rek
09.03.2010
Często komentowane 19 Komentarze

Bodycount: Oficjalna zapowiedź Codemasters. Są platformy docelowe – nie ma wśród nich Wii, PSP, DS i… PC

Bodycount: Oficjalna zapowiedź Codemasters. Są platformy docelowe – nie ma wśród nich Wii, PSP, DS i… PC
Firma Codemasters oficjalnie ujawniła dziś nowy projekt Stuarta Blacka, grę Bodycount. Dzięki temu poznaliśmy pierwsze informacje na jej temat, listę platform docelowych, dostaliśmy też dwa screeny. Naprawdę, aż dwa!

Najważniejszą cechą Bodycount ma być środowisko podatne na zniszczenia – dzięki temu żadna osłona nie będzie gwarantować przeciwnikom (jak i graczom) stuprocentowego bezpieczeństwa.

Nasza technologia pozwoliła nam stworzyć inny rodzaj gameplayu, w którym zarówno gracze, jak i AI [muszą kombinować i] nie mogą chować się za niezniszczalnymi osłonami. Tutaj środowisko gry ciągle się zmienia” – tłumaczy Black.

Bodycount trafimy w sam środek nielegalnej walki pomiędzy dwoma światowymi potęgami. Naszym celem będzie zlikwidowanie wrogów grupy zwanej Network. Na swoim wyposażeniu będziemy mieć najlepszą współczesną broń. Prócz trybu dla pojedynczego gracza będzie też zabawa w kooperacji oraz rozgrywka w sieci.

Gra napędzana będzie znanym z innych produkcji Codemasters silnikiem EGO i trafi na konsole Xbox 360 oraz PlayStation 3 w pierwszym kwartale 2011 roku. Na chwilę obecną o wersji PC nikt nic nie mówi. Po dwa pierwsze screeny zapraszamy do naszej GALERII.§ A po pełną zapowiedź gry do nadchodzącego numeru CD-Action. Ten urodzinowy do sprzedaży trafi już w przyszły wtorek.
§

19 odpowiedzi do “Bodycount: Oficjalna zapowiedź Codemasters. Są platformy docelowe – nie ma wśród nich Wii, PSP, DS i… PC”

  1. Codemasters oficjalnie ujawniło nowy projekt Stuarta Blacka Bodycount. Dzięki temu poznaliśmy pierwsze informacje, listę platform oraz dostaliśmy pierwsze screeny!

  2. szkoda bo wyglada fajnie

  3. Standard.

  4. Po ostatnim Flashpoincie więcej już FPSów od Codemasters nie tknę. 😉

  5. …. O! Widzisz, Codies? (nie pytajcie, CO im takiego pokazałem, dobra?)

  6. Zabawne jak to gra w którą najlepiej grałoby się na piecu z myszką w dłoni na nim nie ląduje.

  7. graficznie to tak średnio ale to tylko dwa skriny także nie ma co osądzać jeszcze.

  8. Nie ma szału… wolę poczekać na Crysisa 2.

  9. Eeeeeeee tam.to samo oferuje BC2.I nie ma lepszych. ;P

  10. Screeny wyglądają jakby były żywcem wyciągnięte z F.E.A.R. 2 😛

  11. „Bo to wczesna wersja gry była” 😛

  12. Jak dla mnie FPS = szajs, więc nie zagram. Nie mój gatunek.

  13. to samo mogę powiedzieć o strategiach ale tego nie zrobię. A co do gry, można było się domyślić, że nie na PC, znowu

  14. nie na PC ? DICE z BF:BC też tak twierdziło a teraz więcej osób gra ca PC niż konsolach…

  15. Konradzinski 10 marca 2010 o 00:36

    Wymalowany na bialo murzyn i przecietna grafa, to za malo, zeby porwac PC’towa publike. Jak dla mnie Bodycount moze niewychodzic na PC.

  16. System zniszczeń i to ta całą ultymatywność, nie dzięki postoje.

  17. Przede wszystkiim to na PC już mamy ULTYMATYWNY system zniszczeń, i kopiącą w dupsko rozgrywkę (jeśli już uda się zalogować na EAonline ; p) Więc po co nam Bodycount ? Niech konsolowcy, którzy odrzucili BC2 dostaną fpsa na ich możliwości, z porządnym aimbotem, i małym poziomem trudności ; p

  18. I kolejna grą która nie będzie na PC albo nie wiadomo czy będzie na PC ;/ Może w końcu już nie będą robić na KOMPA Gier ;/

  19. Operation Flashpoint: Dragon Rising na silniku EGO wygląda słabo FPS-y to chyba nie jest jego przeznaczenie. Jeżeli chodzi o fizykę, to my mamy Crysisa:)

Dodaj komentarz