Darksiders III: Oficjalna data premiery, edycja specjalna za niemal 1500 zł [WIDEO]

Darksiders III: Oficjalna data premiery, edycja specjalna za niemal 1500 zł [WIDEO]
Edycja Apokalipsy będzie zawierała między innymi cztery figurki kolekcjonerskie.

W rozmowie z portalem IGN THQ Nordic poinformowało, że trzecia część Darksiders trafi na PC, XBO i PS4 27 listopada. Tym samym potwierdził się przeciek, do którego kilka dni wcześniej doszło z winy sklepu Microsoftu. Dowiedzieliśmy się również, że obok zwykłej edycji, wycenionej na standardowe 60 dolarów, pojawią się także:

Edycja kolekcjonerska (150 dolarów, czyli ok. 550 zł):

  • kolekcjonerskie pudełko,
  • steelbook,
  • figurka Furii (29 cm),
  • artbook,
  • ścieżka dźwiękowa,
  • ekskluzywna zbroja (wpływa wyłącznie na wygląd postaci),
  • gra Darksiders III.
  • Edycja Apokalipsy (400 dolarów, czyli ok. 1470 zł):

  • kolekcjonerskie pudełko,
  • amulet,
  • cztery figurki: Furia (29 cm), Vulgrim, Wojna, Śmierć (każda 25 cm),
  • wall scroll (drukowany na płótnie plakat) o wymiarach 77 x 100 cm,
  • steelbook,
  • artbook,
  • ścieżka dźwiękowa,
  • ekskluzywna zbroja (wpływa wyłącznie na wygląd postaci),
  • gra Darksiders III.
  • 14 odpowiedzi do “Darksiders III: Oficjalna data premiery, edycja specjalna za niemal 1500 zł [WIDEO]”

    1. Jedno z wydań będzie zawierało cztery figurki kolekcjonerskie.

    2. Kiedy przypadkiem zostanę milionerem to kupię tę edycję za 1470zł.Na dzień dzisiejszy grę kupię ale jak będzie pełna wersja z wszystkimi dlc tzn. jakiś rok po premierze.No i pewnie wezmę wersję cyfrową.

    3. Swoją drogą, że w końcu po tylu altach doczekam się gry, w której będzie można pograć laską z biczem. Moszna? Moszna!!!

    4. Figurki super choć szkoda że Śmierć taki „goły”.

    5. Aha, yhm, dobra, fajnie. Tylko, że od roku nie zobaczyłem żadnego nowego gameplayu, kompletnie nic. Fajne te figurki ale chciałbym wiedzieć jak ma się produkcja gry, którą proponują mi w cenie 60 baksów.

    6. A gdzie najważniejsze info: czy będzie 60 fpsów!? Żart, mam to gdzieś. Jak już wcześniej mówiłem, to się nie ma prawa udać. Oczywiście życzę grze jak najlepiej, ale wydawanie jej w okresie przedświątecznym, gdy wychodzą te wszystkie kody, be-efy, nowy fallout, miesiąc po rdr2 i asasynie, w oczekiwaniu na kingdom hearts 3, w momencie gdy na grę czekają tylko najwierniejsi fani, jest proszeniem się o spektakularną klęskę. Nawet jakby okazało się to grą roku, w co trochę wątpię.

    7. @Sheade: Jasne, że to normalne. Ja po prostu niezbyt wierzę w to, że D3 może podjąć walkę o klienta z konkurentami, a mało kto kupi więcej niż 2 gry. A jeśli gra nie sprzeda się dobrze na premierze, to potem też się raczej nie sprzeda (patrz: Titanfall 2).

    8. Po 3 godzinach w niepowtarzalnie słabej, monotonnej i nudnej jedynce odpuściłem kolejną część, a jedynkę w cholere sprzedałem.

    9. Jedynka i dwojka świetne gry, strasznie niedocenione, mam nadzię że trójka dorówna im poziomem

    10. @Nezi23: Ja mam nadzieję, że trójka będzie bardziej jak jedynka niż jak dwójka.

    11. @Poganin – przecież dwójka to było dobre rozwinięcie jedynki. Po co się cofać w rozwoju ?

    12. @KafarPL Dwójka poza rozwinięciem wielu dobrych cech jedynki wrzuciła również masę niepotrzebnych rozwiązań i mechanik rodem z RPG’ów (co było dosyć modne w czasie gdy wychodziła) które tylko nie potrzebnie spowolniały rozgrywkę i marnowały czas gracza. Najlepiej jakby trójka zachowała najlepsze cechy poprzedniczek pozbywając się niepotrzebnych bzdur.

    13. @Nezi23 Dwójka, z gameplay’ów, wygląda jak ożenek Prince of Persia Warrior Within z Diablo 2. Straszne dłużyzny z tego wynikły?

    14. @zadymek straszne dłużyzny nie ale zmiana systemu walki w oparciu o loot i znaczne rozszerzenie (pustych) lokacji w pierwszych dwóch „aktach” wpłynęło negatywnie na tempo narracji, historia się rozłazi, nie mówiąc o tym, że fabuła nie ma podejscia do tej z jedynki. Gra się dobrze ale jedynka była bardziej skondensowana, szybsza i przez to przyjemniejsza.

    Dodaj komentarz