27.10.2009
Często komentowane 19 Komentarze

Konfigurator Live – Operation Flashpoint: Dragon Rising

Konfigurator Live – Operation Flashpoint: Dragon Rising
Dragon Rising i wygląd na najwyższych oraz najniższych detalach… Temat rzeka. Gdy pierwszy raz spojrzałem na obydwa screeny byłem wprost wstrząśnięty dogłębnymi różnicami. Zresztą – zobaczcie sami!

Wiem, ciężko w to uwierzyć, ale obydwa screeny były robione na właściwych ustawieniach. Sprawdzałem dwa razy. W zasadzie można by pomyśleć, że ustawienia graficzne tutaj to jakaś ściema, ale przyrost liczby klatek na niskich detalach na szczęście jest dostrzegalny. Słowem podsumowania: ciąć ustawienia jak leci, i tak na ogół nic po grze nie widać!

Recenzja gry wraz tabelą Konfigurator Live w najnowszym numerze CD-Action.

19 odpowiedzi do “Konfigurator Live – Operation Flashpoint: Dragon Rising”

  1. Ja tu nie widzę dużej różnicy, chyba, że jakiś cień drzewa na ciele żołnierza przed nami ;]

  2. mniejsze zagęszczenie roślinności i jej widnokrąg (tzn. trawa pojawia się tylko w kręgu kamery) wpływa tak bardzo na wydajności że można w mniejszym stopniu ingerować w inne elementy, i to ma swoje plusy i minusy, jednak tutaj minusów nie ma i dobrze 🙂

  3. Ja tam za bardzo różnicy w grafice pomiędzy niskimi i wysokimi detalami !|Ale i tak nie kupię ! Nie za bardzo fascynują mnie hardcorowe symulatory pola bitwy !

  4. Szkoda że nie jest to jeden obrazek bo słabe porównanie jest.

  5. Mocny silnik EGO…

  6. @Greg|Może zrobisz screeny na terenie otwartym z wybuchami-sprawdzi się wtedy jakość dymu, ognia i zasięg wzroku 🙂

  7. Nie wiem jak wy, ale ja nie widzę tu ŻADNEJ różnicy. Przybliżałem, porównywałem, i nic. Taki wybór to ja rozumiem!

  8. Tak jak wcześniej mówili inni roślinność, trochę ogień wylotowy i zdecydowanie co się najbardziej przydaje zasięg widzenia, bo dzięki niemu nawet z odległości 1km możemy dostrzec helikopter a na niskich niestety nie :/

  9. Spoglądając na oba obrazki nie jestem w stanie zobaczyć zasadniczej różnicy. Jedyne pytanie to czy ta gra tak słabo wygląda na niskich detalach czy tak dobrze na wysokich?;)

  10. Jedyna roznice jaka dostrzegam, to taka ze na niskich jest troche mniej trawy.

  11. Ja nie widzę jakichś tam wielkich różnic, więc może się na gierkę skuszę, bo nawet jeślibym miał grać na niskich to i tak ładnie wygląda 🙂

  12. może różnice ujrzymy dopiero w akcji

  13. Ja w grze zauważam tylko 1 wadę w grafice. Jest prześliczna ale jak się leży w trawie i na ziemi to nawierzchnia z bliska wygląda jakby robili ja na PC sprzed paru lat.

  14. Różnica jest chyba tylko w tych chwastach po których się chodzi, tak to nic nie widzę.

  15. i tak gram na wysokich A najpiekniejszy widok jak był o bodajze ; D a tak troche pozatematem wy tez macie tak malo mpa w multi waskie gardlo pasmo mologa i to z lotniskiem no i kampania i dla mnie to biedne bo nie ma np smiglowcow bojowych w mologaczy jakos tak sa czolgi hammerki transportery i te male buggy w waskim gardle 2 black hawki i hammery na lotnisku tylko hammery a no i raz gralem w jakas gdzie jakies rakiety trza bylo bronic czy cos no i czesto mnie niewiadomo z czego wyrzuca z multi nie wiem.

  16. Najpiekniejszy widok w tej grze ot byl bodajrze 9misja singla wyście z tej doliny to było wręcz bajkowe i takie nierealne baśniowe : D ale ładne.

  17. Kaszub23, zainwestuj w znaki interpunkcyjne typu przecinek i kropka bo ciezko sie polapac w tym co piszesz… :S

  18. Widziałem u kumpla,grafika nie przypadła mi do gustu.Poza tym ni to pies ni wydra.Niby realistyczne a jednak nie do końca…

  19. Dopiero teraz rozumiem o co chodzi z tymi teksturami, na ktore wiele ludzi narzeka. Wygladaja oblesnie nawet na full detalach…

Dodaj komentarz