Nowy gameplay z Mass Effect 2. Shepard walczy z Huskami [WIDEO]
![Nowy gameplay z Mass Effect 2. Shepard walczy z Huskami [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/d32b2746-a151-440f-b0af-cde8a70bd32c.jpeg)
Po gameplayu z Left 4 Dead 2, serwis G4TV uraczył nas kolejnym, tym razem chyba o wiele ciekawszym filmikiem. Redakcja serwisu opublikowała bowiem nowy film z rozgrywki z Mass Effect 2. W klimatach Halloweenowych.
Wygląda na to, że także i komandor(a) Shepard(a) dotknął halloweenowy szał. Nasz heros walczy bowiem z zombiastycznymi Huskami, które – wielu z was zdążyło już to zauważyć – powracają z pierwszej części Mass Effect.
A oto wspomniany gameplay:
Czytaj dalej
-
CD-Action pod ostrzałem. Przeżyjmy to jeszcze raz
-
W nadchodzącej aktualizacji do Fallouta 76 spotkamy Ghoula z serialu Amazonu. Burning...
-
Andrzej Sapkowski nie chce pisać książek w uniwersum Wiedźmina z bohaterem innym...
-
Postacie z „K-popowych łowczyń demonów” trafią do Fortnite’a. W nowy tryb zagracie...
29 odpowiedzi do “Nowy gameplay z Mass Effect 2. Shepard walczy z Huskami [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Po gameplayu z Left 4 Dead 2, serwis G4TV uraczył nas kolejnym, tym razem chyba o wiele ciekawszym filmikiem. Redakcja serwisu opublikowała bowiem nowy film z rozgrywki z Mass Effect 2. W klimatach Halloweenowych.
Przecież już w Mass Effect były zombie-podobne istoty. Ludzie nabici przez Gethy na metalowe pale, chyba nawet podpis nad ich głowami brzmiał „Zombie”. Także wiele hałasu o nic, naprawdę 🙂
Fajna strzelanka. Marne RPG. Niestety i tak pewnie kupię, ale tym razem po przecenie, nie dam się 2 raz nabrać! ;P
a ja w poprzednią część nie grałem ale tą może kupie bo kolega muwił że jedynka była fajna
W pełni zgadzam się z angar31 te stwory występują w Mass Effect w pierwszej misji później słuch o nich zaginą więc ja też powiem że wiele hałasu o nic 🙂
Występują częściej niż w jednej misji 🙂 No i miło, że ktoś piszący ten news zna się na rzeczy… 😛
To sa Husks, przewijajacy sie przez cale ME, gratsy…|Juz Therion, tfu… Thorian Creepers sa bardzie „zombie” niz Husks.
W jedynce walka wygląda tak samo? Toż to TPP 😛
Nie jest to straszne, ale wygląda grywalnie. Do szczęścia mi tylko potrzeba jakiegoś co-opa do tejże gry… ;]
Mało mnie obchodzi, co niektórzy mówią o tej grze, dla mnie to doskonały erpeg.:) A takie filmiki sprawiają, że jeszcze trudniej będzie doczekać się stycznia:P
Czy tylko ja mam problem z tym gameplayem? Widzę tylko okienko z kodem, zamiast playerki.|Co do „zombie” i „halloweenu”… No, faktycznie. Halloween pełną gębą. Nawet na screenia widać, że to husks, które w jedynce występowały gęsto. A do tego jeszcze były tam Thorian Creepers, nawet bardziej zombie-podobne.
Te zombi były już w pierwszej części. A co do gameplaya to oglądałem na youtube bo tu nie działa. Podoba mi się interfejs 😉
Jakoś tak mało wspominam ME… Nie wiem czemu, pamiętam, że był świetny, ale jakoś tak…
Duty47 ma racje, to są huski (cyber zombi):P , poza tym byly jeszcze thorian creepery. Nie wiem o co to całe halo, ale gameplay fajny 🙂
Mnie to bardziej dziwi, że amunicja się może skończyć w tej grze. W 1 jak byk pisało, że amunicja się nie kończy bo jest na zasadzie efektu masy. Jestem ciekaw jak to teraz wyłumaczą.
Amunicja na zasadzie efektu masy? O czym ty mówisz? co ma jedno do drugiego? Efekt masy odnosił się do podróży.Bardzo dobrze że amunicja jest limitowana.
@Sciass – ale też do potrzeb amunicyjnych broni 🙂 Pozwalało to na rozpędzanie masy do prędkości nadświetlnych, a więc energia pocisku mogła pozostać taka sama, przy znacznie zredukowanej masie. Można więc było strzelać o wiele dłużej z małej „kostki” amunicji. (bo w takiej formie były magazynki). Limitowana będzie tylko amunicja specjalna, z tego co mi wiadomo amunicja normalna będzie nieskończona. I nadal broń będzie się grzać, więc LPM+W się nie sprawdzi 🙂
Bron w ME dzialala na zasadzie efektu masy. Z Codexu:|”All modern infantry weapons from pistols to assault rifles use micro-scaled mass accelerator technology. Projectiles consist of tiny metal slugs suspended within a mass-reducing field, accelerated by magnetic force to speeds that inflict kinetic damage.”…
…”The ammo magazine is a simple block of metal. The gun’s internal computer calculates the mass needed to reach the target based on distance, gravity, and atmospheric pressure, then shears off an appropriate sized slug from the block. A single block can supply thousands of rounds, making ammo a non-issue during any engagement.”|W takiej sytuacji pojawienie sie amunicji jest co najmniej zastanawiajace. Bio ssie w trzymaniu sie swoich realiow?
@HH:|Jestes pewien, ze to dotyczy tylko amunicji specjalnej? Cos mi sie obilo o ucho, ze „magazynki” zastapia przegrzewanie sie broni, lub w przypadku przegrzania mozna bedzie szybko zmienic magazynek. Czy cos takiego…
W przypadku przegrania będzie można zmienić wymiennik ciepła. 🙂 Poczytaj na forum (BW), bo nie jestem pewien, ale chyba mówie prawdę.
Nie przesadzajmy z tymi zombie, były już stworzenia tak nazwane w pierwszej częsci.
Aha. W takim razie kajam się, ale magazynki to i tak dobry pomysł, wymusi lepsze zarządzanie w walce i ostrożniejsze strzelanie.
Co wy? Z księżyca spadliście, że się tak tymi zombie dziwicie? Nie graliście w pierwszą część? To jakim cudem czytałem kiedyś w CDA recenzję pierwszej części…? 🙂
Oj, widzę, że ktoś tutaj nie grał w ME. Już w pierwszym poziomie jedynki była walka z tymi zombiakami, co więcej, wyglądli identycznie jak ci widoczni na gameplayu. Wracając do tematu: nie mogę się doczekać tej gry, jedynka absolutnie mnie wciągnęła 🙂
taaa w 1 misji byly zombiaki
Wszystko pięknie, ale gdzie tu RPG się pytam? Żeby nie było, pierwsze ME mam za sobą. Po prostu BioWare coraz bardziej (według mnie) reklamuje dwójkę w formie strzelanki. Ale to tylko moje zdanie. Dzisiaj w nocy przeszedłem KOTOR-a więc ME jest dla mnie w tej chwili mało „erpegowate” 😉
Nie ma to jak przerobić całego niusa:D
Brawo – nie wszyscy potrafią przyznać się do pomyłki i poprawić błąd.