Anthem: Nowa misja fabularna i moc specjalna jednego z bohaterów [WIDEO]
Jakiś czas temu informowaliśmy was, że wszystkie elementy Anthem są już w zasadzie gotowe, ale przed BioWare jeszcze masa pracy i łatania błędów wyłapanych w ramach testów alfa. Wczesną wersję tytułu zaprezentowano podczas tegorocznego Paris Games Week. W efekcie dzięki filmikowi opublikowanemu m.in. na kanale lzuniy możemy zobaczyć nową misję fabularną. Pokazano również jedną z mocy specjalnych: niszczycielskie wyładowanie elektryczne, spopielające wszystko na niewielkim obszarze. Warto zaznaczyć, że zarejestrowany fragment pochodzi z gry omyłkowo odpalonej na niskich ustawieniach graficznych.
Anthem zadebiutuje na PC, XBO i PS4 22 lutego 2019. Naturalnie później gra będzie cały czas rozwijana. Możemy liczyć na przykład na bezpłatne rozszerzenia fabularne.

Możemy przyjrzeć się między innymi pierwszej misji fabularnej.
Ehh, to mogłaby być naprawdę świetna gra single, mimo wszystko liczę, że i tak będzie dobra i może zagram.
Pierwsza w historii gra bioware która kompletnie mnie nie obchodzi, to mówi samo za siebie…
Wyglada troche jak Warframe.
Co mnie najbardziej w tym projekcie odrzuca, to odczucie, że brak mu własnej tożsamości. Wydaje mi się taką krzyżówką. Ma trochę z Warframe’a, trochę z Destiny. Patrzę się na ten gameplay i nie widzę niczego innowacyjnego. Niczego świeżego. Niczego, o czym mógłbym powiedzieć: O, to jest ciekawe! Takiego czegoś nie widziałem do tej pory. Bardzo wtórny koncept.
@Xellar mam podobnie. Faktycznie tak jest.
Bye bye Bioware;(
Czemu narzekacie? Toż to będzie cudo na miarę Andromedy – prawdziwe arcydzieło growe. A jak się sprzeda to kto wie? Może kolejne, coraz mniejsze części co roku – coś na miarę battelfielda czy simsów…?
Gdyby nie podpisy na grafikach promocyjnych, to za Chiny nie umiałbym powiedzieć co to za gra. |Ostatnią ich dobrą grą był Dragon Age: Początek, a Anthem to będzie gwóźdź do trumny.
@ kiogu1|Kto wie? A może po prostu usuną całą zawartość przeznaczoną dla pojedynczego gracza jak w przypadku CoD i sequel sprzeda się jeszcze lepiej niż poprzednia część? Albo w ogóle nie dokończą niczego, rzucą ze 3 mapki na krzyż i odtrąbią zwrot kosztów produkcji w ciągu dwóch pierwszych dni po premierze wzorem pewnego polskiego studia? No bo przecież to na pewno nie jest tak, że podobne numery mogą przechodzić każdemu, tylko nie ekipie powiązanej z EA, prawda? Prawda…?
Nie wiedziałem że w destiny dodali opcje przełączania kamery z fpp na tpp.