Fallout 76: Konieczność stałego połączenia z internetem, beta, zawartość kolekcjonerki, okładka, cena
Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o Falloucie 76, ale baliście się zapytać.
Jak doskonale wiecie, rozpisany na kilkudziesięciu graczy prequel Falloutów zadebiutuje na PC, PS4 i XBO już 14 listopada. Podsumujmy, czego dowiedzieliśmy się o nim w czasie konferencji Bethesdy i tuż po niej.
Nowa odsłona jest tworzona od czterech lat, developerzy rozpoczęli prace nad nią jeszcze przed debiutem Fallouta 4.
Akcja rozpocznie się w Schronie 76. Fabuła zabierze nas do Wirginii Zachodniej (podzielonej na sześć regionów, podobno czterokrotnie okazalszej od Bostonu z Fallouta 4). W nowej lokacji odnajdziemy silosy z bronią nuklearną. Po zdobyciu kodów bezpieczeństwa odpalimy ładunki, by – przykładowo – zniszczyć jakieś wrogie terytorium i pozyskać w ten sposób surowce.
Fallout 76 ma wymagać stałego połączenia z siecią. Todd Howard zastrzega zarazem, że zabawa w pojedynkę ma być możliwa (choć odczuwalnie trudniejsza).
Ze współgraczami porozumiemy się również za pośrednictwem emotek.
Wszyscy, którzy zamówią grę przedpremierowo, uzyskają dostęp do wersji beta. Data testów nie została jednak podana do publicznej wiadomości.
Powróci system budowy bazy znany z Fallouta 4. Ponoć zostanie w jakiś sposób rozwinięty, aczkolwiek nie znamy szczegółów.
W wydaniu Power Armor Edition znajdziemy falloutową torbę, kolekcjonerskie opakowanie i steelbooka, dwadzieścia cztery figurki, świecącą w ciemności mapę, trochę cyfrowych bonusów, gwarancję dostępu do bety oraz replikę (naturalnej wielkości) hełmu T-51B, która ma nas skusić modulacją głosu.
Zestaw wyceniono na 200 dolarów (ok. 720 zł). Nie jest jasnym, czy (i w jakiej cenie) trafi do Polski. Dla porównania edycja podstawowa ma kosztować (przynajmniej na rynkach zachodnich) 60 dolarów (ok. 220 zł).
Dalej nie ma wyraźnego stanowiska w sprawie wsparcia modów, coś mi się widzi, że Bethesda nie jest pewna, czy faktycznie chce się odciąć od nexusa, jak to twierdził leaker, i pewnie dumają, co z tym fantem zrobić.
Bethesda zawzięła się że wszystkie gry muszą mieć multi.Odpycha tym starych fanów od swoich produkcji.Kochałem gry Bethesdy-Fallout oraz TESy ale teraz mówię dość.Nie cierpię gier multiplayer.
@Typr I to jest najgorsze. Bez modów ekwipunku i paru innych pierdół które trzeba obowiązkowo załadować do gier Bethesdy radocha z gry będzie pewnie mniejsza niż powinna.
@CzłowiekKukurydza|Mówisz tak, ale pomyśl, jak teraz będzie wyglądać walka: chaos w czasie rzeczywistym jak w każdym, zwykłym i średnim shooterze…… W PVP….Jak w jakims, nie przymierzając, PUBG czy Ruście……
@Gavriel6 A jak wygląda od czwórki w górę? Magiczna pauza żeby mieć 63% szans na trafienie w głowę z dwóch metrów gdzie w czasie rzeczywistym masz 100% szansy jeśli typ znajduje się w celowniku. Absurd. Wyobraź sobie coś takiego chociażby w TES.
Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o
Niech najpierw naprawią te blędy z crashowaniem F4 na xbox 1 przy grze online
Dalej nie ma wyraźnego stanowiska w sprawie wsparcia modów, coś mi się widzi, że Bethesda nie jest pewna, czy faktycznie chce się odciąć od nexusa, jak to twierdził leaker, i pewnie dumają, co z tym fantem zrobić.
Ale wiecie, że wszystkie kolekcjonerki już wyprzedane?
@Gavriel6, to gra online, nie będzie modów.
@Typr|Bez modów to nawet nie opłaca się infoanarchizować
Mody pewnie będą, ale płatne z creations cluba w formie jakiś skórek, albo P2W sprzętu.|Także podziękuję
Podziękuję temu falloutowi, nie mam czasu na multi, a coś czuję że doświadczenie single będzie kiepskawe.
Bethesda zawzięła się że wszystkie gry muszą mieć multi.Odpycha tym starych fanów od swoich produkcji.Kochałem gry Bethesdy-Fallout oraz TESy ale teraz mówię dość.Nie cierpię gier multiplayer.
@DarZ|I tak bym nie kupił, ale u nas to chyba nigdzie tego w przedsprzedaży nawet nie było?
@Typr I to jest najgorsze. Bez modów ekwipunku i paru innych pierdół które trzeba obowiązkowo załadować do gier Bethesdy radocha z gry będzie pewnie mniejsza niż powinna.
Okej, okej, punkt 2. – zeby uzyskac surowce z danego terytorium musimy to terytorium zniszczyc za pomoca atomowki. Logiczne.
@Jędza Może zbierasz rady do koszyka.
Tak na marginesie. Skoro multi to już nie będzie tego totalnie niepotrzebnego VATSa?
@CzłowiekKukurydza|Mówisz tak, ale pomyśl, jak teraz będzie wyglądać walka: chaos w czasie rzeczywistym jak w każdym, zwykłym i średnim shooterze…… W PVP….Jak w jakims, nie przymierzając, PUBG czy Ruście……
@SerwusX Zaiste, była to wersja póki co dostępna tylko dla USA. Kto wie – może będzie ich więcej.
@Gavriel6 A jak wygląda od czwórki w górę? Magiczna pauza żeby mieć 63% szans na trafienie w głowę z dwóch metrów gdzie w czasie rzeczywistym masz 100% szansy jeśli typ znajduje się w celowniku. Absurd. Wyobraź sobie coś takiego chociażby w TES.