Deus Ex: Human Revolution – Bunt Ludzkości: Tak wygląda nieliniowość rozgrywki [WIDEO]
Nieliniowość ma być jednym z głównych elementów rozgrywki w Deus Ex: Human Revolution - Bunt Ludzkości. W sieci pojawił się nowy gameplay z gry, na którym możemy zobaczyć próbę wykonania jednej misji na trzy różne sposoby.
Nieliniowość w Deus Ex: Human Revolution – Bunt Ludzkości:
Czytaj dalej
28 odpowiedzi do “Deus Ex: Human Revolution – Bunt Ludzkości: Tak wygląda nieliniowość rozgrywki [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Nieliniowość ma być jednym z głównych elementów rozgrywki w Deus Ex: Human Revolution – Bunt Ludzkości. W sieci pojawił się nowy gameplay z gry, na którym możemy zobaczyć próbę wykonania jednej misji na trzy różne sposoby.
Odrobinę odrzuciła mnie grafika i przeciwnicy którzy wydają się sztywni jak kołki i równie sprytni. Jeśli chodzi o całą nieliniowość jestem jak najbardziej na tak. Zapowiada się obiecująco…
platikowo to wygląda :/
http:www.google.pl/imgres?imgurl=http:img.brothersoft.com/screenshots/softimage/f/free_spongebob_screensaver-45746-3.jpeg&imgrefurl=http:www.brothersoft.com/free-spongebob-screensaver-45746.html&usg=__sjLU1BjTbInrzflPlUQWZJHMDzA=&h=480&w=640&sz=93&hl=pl&start=101&zoom=1&tbnid=f8r1oh9qZKzwrM:&tbnh=137&tbnw=182&ei=6YiLTcWnDsPsOcPd4esN&prev=/images%3Fq%3Dspongebob%26um%3D1%26hl%3Dpl%26sa%3DN%26biw%3D1280%26bih%3D904%26tbs%3Disch:10%2C2508&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=391&vpy=278&dur=328&hovh=194&hovw=259&tx=158&ty=111&oei=soiLTabUKZGSOre59YQD&page=4&ndsp=33&ved=1t:429,r:16,s:101&biw=1280&bih=904
Podoba mi się, ale mam nadzieję, że to na poziomie trudności easy. :/ Poza tym ok
Może czepiam ale NPC na różne style rozrywki różnie reagować .
Mam niestety wrażenie, że ta gra będzie co najwyżej na poziomie Alpha Protocol. Twórcy sprawiają wrażenie jakby chcieli stworzyć dobrą grę, ale coś im nie wychodzi.
mnie się podoba(oprócz złotego desingu)
Cały czas nie łapię, skąd ten sceptycyzm w ludziach po gameplayach. Przecież to jest wyraźnie gra czerpiąca całymi garściami z oryginalnego, genialnego Deus Eksa i porównania do Alpha Protocol są cokolwiek niestosowne – w AP, który zresztą był fajną grą, z reguły mieliśmy liniowe lokacje, ew. z rzadka jakieś dodatkowe przejście. Do tego mechanizmy opisane przez redaktorów wskazują na orgietkę nieliniowości (konsekwencje w scenariuszu z… długości przebywania w lokacji!), przy której Wiedźmin 2 się chowa.
A gdzie czwarty sposób? Zawsze używałem elementów otoczenia, a w ekwipunku miałem jedynie pistolet z tłumikiem, noże do rzucania i snajperkę z tłumikiem. Wszystkie po to by odwracać uwagę wroga i zakradać się niepostrzeżenie, nie zaś podejmować jakiekolwiek zwarcie.
deawpl|Może czepiam ale NPC na różne style rozrywki różnie reagować . gdzie czasownik ?|Mi tam się DE podoba, mimo troszkę hmm… innej oprawy graficznej ( ale najważniejsze aby fabuła była dobra )
Mnie tam gra się na prawdę podoba. Złoty styl graficzny ma klimat, rozgrywka prezentowana wygląda świetnie.Byle fabuła wciągała to będzie dobrze 🙂
[beeep] MAC no już nie mogę… ci ludzie to na wszystko narzekają,, nie ta grafika [beeep] to sobie pójdź na dwór … A na grę czekam, mam nadzieję, że nic nie zwalą.
To jest… piękne! Mój kandydat na grę roku! :]
http:nooooooooooooooo.com/
szlag, mialo byc w wątku z duke’em. My bad ^^’
Całkiem fajnie to wygląda. Ostatnio zastanawiam się nad przejściem DE, potem DE IW(2 mnie odrzuciła) z powodu premiery 3. Jedyne co mi się nie podoba, to grafika.(Chodzi mi o jakość, nie styl. Styl jest fajny, ale jakoś dość wątpliwa.)
To nie pierwszy taki trailer o Deus Ex’ie HR. Ten trailer jednak nie informuje, że sposób w jaki będziemy przechodzić misje, może wpłynąć na nasze relacje z postaciami w grze. Ta gra t zdecydowanie materiał na grę roku.
Nigdy nie potrafię grać szoterowo, kiedy mam możliwość skradania. Nawet w kronikach Riddika, próbowałem, ale mi się nie udało ;]
stealth i adaptive najlepsze. |mój cel? przejść grę, nie zabijając nikogo 😀
Wszystko ładnie pięknie z tą nieliniowością ale czy twórcy nie wpadli na pomysł, wprowadzenia pewnych ram czasowych… tzn mam na myśli okres w którym powyższe zdarzenia mają miejsce. I tak np. jeśli postępy w danej misji będą zbyt powolne zastaniemy tylko ciało kobiety i ewentualnie plecy uciekającego mordercy, lub jeśli się pospieszymy – gość nie będzie miał nawet czasu na wycelowanie lub nawet znalezienie się w tym samym miejscu co ofiara. To by było coś… przynajmniej dla mnie 😉
Fakt, sztywne te animacje. No i rozwalenie 4 typów na początku przyszło mu zdecydowanie zbyt łatwo.
Ch33ry dobrze prawisz, ale o przyszłości. Kto wie może niedługo nas to czeka. Było by przemiło
Eeee… mam nadzieję, ze to „menu” wyboru podejścia to tylko taka ilustracja i w grze tego nie będzie… Zasadniczo preferuję tryb adaptacji do zastanej sytuacji, ale nie chciałbym mieć uwalonej misji bo zabiłem o jednego strażnika za dużo… Inna rzecz, że to prawdopodobnie oznacza inne podpowiedzi i komunikację w grze – i za pewne gra sama nie wykrywa, które podejście zastosowaliśmy… Obym się mylił.
@LiOx Lol, oczywiście że to nie jest menu, przecież to tylko bajerek w zwiastunie 😛 Nie potrzeba też żadnej adaptacji, zagraj w poprzednie części. W Invisible War owszem, czasami ludzie pytają jak masz zamiar rozwiązać problem ale równie dobrze można zmienić zdanie.A pozatym jestem bardzo zadowolony z możliwości skradania. Wcześniej były one kiepsko zrealizowane, teraz to może być nawet tak dobra skradanka jak Splinter Cell
@Ch33rry – teraz się zdziwisz. Przed misją masz odprawę w bazie. Jeśli po odprawie będziesz się włóczył po siedzibie zamiast od razu lecieć na miejsce to może nie ta konkretna z trailera ale kilku zakładników zginie zanim w ogóle tam się pojawisz.
Zapowiada się fajnie! Mam nadzieję, że nie przegną z tym złotem i dadzą od niego wytchnienie w kilku misjach.
Wszystko fajnie, tylko animacje jakieś kulawe… Grafika nie musi być taka piękna, byle animacje były realistyczne… Pamiętacie grę Flashback? Tam animacje postaci powalały jak na tamte czasy…