. Kilka patchy i zobaczymy.
Ogólnie każda gra ma spore odstępstwa od realizmu. Te drzewa to faktycznie rzepa. Śmieszna jest całkowita destrukcja domku to uderzeniu w niego tankiem. Hammer – i jedna i druga gra nie jest ani trochę realistyczna. Arma poprzez celność broni…
DR przez AI i dziwną fizykę. Mi bardziej przypadł do gustu DR. Nie irytuje się dostając kulkę z AK47 z 300 metrów gdy czołgam się i chowam jak mogę. Fanom naprawdę realistycznych gier polecam Darkest Hour, mod do Red Orchestry [za 30zł] – warto pograć.
O tak Darchest Hour jest rzeczywiście fajny. Zresztą sama RO jest jednym z niewielu takich porządnych fps’ów(czyli pozorujących/ chcących udawać realizm) w IIwś.
@Scr00l- jak to niewywracalnym „hamwi”? wystarczy najechać na jakiś kamulec na polu i już leży.
te utwory w menu świetne a cały DR dziwny jakiś auta sie tempo prowadza i dzis uderzajc w mur wywalilo mnie ze 40m w powietrze po czym kilka dachowan i jade dalej oraz zacinajace sie boty szczególnie wrogów jak w grach CI dosłownie kilka patchy i będzie f
@bimber – ArmA jest ralistyczna, broń w prawdziwym świecie jest celna. No ale jak CoD4 to wzór realizmu dla niektórych…
Hammer zobacz sobie filmik na YT AK47 vs. M16 – doświadczony strzelec wyborowy nie trafia z AK na 100 metrach 4 na 5 strzałów w tarczę wielkości sylwetki człowieka. Gdzie tu ta celność? W Armie nawet z 1000 metrów AK trafia w punkt tylko po paraboli.
Ja dalej uważam, że obie gry są fajne, w miarę realistyczne [jak na grę komputerową] i warto nabyć obydwie. Ale nie zmienia to faktu, że DR to coś nowego, natomiast Arma 2 to Arma 1, a nawet Flashpoint 1 z innymi jednostkami i nowszą grafiką.
Najnowszy Wolf to nie Wolf lecz po prostu dobra gra, a grafika w niektórych momentach była po prostu świetna.|A OFP:DR ma lepszą grafikę niż ArmA 2? Sprawa dyskusyjna. Kiedy Armę ustawiłem na maksymalne ustawienia to gra była przepiękna… Ale optymalka..
…była masakryczna. :/ |Z tego co mi wiadomo to OFP:DR jest ładny i dobrze zoptymalizowany. Ale z tego co widziałem po screenach to ładny jest z użyciem filtrów oraz paru sztuczek. Ale wszystkiego mieć nie można… Czekam na DEMO.
Kupiłem, zagrałem, do ArmA zniesmaczony wracałem. Gra w ogóle nie przypomina tego, co widzieliśmy na screenach i gameplayach. AI jest uber-głupie i wszystko działa tak, jakby City Interactive tą grę wydawało…
Nowy Wolf w grafice nawet nie stoi w tej samej lidze co Call of Juarez. Miasto w Wolfie przypomina mi Mortyra 3, a cienie i inne efekty powrót do czasów DX8 i Unreal Engine’u 2. Powinien dostać 9 za technikalia a Wolf maxymalnie 5.
Jak dla mnie to cały soundtrack brzmi jednakowo. Jedynie utwór „Front End” do 3:24 kopie po klejnotach rodowych. I to zdrowo! Aż mi się przypomniały ścieżki dźwiękowe z takich filmów jak „Hero” czy „Dom latających sztyletów”. Masterpiece…
Wszystkie są ekstra, ten pierwszy mi się jakoś tak najbardziej utrwala w pamięci i ta melodia z Menu 😛 |Ale soundy w bardzo dobrym klimacie, takie tryumfujące, podniosłe i podsycające niepewność i strach.|I są zrobione na jednym tzw. „silniku”. ***** 🙂
Panowie czepiacie się marudzicie itp. A kto z was pamięta Pierwszego Operation Flash point ?? Nie liczy się Grafika 🙂 Ważny jest klimat, OF Dragon Rising Jest genialny 🙂 Dlaczego ?? Bo ma piękny klimat Pełno latających nad głową pocisków i niesamowita walka o przetrwanie 😉 Ogromny teren, fajna zabawa i mnóstwo możliwości zakończenia zadania, no i cudne cele dodatkowe 😀 To właśnie się liczy w serii gier OF 🙂