Imperator: Rome – Paradox zafunduje nam powrót w czasy Cesarstwa Rzymskiego [WIDEO] [GALERIA]
Jeśli znudziły się wam już najnowsze dodatki do Total War: Rome II, ale wciąż macie ochotę na zabawę w realiach Cesarstwa Rzymskiego, Paradox ma dla Was ciekawą propozycję. Imperator: Rome pozwoli wcielić się w wodza jednej z wielu frakcji i powalczyć o kontrolę nad „najbardziej szczegółową mapą w historii studia”. Konieczne będzie dbanie o rozwój prowincji, inwestowanie w drogi i infrastrukturę obronną. Każda z tutejszych grup społecznych – obywatele, wolni ludzie, niewolnicy czy członkowie rozmaitych plemion – ma swoje własne potrzeby i dążenia, związane między innymi z warstwą religijną. Utrzymanie pokoju i względnego dobrobytu będzie więc wymagało zmyślnego lawirowania między wzajemnie wykluczającymi się oczekiwaniami. Spore wyczucie przyda się również w trakcie kontaktów z senatem… o ile rzecz jasna nie zadecydujecie się wprowadzić innego ustroju, na przykład monarchii. Premiera na PC odbędzie się w przyszłym roku.






Szykuje się gratka dla miłośników Europa Universalis.
Jeżeli premiera będzie w przyszłym roku, to gra będzie warta zainteresowania za 2-3 lata, znając Paradox za rok to będzie raptem premiera fundamentu, który dopiero po zainstaloawniu X modów będzie warty zagrania.
Interfejs wygląda jakoś tak tandetnie. Mapa jakby z gry sprzed wielu lat. Ale może to tylko ja.
Zapewne dostaniemy słabą grę, która będzie naprawiana płytkimi DLC w absurdalnie wysokich cenach. Dzięki Paradox, ale sobie odpuszczę i zostawiam to fanboyom firmy.
Jak dla mnie to wygląda jak Rome: Total War.
Interfejs jest idealny. Prosty, minimalistyczny, przejżysty… | Wystarczy, że rozgrywka będzie trudniejsza od przeciętej gry AAA, więc nie trzeba tego nadrabiać wyglądem.
Remake gry „Europa Universalis: Rome” z 2008 roku. Zresztą całkiem dobrej:). Zresztą to nie pierwszy ich remake:). Są w tym dobrzy.
Mi styl interfejsu bardzo odpowiada, nie jest przepełniony głupotami i jest przejrzysty. Mapa mi się też podoba. Zarówno polityczna, która wygląda o wiele bardziej jak mapa historyczna, niż mapa gry w poprzednich tytułach jak i bardziej szczegółowa mapa geograficzna. Wygląda na to, że spędzę kolejne kilkaset godzin nad strategią od PDS. Mam nadzieję, że gra będzie trochę mniej „casualowa” od HoI4 i Stellarisa, a bardziej między poziomem Victorii 2 a EU4. Jeżeli tak to dla mnie gra ideał 🙂