Splinter Cell: Conviction – gameplay co-op z komentarzem, brak dedykowanych serwerów gwarantowany [WIDEO]
![Splinter Cell: Conviction – gameplay co-op z komentarzem, brak dedykowanych serwerów gwarantowany [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/66d1fcdf-31d5-4736-8de8-5fcf459ce62c.jpeg)
Oto fragment kampanii Prologue, osadzonej w byłym ZSRR, w której agenci Archer i Kestrel (odpowiednio z Trzeciego Eszelonu oraz organizacji Voron) wyruszają, by wspólnie odnaleźć skradzione głowice nuklearne. Komentuje Patrick Redding.
Pytanie: Czy będzie wspardzie dla serwerów dedykowanych w pecetowej wersji Splinter Cell: Conviction?
Odpowiedź: Nie.
P: Jak długo będzie trwał mecz w trybie „Face off”?
O: Tryb rozgrywany jest w rundach, do trzech wygranych. Gracze mogą ustalić, jak długo trwają rundy lub ile potrzeba punktów do zwycięstwa.
P: Jak dokładnie działa matchmaking?
O: System próbuje automatycznie połączyć dwóch graczy poszukujących tego samego typu rozgrywki, biorąc pod uwagę mapę, stopień trudności, język i ping. Jeżeli nie odnajdzie się wymagany mecz, gracz tworzy go sam i czeka na połączenie drugiej osoby. Można też tworzyć mecze prywatne. Dodatkowo system stopniowo rozszerza zakres poszukiwań, by znaleźć gracza o preferencjach najbliższych określonym. Nie ma listy meczów.
P: Czy istnieje lobby?
O: Tak, oczywiście. W lobby gracze mogą ustalać parametry meczu, można też z niego zmieniać tryb gry, mapę i poziom trudności. Jeżeli grasz w trybie „Face-off” i chcesz rozegrać kampanię w kooperacji, nie musisz opuszczać lobby.
P: W jaki sposób można się pochwalić wynikami?
O: Oprócz statystyk za tryby Deniable Ops, będziemy mieli internetowe zestawienie graczy, gdzie będzie można porównać swoje osiągnięcia z innymi.
P: Czy będzie tryb powtórki?
O: Nie.
P: Czy będzie tryb obserwacji meczu?
O: Nie.
Nie za dużo tych „nie”? 😉
Czytaj dalej
36 odpowiedzi do “Splinter Cell: Conviction – gameplay co-op z komentarzem, brak dedykowanych serwerów gwarantowany [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
W środku prawie pięć minut misji w kooperacji oraz kilka szybkich pytań i odpowiedzi. Będzie o trybie „faceoff”, dedykach, lobby, matchmakingu, tabelach i powtórkach. Niekoniecznie w tej kolejności. Lecimy.
Wow, widzę w grze więcej skradania niż myślałem, podoba mi się !! 😀
Soczyście soczyście soczyście!!!!!!!!!!!!
Jako weteran poprzednich czesci i gracz który swoje ulubione gry przechodzi na najwyższym powiem jedno…większego uproszczenia już sie nieda dać prawda? W tych 5 minutach gry widzałem chyba z 6 razy jak nagle przeciwnicy tracili wzrok i nie widzieli przechodzacych obok nich agentow…ocb?W Ct i nawet w pandorze przy pelnym oswietleniu kazdy NPC zauważył by przechodzacego szybkim krokiem agenta…uprsozenia uproszenia uproszenia
Brak dedyków czy UBI naprawde sie nie uczy na błedach innych? Czy oni naprawdę jak reszta już chcą tak nam ukonsolowić każda gre by nawet niemożna było trybu gry wybierac przez neta?Z modernwarfare dedyki nic nie znam już pełno osób grajacych przez neta na piratach ale co tam…DA ukonsolowiony multi Conviction ukonsolowione i jeszcze zkażulowane do tego stopnia że na wejściu widać że UBI mówi „hardkorzy,weterani poprzednich części mamy was w Dup**”. Brak trybu powtórki,obserwacji meczu Ubi wtapia sie w …
gów** Czy tak naprawde teraz jedyną szaną na porządną rozgrywke jest albo Velve albo Blizzard? Bo to te rozdających karty firm w branży growej nie lecą aż tak bardzo by gre uknsolowic,zkażualować do potęgi entej…|Jedyną szansą w moich oczach dla ubi jest porządny tryb Versus a la Chaos Theory i Pandora Tomorrow ale bez listy serverów z samemu nadaną nazwa i dedykami raczej gra nie przejdzie. A ja z góry mówie jeśli znowu UBI zrobi nas w konia jak w Da to pierdziele ale to będzie moja pierwsza piracka gra.
nie potrzeba rzucać mięsem.Jakoś nie wychwyciłem strasznych ukażualowień.Tak brak dedykowanych serwerów to na pewno spora wada.ale przy dobrych serwerach firmowych może być nawet niezauważalna.gra zapowiada się naprawdę wyśmienicie.Też jestem weteranem poprzednich części i bardziej mnie denerwują błędy w AI w poczciwym CT niż zmiana rozgrywki w nowym Splinter Cellu.
Czyżby coś bardziej genialnego niż co-op z Chaos Theory? Niepokojące jest tylko to, że grze w kilku miejscach wyraźnie brakuje klatek animacji.
W ct nie bło dedyków, a mimo to sie fajnie grało.
Mimo tego, że jak pan zglina jestem zdecydowanie hardkorem w tego typu grach, nie powiem, że ilość nowatorskich rozwiązań i postawienie na rozgrywkę drużynową mnie tak zachęciła, że już zaczynam zbierać pieniążki.
Super ! Już nie mogę się doczekać^^
nawet nieźle, choć to już nigdy nie będzie stary Splinter Cell. poza tym interfejs nieźle wygląda.
Odrzuciło mnie głównie to, że nie będzie można wybierać z listy serwerów. Ale i tak kupię, może nawet złożę zamówienie na pre-order.
Lista serverów a la ct naprawde pomagała. Grajacy w ct napewno pamietają jak bardzo upraszczał szukanie serverow itp itd Teraz tego nie będzie..|”kj5″ przyznam że w takiej formie jak w ct mogą być servery ale nie w takiej jak w DA ..brak listy i szukanie na oslep brak trybu obserwacji.. po prostu niewiem dlaczego ubi aż tak ośleplo pomimo że ma na karku już 2 świetne gry z multi z serii splinter cell-a pandore i chaos theory.|piXel14 w jakim miejscu rzuciłem mięsaem bo powiedzenie że ktoś wtapia sie w
Jak ma to być drugi IW .Net to ja podziękuję. Jak to ma być DOPRACOWANY IW .Net to… może jeszcze to strawię.
wtapia sie w [beeep] to tak naprawde nawet bluzga nie jest 🙂 |Ale co do scc jeśli gra będzie miała świetnego Versusa na miare tego z chaos theory to biore kolekcjonerską jeśli nie to jeszcze zostaje co-op dość ciekawy ale go przeczekam i kupie na allegro.
A na cholerę wam dedyki w multi, w którym gra dosłownie kilku graczy? Tutaj będzie naraz grało mniej osób niż w L4D, a nie wiem, czy ktoś może mieć pretensje do systemu tam zastosowanego… W CT bardzo ciężko znaleźć serwer, różne wersje klienta itd. Jak dla mnie wszystko jest ok, a wy chyba nie wiecie czego chcecie, tylko rzucacie pustymi, modnymi hasłami (których chyba do końca nie rozumiecie) – dedyki, matchmaking, IWnet…
A sam co-op wygląda bardzo ciekawie… Hmmm… No nic, czas pokaże czy to będzie gra warta kupna, czy posłuży tylko jako ciekawostka.
Zgadzam się z Naars,Na cholerę wam te dedyki >.< Ta gra jest nastawiona na singla,nie na multi.
Trochę mnie przygasili tymi zaprzeczeniami, ale i tak szykuje się świetne multi, bez dedyków jakoś przeżyjemy, to w końcu nie 16 a 2 graczy 😉
Heh, pamiętam, jak zagrywałem się w coopa w Chaos Theory. Nie mogę doczekać się Convictiona, jest dla mnie najważniejszą premierą 2010.
Haha, goście ślepi jak krety. Nie zbyt podoba mi się ta mechanika gry i ta wizualizacja miejsca gdzie cię ostatni raz widzieli :/ . Więc nadal czekam tylko na AvP.
Dedyki nawet nie musza być niech będzie lista serverów,wlasne nazwy servów i normalne wyszukiwanie, i żeby też poprawili jakość serverów w porównaniu z ct gdzie host nie miał lagów wcale a laggi posiadali jedynie gracze ktorzy hostem-nie byli. No i częste problemy z dołączeniem na server,wyrzucania z gry nawet jesli juz ktoś na servie był ale plum ktos rozpoczął rozgrywke i nagle polowa teamu dsotała dc… tak było z servami w ct i da ;/ |A NeKr0110 tak było do czasów chaos theory a potem
A potem większość głównie bawiła sie w versusie a potem w co-op…|Ja sam w versusa mam przegrane około 700h a znam osoby którzy mają po 1000h do 2000h i więcej więc nie wmówisz mi że Splinter Cell jest gra głównie single player.Tak naprawdę głównie grą nastawioną na singl była 1 części a już następne części miały podział singl i multi gdzie już w 2 części zaczął powoli przejmować stery versus a w 3 tak naprawdę singl sie przechodziło i potem głównie Versus i coop.
Chyba wyjdzie kawał świetnej gry, w odróżnieniu od poprzedniej kichy SC:DA…
Yes, Yes, Yes. Chaos Theory coop był b. fajny. W tej części widzę, że chłopaki ostro się do roboty przyłożyli. Cieszy mnie to, teraz coop będzie ciekawszy i bardziej grywalny. Mam również nadzieję, że powstanie przynajmniej 10 map do niego.
Chaos Theory narazie nie do pobicia co do serii SC x]
kurcze … a tak kochałem to „przechodzenie bez ani jednego zabicia na najwyższym stopniu trudności” w chaos theory … niestety z tego co widzę po trailerach to gra będzie kolejną ofiarą „uhollywoodowiania” produkcji … zero klimatu za to efektowne egzekucje i maksymalnie szybka rozgrywka
Myślę … że będzie super gra 🙂 )))))))
ciekawi mnie czy będzie możliwość gry na podzielonym ekranie ,a poza tym gra jest super
Czy Double Agent był kichą? Bardzo wątpię, był po prostu grą ponadprzeciętną a nie jak Teoria Chaosu, niemalże perfekcyjną 😛
Ej mam do was pytanie która częśc była najlepsza i nie niebęde kupywał Conviction
No chyba po komentach można wywnioskować, że Chaos Theory.
A ja nieczytam komentów ale dzięki 😛
Szczerze Double Agent nie był kichą, była to dobra gra. Trochę jej zabrakło do miana spaniałej ale cóż zobaczymy jakie będzie Convition ;]
Nieważne czy są dedyki czy nie, ważne jest to, czy będzie można pograć z przyjacielem!