22.06.2010
Często komentowane 30 Komentarze

Deus Ex: Human Revolution – wyciekł gameplay [WIDEO]

Deus Ex: Human Revolution – wyciekł gameplay [WIDEO]
Kap, kap, kap, kap... Niedokręcony kran? Nie... Przecieki CD-Action? Za wcześnie - będą w przyszłym tygodniu. Więc co to tak wycieka...? Gameplay Deus Ex: Human Revolution!

Ci, którzy niczym się nie przejmują – serwis ScrewAttack – udostępnili w sieci długi, niestety kiepsko nakręcony, ale jednak gameplay gry Deus Ex: Human Revolution.

Ponieważ internet daje takie mozliwości nawet ludziom bez cybernetycznych modyfikacji – prezentujemy go poniżej:§

30 odpowiedzi do “Deus Ex: Human Revolution – wyciekł gameplay [WIDEO]”

  1. Kap, kap, kap, kap… Niedokręcony kran? Nie… Przecieki CD-Action? Za wcześnie – będą w przyszłym tygodniu. Więc co to tak wycieka…? Gameplay Deus Ex: Human Revolution!

  2. Wygląda ciekawie. 🙂 Trochę się obawiam o odrodzenie marki, ale trzymam kciuki.

  3. Po obejrzeniu tego gameplayu moje „podjaranie” tą grą lekko stopniało, wszystko wygląda w porządku, ale ja po obejrzeniu tak świetnego trailera oczekiwałem jakiegoś przełomu czegoś hmm nowego, co by odbudowało serią Deus Ex, a jak na razie jest po prostu, przeciętnie. Nie ma zresztą co wyciągać wniosków z tych dwóch filmików (bądź co bądź niezbyt powalającej jakości), jedno jest pewne, twórcy są na dobrej drodze, chociaż jeszcze muszą włożyć wiele pracy w tą grę, również trzymam kciuki 🙂 .

  4. Jupiii są przezroczyste pudła i szyby wentylacyjne-czyli to musi być deus ex 🙂 A tak serio to gameplay robi wrażenie, tylko troche za dużo rzeczy dzieje się tu automatycznie, sczególnie walka wręcz-widac że twórcy postawili na widowiskowość. No i nie pokazano elementów RPG…ale i tak nie moge się doczekać, aż dorwę grę w swoje łapki.

  5. Wygląda fajnie, chociaż trochę rzeczy należało by poprawić (np. ragdoll). Ten cały kamuflaż też chyba jest już nieco „przefajnowany”, ale i tak trzymam kciuki 😀

  6. @Eskel047 – ja akurat niczego przełomowego nie oczekiwałem, twórcy zapowiadali, że tworząc Deus Ex’a 3 chcieli go upodobnić jak najbardziej do pierwszej części – a z czego widzę na razie się im to udaje.|@s1ekier – co nieco elementów RPG było: rozmowa – ale niestety system dialogowy praktycznie niezauważalny z racji głowy pewnego gościa przed kamerą 😀 , wspomniano także o możliwości modyfikacji broni i rozwijania implantów, a także możliwości wybrania dowolnego stylu grania. Ekran statystyk może zaczekać.

  7. Oby gra trochę trudna bo coś temu gościowi szło za łatwo chyba ze ma statystki na MAX lub używa kodów.

  8. Daleki wschód wygląda przyciągająco – zupełnie jak w 1. Coś z tego będzie, oby tylko nie kazali czekać nam za długo 😛 |No i muszę pochwalić efekty oświetlenia – na patchu High Quality w DX1 nie grałem, 2 pod względem detali też nie powalała, tutaj jest natomiast dużo lepiej. No i te animacje postaci – jak się gnata nie schowa, to tamci momentalnie ręce do góry ;]|Czyżby wspominał coś Adam o Tracerze Tongu ? Liczę na spotkanie paru postaci z pierwszej części tutaj 😀 I na nieśmiertelny paralizator !!

  9. @Eskel047 kiepskiej jakosci, bo te filmiki byly z tajniaka krecone. Gosciu musial uwazac, zeby go nie zlapali, bo by stamtad wylecial 😛

  10. Fakt. Nie ma co wyciągać wniosków już teraz ale…myślę że to będzie kolejna ładna, efektowna, widowiskowa, krótka i łatwa gra dla kazuali. Zbyt wiele tu uproszczeń. Np. skradanie się. W jedynce żeby wiedzieć co czai się za rogiem, trzeba było zaryzykować wychylenie. Tu wystarczy „przykleić się” do ściany. Może jestem pesymistą ale…czarno to widzę.

  11. Ej, przydałby się normalny gameplay… Nie zamierzam trafić czas na nagranie z kamery, aż takim fanem nie jestem *ma obie poprzednie części – NIE z CD-A*

  12. Jak niżej… To wyglądanie zza ściany wygląda na spore uproszczenie (w jedynce sporo się wnioskowało na podstawie odgłosu kroków), tak samo ten pojedynczy cios, który chyba był wykonywany automatycznie… Jednak wolę Riot Prod i obezwładnianie przeciwników od tylca czy bieganie na chama z Dragon’s Tooth. 😛

  13. Czuć ten klimacik 😉 . Kupuję w ciemno.

  14. @Dexter666 – żeby była „ładna, efektowna, widowiskowa” nie mam nic przeciwko, a co do reszty: z niedawnych informacji wynika, że przejście samego głównego wątku ma zająć graczowi ok. 20h – czyli czas porównywalny z pierwszą częścią. A co do „każualowości” – no to że dla hardkorów którzy przechodzili „jedynkę” na poziomie REALISTIC z zamkniętymi oczami DE3 nie będzie wyzwaniem to raczej logiczne, ale raczej „każualu” nie uświadczymy – przynajmniej nie na wyższych poziomach trudności.

  15. zdecydowanie za dużo zabijania, każdy kto na stanie na jego drodze kończy marnie, to mi się nie bardzo podoba :/

  16. @RON1N – podczas pokazu można usłyszeć jak mówione jest o tym, że będzie można grać tak aby nie zabijać praktycznie nikogo.

  17. ja nic nie słyszałem bo akurat oglądałem słuchając radja 😛 a skoro tak to soz mój błąd ale czemuś służą te efekciarskie zagrywki racja, pośrednio podsycają do zgładzenia kolejnej przeszkody a nie obchodznia jej

  18. Na całe szczęście czuć klimat poprzednich części.|Widać też wielki powrót do China Town.|Jedno co mi się tutaj nie podobało, to głowa 'Stasia’ 🙂 |Unowocześniona wersja DXa zapowiada się smakowicie i trzyma gameplay swoich starszych braci.|Ja chcę w to zagrać!

  19. Hej RON1N, każdego DXa dało się przejść na maksymalnej jatce, ja tak robiłem, bo lubię 'czyścić’ tereny z gier. Każdy też pamięta, że dało się cichaczem wszystkich wyminąć. A pokazowy gameplay powinien być efektowny, a nie nudny, na to przjdzie czas na spokojnie w domu 😉

  20. @JCraft załóżmy że grę prezentowano na standardowym poziomie trudności, czyli normal. W jedynce wyeliminowanie dwóch wrogów po cichu jednocześnie, wymagało odrobinę więcej trudu. W tym gameplayu gracz nie miał z wrogami właściwie żadnego problemu. Popieram w tym momencie RONINA. Istnieje ryzyko że efekciarskie zagrywki e stylu stealth kill staną się w tej grze „głównym daniem”.A jeśli chodzi o tą „ładność, efektowność, widowiskowość” też nie mam nic przeciwko. Po prostu nie chcę by z DX zrobili kolejny MW2

  21. @RON1N – Deus Ex to gra w którą każdy mógł grać po swojemu – omijając przeciwników, eliminując po cichu jednego po drugim lub ogłuszając, albo nawet wlatując „na Rambo” i „czyszcząc” z broni automatycznej całe lokacje – nie widzę powodów dla których żaden z tych stylów rozgrywki miałby prezentować się gorzej od drugiego dlatego efektowne wykończenia przeciwników gdy pozbywamy się ich po cichu są jak najbardziej na miejscu, to że zachęcają do takiego działania niema żadnego znaczenia dla graczy-skradaczy 😀

  22. @Dexter666 – „W jedynce wyeliminowanie dwóch wrogów po cichu jednocześnie, wymagało odrobinę więcej trudu” – raczej było kompletnie niemożliwe bo mechanika gry w ogóle na to nie pozwalała, co najwyżej można było wyeliminować dwóch wrogów w krótkim odstępach czasu, ale jednocześnie? Może granatem, lub innym „ciężkim sprzętem” itp. ale to przecież już nie było po cichu ;D|Ale cóż się będę rozpisywał – pesymistów nie przekona nic dopóki nie zagrają ;P

  23. Zgoda, ale niech te efektowne egzekucje stanowią jakieś wyzwanie (np. minigierka), a nie ograniczą się do wciśnięcia jednego klawisza w odpowiednim momencie. Myślę że zwiększy to satysfakcję z udanego ataku.

  24. W jedynce po odpowiednio wysokim rozwinięciu walki bronią białą, dało się wykończyć dwóch wrogów w czasie tak krótkim, że obaj byli martwi, zanim pierwszy na dobre dotknął ziemi. Wielokrotnie udawało mi się też z pistoletem z tłumikiem. Tyle że trzeba było się do nich odpowiednio zbliżyć, a nie zawsze było to proste. Źle się wyraziłem z tym „jednocześnie”. Mam po prostu takie wrażenie potęgi bohatera, że wszystko jest jakieś takie zbyt łatwe.

  25. W pierwszej części ani razu nie zapomniałem że gram agentem. Denton miał oczywiście przewagę nad innymi, ale nie był terminatorem.

  26. Ma ktoś linki skąd ściągnąć? Bo usunęli.

  27. http:vimeo.com/12747497

  28. http:vimeo.com/12747497

  29. http:screwattack.com/videos/Behind-Closed-Doors-Deus-Ex-Human-Revolution-pt1-1

  30. InsaneLunatiC 27 czerwca 2010 o 13:24

    Dla mnie moze nawet cala gra do neta wyciec. Itak nie sciagne ani nie kupie.

Dodaj komentarz