Call of Duty: Nad nową odsłoną pracują ludzie od Candy Crush Saga
I nie, to nie jest żart.

Należący do Activision Blizzard developer King to na rynku mobilnym gigant, zatrudniający przeszło 2000 pracowników i mający w portfolio Candy Crush Sagę (którą ściągnięto już niemal 3 mld razy!) oraz garść mniejszych, ale wciąż popularnych tytułów w rodzaju Farm Heroes Saga. Wygląda na to, że studio zaczęło pracować nad… Call of Duty. I mówi o tym otwartym głosem, szukając za pośrednictwem swojej strony projektanta poziomów, którego zakres obowiązków wytycza czytelnie .

Celem jest stworzenie Call of Duty w wesji mobilnej, a jednocześnie osiągnięcie przełomu w dziedzinie urządzeń mobilnych i redefinicja gatunku.


Poza umiejętnością współpracy z dużym zespołem, od potencjalnego pracownika wymaga się znajomości narzędzi („najlepiej Unity”), doświadczenia w projektowaniu lokacji pierwszoosobowych shooterów i zrozumienia dla mobilnego rynku. Jeżeli chcecie dołączyć do zespołu – zgłoszenia możecie wysyłać pod tym adresem.

Ruch jest o tyle symptomatyczny, że wedle niepotwierdzonych doniesień Call of Duty: Black Ops 4 (lub, jak sugeruje wyciek logo, Black Ops IIII) ma zaoferować nam (w miejsce zarzuconej kampanii singlowej) jakąś formę zmagań battle royale. A te, jak wiemy po przykładach mobilnego Fortnite’a i PUBG-a, zarabiających na Androidach i iOS-ach grube miliony dolarów, dobrze nadają się na przeszczep na iOS-y i telefony z Androidem.

4 odpowiedzi do “Call of Duty: Nad nową odsłoną pracują ludzie od Candy Crush Saga”

  1. Ta chyba się przyda, bo Black Ops 4 ponoć uderza w battle royale’owe tony.

  2. Żeby uzupełnić magazynek, zapłać 100 gwiazdek XD

  3. A czasem nie szukają jakiś psychologów, którzy będą się pocić nad tym, w jaki to sposób zmusić ludzi do płacenia za wszechobecne mikrotranzakcje.

  4. Jutro się dowiemy. Bo według linku braku singla, jutro ma być prezentacja.

Dodaj komentarz