Fallout 76: Oficjalne wymagania sprzętowe i sporo screenów [GALERIA]
![Fallout 76: Oficjalne wymagania sprzętowe i sporo screenów [GALERIA]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/ce0aa91c-ddc1-498e-8f0d-4529a85aaf8f.jpeg)
Biorąc pod uwagę fakt, że betatesty najnowszej, wzbudzającej niesłabnące kontrowersje odsłony Fallouta rozpoczną się na pecetach już w przyszłym tygodniu, chce się wręcz powiedzieć, że to ostatni dzwonek. Można się dziwić, że Bethesda tak długo zwlekała z publikacją oficjalnych wymagań sprzętowych swojej najnowszej gry. Nie ma w nich absolutnie niczego, co mogłoby zdziwić graczy. Owszem, są trochę wyższe niż w przypadku Fallouta 4, ale to w pełni zrozumiałe w obliczu zmian, jakie zaszły w silniku gry.
Żeby odpalić Fallouta 76 na PC, musicie uzbroić się przynajmniej w taki sprzęt:
Jeśli zależy Wam nie tyle na samym odpaleniu najnowszej postapokaliptycznej produkcji Bethesdy, co komfortowym graniu w rozsądnych ustawieniach graficznych, producent rekomenduje sprzęt o co najmniej takiej specyfikacji:
Oczywiście niezbędne będzie też połączenie z internetem, ale tego chyba nie musimy dodawać?
Warto zainwestować w potężny sprzęt, aby Fallout 76 godnie wyglądał na naszym PC. Przynajmniej tak dobrze, jak na udostępnionych ostatnio przez producenta screenach w rozdzielczości 4K. Można psioczyć na Creation Engine ile wlezie, ale niektóre z udostępnionych ostatnio grafik są naprawdę imponujące.
NA NASTĘPNEJ STRONIE: 19 NAJNOWSZYCH SCREENÓW Z FALLOUTA 76 W 4K
Czytaj dalej
24 odpowiedzi do “Fallout 76: Oficjalne wymagania sprzętowe i sporo screenów [GALERIA]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Bethesda najwyraźniej się nie spieszyła z podaniem tych informacji…
„Trochę” wyższe niż w przypadku Fallouta 4? Minimalne wymagania F4 to GTX 550 Ti, choć z własnego doświadczenia wiem, że spokojnie da się go uruchomić nawet na HD7770. F76 w minimalnych wymaganiach ma odpowiednik GTX-a 1050ti/1060. To jest przepaść.
„ale to w pełni zrozumiałe w obliczu zmian, jakie zaszły w silniku gry” – niezłe te zmiany, skoro graficznie F76 wygląda mocno słabiej niż F4. Tak wiem, dużo graczy naraz + sporo terenu do łażenia swoje robi, ale i tak… Może to tylko ja tak to widzę, ale te wpisy o F76 na cdaction.pl są takie trochę zbytnio przymilne. I nie, nie twierdzę, że Todd opłaca redaktorów CDA. 😉
Można psioczyć i ludzie psioczą, bo gra wygląda jak Fallout 4 na sterydach (tzn. texture pack) głównie z dużą ilością postprocesów. Dodatkowo, nikt nie chciał tej gry w takiej formie. Są dwa obozy: Fallout od Obsidianu, bo bardziej RPGowy, albo Fallout 1-2 bo bardziej Falloutowy. Ludzie (w tym i ja) mówiąc „ale fajnie by wyglądało MMO w świecie Fallouta, nawet jeśli mówią poważnie i myślą o tym, to na pewno nie o The Sims Fallout z rzucaniem nuke’ami na prawo i lewo.
Jedna wielka ściema :/ Nawet na gtx1080 będzie klatkowało. Tak samo było z F4, więc nie spodziewałbym się, że na tak starym silniku, który powstał przez pocieranie o siebie kamienia o kamień, da się wycisnąć więcej niż +-30 FPS na konfiguracji zalecanej. Beth, weź ty się kur%a w końcu za robotę !
Wizualnie na poziomu Elexa, czyli gry od studia, które mieści się w domu jednorodzinnym (czy tam szeregowym). Tyle, że Elex hula na wszystkim, co dawało radę z Risenami. Sieciowy Fallout wymaga tostera, który sam nakłada dżem.
Odświeżone zostały wymagania |Requires 64-bit processor and operating system|OS: Windows 7/8/10 (64-bit OS required)|Processor: Intel Core i5-6600k 3.5 GHz /AMD Ryzen 3 1300X 3.5 GHz or equivalent|Graphics: NVIDIA GTX 780 3GB/AMD Radeon R9 285 2GB or equivalent|Memory: 8 GB RAM|Storage: 60 GB of free disk spaceFallout 76 (recommended):|Requires 64-bit processor and operating system|OS: Windows 7/8.1/10|Processor: Intel Core i7-4790 3.6 GHz / AMD Ryzen 5 1500X 3.5 GHz|Graphics: Nvidia GTX 970 4GB / AMD R9
Gra jest paskudna i wymagania wcale nie sa wysokie,szczegolnie co do GPU i podobno wymagania zostaly odswiezone. Tak myslalem ze i5 szczegolnie 8gen spokojnie gre uciagnie i to pewnie na ultra
przecież oni trzepią ogromną kasę a nie dadzą nic od siebie (może wkońcu nowy silnik) wymagania większe od crysis 3, a wygląda raczej słabo, Red Dead Redemption 2 wyszło patrzcie jak powinno wyglądać.
i tak te „screeny” to jeden wielki BS, jak zawsze
Kumpel jest w becie, grałem u niego. Gra wygląda jak Fallout 4 z modem na oświetlenie. Wydaje mi się że wszystkie obiekty użyte w F4 zostały importowane bez żadnej zmiany w geometrii (innymi słowy nie są bardziej złożone). Tekstury też na nieodróżnialnie podobnym poziomie. Generalnie jedyne co robi wrażenie graficznie to światło. Przy czym robi wrażenie jak na Fallouta a nie generalnie w porównaniu do innych gier AAA.
@asasyn12334, a za miesiąc ruszy RDR2 online. Można się spodziewać że popularność F76 na konsolach nieźle poleci na ryj.
Jak myślicie, czy Bethesda kiedykolwiek zmieni silnik? Czy może będą robić na nim gry aż do czasu prawdziwej zagłady atomowej?
Przecież ludzie chcieli takiego Fallouta, o co wam chodzi. Wystarczy zajrzeć na nexusmods czy innego steambubla. Mody na nowe tekstury, ENB, Reshade, nowa broń, pełno nowej mechaniki. Po prostu ludzie z bethesdy zajrzeli na stronki z modami do swoich gier i zrobili to co uznali za słuszne. Mody na wprowadzenie multi do Fallout 3 było, nie pamiętam jak projekt skończył, ale to juz dawno temu robili i chcieli gracze. A wy, pipole jak zawsze tylko narzekacie. Zieff
@kocure21 kto chciał takiego Fallouta?!?! kto? Ty chyba chory jesteś na głowę! To że sa mody to tylko i wyłącznie przez to że ludzie z bethesdy nie potrafią zrobić porządnie tego co do nich należy więc moderzy poprawiają ich nieudolność!
Lol wymagania wyższe od Wiedźmina 3 :O Brawo!|https:www.geforce.com/games-applications/pc-games/the-witcher-3-wild-hunt/system-requirementsBeka z Bethesdy 😀
@asasyn12334 – jak ja lubie takich znafcuf silnikuf. Ah te gry ciagle sa robione na Unreal no od 98 roku powinni wreszczcie zmienic silnik! Ile gier kolego zrobiles? A ile na swoim silniku lub napisales uzywajac tylko api graficznego? Musze ci to wyjasniac? Naprawde?
Quassimodo – Obawiam się kolego, że ludzie z Bethesdy potrafią zrobić porządnie grę, tylko po co? Jeśli moderzy „za frajer” poświęcając swój czas zrobią porządnie i porządne mody. Dla wydawcy to żyła złota, bo nie musi poświęcać zasobów – które generują koszty. 🙂
@lukaszsa, ale o co się plujesz? Przecież silnik z którego korzystają to zabytek. To chyba ostatni PCtowy silnik w którym fizyka i część animacji powiązane są z liczbą FPS jakie wyciągasz… Poza tym przykład z unrealem jest z dupy bo nie dość że silnik był kilkukrotnie przepisywany to na dodatek zamysłem nowych edycji była elastyczność i łatwość dodawania funkcji. Za to silnik Bethesdy już od wieeeeelu lat boryka się z dokładnie tymi samymi problemami a to oznacza tylko jedno: wynikają z kodu silnika
którego nie da się przepisać bez pisania większości lub wszystkich kluczowych funkcji od nowa.
@ lukaszsa Beka, nie masz pojęcia co właśnie napisałeś. |Gamebyro to jest absolutny śmieć z którego chciwa na $$$ Bethseda korzysta dopóki sam pod sobą się nie zapadnie. To taka padaka, że w głowie się nie mieści. Gracze muszą go ZA KAŻDYM RAZEM naprawiać na PC by nie było cyrków. Ogranicza możliwość zaawansowanych animacji i ich przejść, nie umie dobrze korzystać z RAM i VRAM, nie ogarnia wielu NPC i dużych przestrzeni oraz dokładnych modeli. Wisienka na torcie to ujeżdżanie jednego wątku CPU …
…tak jak Crysis (2007).|Nawet Crytek było ZMUSZONE do przerobienia od podstaw Cryengine pod multithread. CryEngine3 użyto żeby na X360 i PS3 Crysis dało się odpalić – to jedyna wersja Crysis która korzysta z 6+ wątków (x360 ma 3c/6t, PS3 8c/8t – 7t dla gier).|To na czym jedzie F4, TSO, F76 to kupa. Na dodatek twórcy uparcie się go trzymają i odstawiają coraz gorsze gry pod coraz szerszą publikę. Z każdej strony regres + god rays.
*”jedyna wersja Crysis która korzysta z 6+ wątków „|Mówię tu o grze z 2007. C2 i C3 już mają normalny MT.
Animacje od tego studia wyglądają tak ciężko, że trudno mi się patrzy na jakiekolwiek cutscenki.