Fortnite: Mobilna wersja zarabia pięć razy więcej niż mobilny PUBG…
Do takich właśnie wniosków doprowadza nas raport Sensor Tower, opublikowany na łamach Bloomberga. Analitycy twierdzą, że choć Fortnite (obecny tylko na iOS-ie) pod względem ściągnięć przegrywa z kretesem z PlayerUnknown’s Battlegrounds (dostępnym na iOS-ie i Androidzie), jego użytkownicy zostawiają w grze więcej pieniędzy.
Na 11 tygodni od premiery Fortnite wygenerował 92 miliony dolarów, pięć razy więcej, niż zgromadził w analogicznym czasie jego konkurent. Nadmieńmy, że dane nie uwzględniają Chin, gdzie PUBG jest znacznie popularniejszy.
Gra Epic Games wygrywa zwłaszcza na rynku amerykańskim, który zapewnił jej 75 milionów dolarów. Innymi słowy: 60% ogólnego przychodu.

PUBG zwycięża zaś w Japonii (17% wpływów) i Korei Południowej (11%).

Nadmieńmy, że przychody z mobilnego PUBG-a wzrosły (i to o 365%!) po starcie usługi Royale Pass (podstawowa wersja jest darmowa, ale za Elite Royale Passa zapłacimy ok. 10 dolarów). W efekcie mobilne PlayerUnknown’s Battlegrounds zarabia jakieś 700 tys. dolarów dziennie!

Czytaj dalej
-
Twórcy Dead Island 2 zrezygnowali z Denuvo. Piraci coraz częściej...
-
Czy nowy dodatek do Kingdom Come: Deliverance 2 dorównuje wielkością rozszerzeniom...
-
W Warhammer 40,000: Boltgun 2 zagramy Siostrą Bitwy. Ujawniono drugą...
-
Czuliście, że wasze strzały w Battlefieldzie 6 nie trafiały wrogów? Twórcy gry...
6 odpowiedzi do “Fortnite: Mobilna wersja zarabia pięć razy więcej niż mobilny PUBG…”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

…ale zarabia pięć razy więcej. Jak to możliwe?
Czy wy naprawdę porównujecie wyniki pobrań aplikacji dostępnej tylko na IOS z aplikacją dostępną zarówno na IOS jak i Androidzie i się dziwicie że tego drugiego jest dużo więcej? Bardziej bym się tego po onecie spodziewał czy innym pudelku. Tym bardziej że z pewnością wiecie że to Android jest najpopularniejszy a darmową aplikację, ściągnie większość graczy nawet jeśli chcą tylko sprawdzić i przetestować włączając ją raz.
@zaku30 ale to też świadczy o czymś… jeżeli producent nie chce wydać aplikacji na „popularniejszy” system to jakiś tego powód jest i to tylko wina producenta a nie ludzi więc porównanie jak najbardziej trafne. Tym bardziej że Fortnite zarabia więcej będąc na mniejszej ilości urządzeń 😀 też o czymś to świadczy 😉
Mobilny PUBG bije tego z PC/X1, nie dość ,że darmowy to mnóstwo bajerów za logowanie, granie itp. wyzwania, daily „questy” etc WYBÓR MAP, lepszy kompas gra pokazuje ping do serwera można by wymieniać.
@DDragon co do tego że nie chce to też nie jest prawda, jak tylko była ogłoszona wersja mobilna od razu było powiedziane że najpierw IOS a później Android, czyli robią. Skąd różnica to nie mam pojęcia, nie znam się ale chyba często to wychodzi w takiej kolejności. A to zarabianie na mniejszej ilości urządzeń to właśnie takie osoby, które ściągają tylko po to żeby raz włączyć nabijają „ilość graczy” do tak wielkiej liczby a nigdy nic nie kupią bo usuwają po jednej grze.
@zaku30 – nie rozumiem o co się czepiasz. Tytuł mówi sam za siebie – „Fortnite: Mobilna wersja zarabia pięć razy więcej niż mobilny PUBG” – „zarabia”, a nie „ma więcej ściągnięć”. Przecież Papkin nie dziwi się, że Fortnite ma więcej ściągnięć niż PUBG, ale że mimo mniejszej ilości ściągnięć więcej zarabia. A z tego wynika prosty i oczywisty wniosek – skoro graczy w Fortnite jest mniej, a gra zarabia 5 razy więcej, to gracze w Fortnite zostawiają znacznie więcej pieniędzy w grze.