Electronic Arts Polska odznaczone Złotym Spinaczem za akcję promocyjną The Sims 3

Złote Spinacze to przyznawane od 2003 roku nagrody dla najlepszych firm PR w różnych kategoriach (m.in. PR korporacyjny, produktu, Public Affairs & Lobbing, akcja edukacyjna itd.). W tegorocznej edycji konkursu rywalizowało ze sobą 131 zgłoszeń, z czego 43 przeszło do półfinału.
W kategorii PR produktu jednym z nominowanych była akcja Simomania Polaków, czyli kampania promocyjna The Sims 3. Wysiłki PR-owców EA zostały docenione – kampania ta wygrała, pokonując m.in. takie akcje PR-owe, jak Polski Dzień Przytulania, czy Burger King nagradza Kamila Durczoka za „rzucanie mięsem”.
Złote Spinacze to najważniejsza nagroda w branży public relations. Wśród nominowanych w pozostałych kategoriach znalazły się wszelkiej maści banki, dostawcy internetu (jak UPC) i inne „krawaciarskie” firmy. Tymczasem w prestiżowej kategorii wygrała akcja związana z The Sims 3, a polski oddział „Elektroników” wyróżniono także dodatkowo nominacją kampanii Wirtualna piłka nożna, związanej z grą FIFA 09. Zwycięzcom (czyli polskiemu oddziałowi EA i jego agencji PR, Partner of Promotion) gratulujemy i podpowiadamy akcję, która na pewno pomoże wygrać przyszłoroczne Złote Spinacze: „Dzień darmowej gry Electronic Arts”!
Czytaj dalej
8 odpowiedzi do “Electronic Arts Polska odznaczone Złotym Spinaczem za akcję promocyjną The Sims 3”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Bardzo nas cieszy, gdy gry traktowane są poważnie, a szczególnie wydarzenia z nimi związane. Ostatnio takiego zaszczytu dostąpiły Simsy 3, a konkretniej akcja marketingowa, promująca dzieło Maxisa, nagrodzona statuetką Złotych Spinaczy!
jak miło;)
było by super ale to jest nierealne
no to jest bardziej prawdopodobne:)
😀 Fajny Prezent, może kupię
A ten spinacz to i za wypuszczenie do sieci pirata?
sims 3 nie opłaca się kupić ponieważ kosztuje [250zl] lepiej kupić gta lub dragon age początek
simsy kosztują 100zł