rek
Fallout 76: Konieczność stałego połączenia z internetem, beta, zawartość kolekcjonerki, okładka, cena
Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o Falloucie 76, ale baliście się zapytać.

Jak doskonale wiecie, rozpisany na kilkudziesięciu graczy prequel Falloutów zadebiutuje na PC, PS4 i XBO już 14 listopada. Podsumujmy, czego dowiedzieliśmy się o nim w czasie konferencji Bethesdy i tuż po niej.

  • Nowa odsłona jest tworzona od czterech lat, developerzy rozpoczęli prace nad nią jeszcze przed debiutem Fallouta 4.
  • Akcja rozpocznie się w Schronie 76. Fabuła zabierze nas do Wirginii Zachodniej (podzielonej na sześć regionów, podobno czterokrotnie okazalszej od Bostonu z Fallouta 4). W nowej lokacji odnajdziemy silosy z bronią nuklearną. Po zdobyciu kodów bezpieczeństwa odpalimy ładunki, by – przykładowo – zniszczyć jakieś wrogie terytorium i pozyskać w ten sposób surowce.
  • Fallout 76 ma wymagać stałego połączenia z siecią. Todd Howard zastrzega zarazem, że zabawa w pojedynkę ma być możliwa (choć odczuwalnie trudniejsza).
  • Ze współgraczami porozumiemy się również za pośrednictwem emotek.
  • emotki-fallout76_179kj.jpg

  • Wszyscy, którzy zamówią grę przedpremierowo, uzyskają dostęp do wersji beta. Data testów nie została jednak podana do publicznej wiadomości.
  • Powróci system budowy bazy znany z Fallouta 4. Ponoć zostanie w jakiś sposób rozwinięty, aczkolwiek nie znamy szczegółów.
  • W wydaniu Power Armor Edition znajdziemy falloutową torbę, kolekcjonerskie opakowanie i steelbooka, dwadzieścia cztery figurki, świecącą w ciemności mapę, trochę cyfrowych bonusów, gwarancję dostępu do bety oraz replikę (naturalnej wielkości) hełmu T-51B, która ma nas skusić modulacją głosu.

  • Zestaw wyceniono na 200 dolarów (ok. 720 zł). Nie jest jasnym, czy (i w jakiej cenie) trafi do Polski. Dla porównania edycja podstawowa ma kosztować (przynajmniej na rynkach zachodnich) 60 dolarów (ok. 220 zł).

  • Okładka prezentuje się tak:
  • okladka-fallouta76_179kj.jpg


    Podczas wczorajszej konferencji Bethesdy (którą obszernie zresztą zrelacjonowaliśmy) ujawniono aż cztery nagrania z rozgrywki. Pierwsze screeny możecie z kolei znaleźć w tym miejscu.

    17 odpowiedzi do “Fallout 76: Konieczność stałego połączenia z internetem, beta, zawartość kolekcjonerki, okładka, cena”

    1. Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o

    2. Niech najpierw naprawią te blędy z crashowaniem F4 na xbox 1 przy grze online

    3. Dalej nie ma wyraźnego stanowiska w sprawie wsparcia modów, coś mi się widzi, że Bethesda nie jest pewna, czy faktycznie chce się odciąć od nexusa, jak to twierdził leaker, i pewnie dumają, co z tym fantem zrobić.

    4. Ale wiecie, że wszystkie kolekcjonerki już wyprzedane?

    5. @Gavriel6, to gra online, nie będzie modów.

    6. @Typr|Bez modów to nawet nie opłaca się infoanarchizować

    7. Mody pewnie będą, ale płatne z creations cluba w formie jakiś skórek, albo P2W sprzętu.|Także podziękuję

    8. Podziękuję temu falloutowi, nie mam czasu na multi, a coś czuję że doświadczenie single będzie kiepskawe.

    9. Bethesda zawzięła się że wszystkie gry muszą mieć multi.Odpycha tym starych fanów od swoich produkcji.Kochałem gry Bethesdy-Fallout oraz TESy ale teraz mówię dość.Nie cierpię gier multiplayer.

    10. @DarZ|I tak bym nie kupił, ale u nas to chyba nigdzie tego w przedsprzedaży nawet nie było?

    11. CzlowiekKukurydza 11 czerwca 2018 o 17:39

      @Typr I to jest najgorsze. Bez modów ekwipunku i paru innych pierdół które trzeba obowiązkowo załadować do gier Bethesdy radocha z gry będzie pewnie mniejsza niż powinna.

    12. Okej, okej, punkt 2. – zeby uzyskac surowce z danego terytorium musimy to terytorium zniszczyc za pomoca atomowki. Logiczne.

    13. CzlowiekKukurydza 11 czerwca 2018 o 18:22

      @Jędza Może zbierasz rady do koszyka.

    14. CzlowiekKukurydza 11 czerwca 2018 o 19:07

      Tak na marginesie. Skoro multi to już nie będzie tego totalnie niepotrzebnego VATSa?

    15. @CzłowiekKukurydza|Mówisz tak, ale pomyśl, jak teraz będzie wyglądać walka: chaos w czasie rzeczywistym jak w każdym, zwykłym i średnim shooterze…… W PVP….Jak w jakims, nie przymierzając, PUBG czy Ruście……

    16. @SerwusX Zaiste, była to wersja póki co dostępna tylko dla USA. Kto wie – może będzie ich więcej.

    17. CzlowiekKukurydza 12 czerwca 2018 o 14:31

      @Gavriel6 A jak wygląda od czwórki w górę? Magiczna pauza żeby mieć 63% szans na trafienie w głowę z dwóch metrów gdzie w czasie rzeczywistym masz 100% szansy jeśli typ znajduje się w celowniku. Absurd. Wyobraź sobie coś takiego chociażby w TES.

    Dodaj komentarz