Borderlands: pierwsze DLC do gry ujawnione. Zombie atakują!

A dodatek ten ukaże się „później w tym roku” pod sympatyczną i wiele mówiącą nazwą „The Zombie Island of Dr. Ned” w cenie $10. Krótki opis rzuci nieco światła na fabułę:
„Obarczony zadaniem utrzymania przy życiu pracowników Jakobs Cove, dr Ned (który nie jest spokrewniony z dr Zed z Fyrestone) wykonuje swoją pracę odrobinę aż 'za dobrze’, tworząc zombie i inne abominacje szalejące teraz w tym regionie. W tym w pełni rozwiniętym dodatku – pełnym nowych przeciwników, questów i rzadkich loot dropów – gracze będą musieli pracować wespół z doktorem Nedem, rozpoczynając quest polegający na wyleczeniu mieszkańców Jakobs Cove„.
Twórcy z Gearbox uważają zapewne, że zombie w grach nigdy za wiele. I mają rację! W końcu nie ma to jak porządna eksterminacja nieumarłych, czego i sobie, i wam serdecznie życzymy.
Czytaj dalej
7 odpowiedzi do “Borderlands: pierwsze DLC do gry ujawnione. Zombie atakują!”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Żenada! Ogłaszają DLC PRZED premierą! To tak jakby otwarcie powiedzieli „to było w grze, ale wykroiliśmy to i będziecie musieli za to zapłacić”. Tak RamzesXIII – miałeś racje, precz z DLC.
Burn in hell DLC!
Cóż, gry to biznes i każdy chce zarobić i wycisnąć 100% kapuścianego soczku ze swojego dzieła. Ale fakt – można się poczuć wydymanym bez mydła, zwłaszcza kiedy ujawniają szczegóły DLC przed premierą. Kupując Borderlands będę się czuł jak bym kupował pączka, za którego nadzienie przyjdzie mi dodatkowo zapłacić…
Jeżeli te 10$ dla Xboxa, to dal sie zrozumieć…|Ale jak dali to to płatnie na PC to właśnie wbito pierwszy gwóźd do trumny.
na pewno bedzie platne na PC. To nie Valve – to Gearbox ;]|HemmerHead: Mozliwe ze pomysl sie pojawij jak juz mieli gre dosc wykonczona i zeby to dodac musieli by przesunac premiere od kilka miesiecy. Dzieki DLC producenci moga wydac pelna gre i spokojnie ją rozwijać. Osobiscie uwazam ze to dobre rozwiazanie.
prezes Gearbox gadał, że jego ludzie po skończeniu gry się nudzą i projektanci poziomów zwyczajnie nie mieli czego robić, dlatego tworzą dlc po skończeniu prac nad grą pierwotną.. jakbyście oglądali wywiady z nim to byście wiedzieli ;]
Lepiej gdy jest więcej materiału do wydania niż mniej.