Fallout 76: Bethesda zdejmie bana za… wypracowanie

Fallout 76: Bethesda zdejmie bana za… wypracowanie
Myślałeś, że umiejętność pisania rozprawek po maturze już ci się nigdy nie przyda?

Fallout 76 jest grą podatną na modowanie oraz cheatowanie równie mocno, co poprzednie postapokaliptyczne gry autorstwa Bethesdy. Niestety, ponieważ mamy tu do czynienia z rozgrywką online, studio postanowiło ukrócić ciągoty co poniektórych do grzebania w kodzie gry i zafundować im świąteczny prezent w postaci bana. Blokadę na korzystanie z gry otrzymał zarówno rasowy cheater, jak i ktokolwiek ważący się podnieść rękę na pierwotny wygląd F76.

Duch Świąt musi być jednak obecny w Bethesdzie, ponieważ bany (w przeciwieństwie np. do wykrycia przez steamowy VAC) nie są permanentne. Jak zaczęli donosić poszczególni autorzy modyfikacji, firma pozwala ubiegać się o cofnięcie wygnania poprzez… napisanie wypracowania na temat „Dlaczego używanie oprogramowania do cheatowania autorstwa osób trzecich jest szkodliwe dla społeczności gry online”. Nie podano co prawda liczby słów ani punktacji, ale domyślamy się że kilka skopiowanych zdań nie przejdzie. W rolę egzaminatorów wcieli się sam zespół kierowniczy studia, który zadecyduje, czy użytkownik zasługuje na zniesienie blokady.

32 odpowiedzi do “Fallout 76: Bethesda zdejmie bana za… wypracowanie”

  1. Atom RPG sto razy lepsze od tego „czegoś” bo Falloutem bym tego nie nazwał XD

  2. Te bany to przysługa, a nie kara. Cheater czy moder może zająć się czymś ciekawszym np oglądać jak farba schnie.

  3. To już 1 kwietnia?

  4. Gdzieś przeczytałem więcej info. Niby banują moderów co lepsze tekstury robią czy kolory fryzur zmieniają xD. To rzeczywiście jest złe… Serio?? Z resztą zapewne jak ktoś wypuści moda poprawiającego błędy w grze to też go zbanują, żeby „nie ingerował doświadczenia jakie serwuje F76….. Oczywiście niektóre mody banują słusznie, ale nie przesadzajmy!

  5. Nie moduje się gier multi, każdy wie, że za takie coś są bany, więc skąd oburzenie?

  6. Mody graficzne -> opcja zmiany wyglądu bez płacenia Atomami za skórki do broni/postaci.|Także tego.

  7. „Dlaczego używanie oprogramowania do cheatowania autorstwa osób trzecich jest szkodliwe dla społeczności gry online” – a dlaczego ktoś kto używał moda graficznego czy innego skina a nie jest cheaterem ma pisać na ten temat?

  8. @Syskol – niektóre gry online wręcz trzeba modować – patrz chociażby na world of tanks. Nie wiem jak teraz bo wiele modów np. minimapa zaimplementowano do gry, ale pewnie nadal jest wiele zewnętrznych modów.

  9. @Syskol „Nie moduje się gier multi”? Jakim dzieciaczkiem trzeba być, by nie pamiętać modów do UT, Counter Strike, TF2 i szeregu innych, lepszych produkcji? Nie moduje się dzisiejszych, gównianych gier multi.|W F76 nie da się nawet zmienić w opcjach FOV, trzeba grzebać w plikach .ini. Jeśli nawet to może owocować banem to niekompetencja Bethesdy osiąga właśnie apogeum.

  10. Niech ten rok się wreszcie skończy, bo poziom żałosności w branży w tym roku chyba nie przestanie wzrastać dzięki takim kwiatkom jak Bethesda czy Actiblizzion.

  11. @Syskol Modowalność Fallout 76 była reklamowana przed wyjściem gry.

  12. Wiedziałem, od zawsze wiedziałem, że za całym złem tego świata stoją poloniści.

  13. Zacieta walka na ostatniej prostej po tytul najgorszego studia roku.

  14. Przygotowują młodzież na egzamin gimnazjalny i ósmo klasisty 😉

  15. @Polando|W osmej klasie chyba juz wiedza, ze pisze sie “osmoklasisty”… 😉

  16. Proponuję żeby Bethesda napisała rozprawkę „Dlaczego przypierdzielanie się o zmianę interfejsu lub tekstur jest szkodliwe dla społeczności gry online”. Oczywiście zaraz po tym jak doprowadzą grę do jako takiego użytku. Spora część gier pozwala na zmianę interfejsu na zmodowany (WOW, TF2), o ulepszaniu tekstur już nie wspomnę, bo w tej kwestii wyjątkiem jest raczej brak takiej możliwości.

  17. Jaki duch świąt? Gdyby Bethesda nie dała sposobu na zdjęcie bana to zostałaby zgwałcona w sądzie pozwem zbiorowym. Na swojej stronie nie zakazują używania modów a jedynie mówią że mogą one wpływać na niestabilne działanie gry. BTW. szykuje się kolejny pozem zbiorowy za wprowadzanie wbłąd reklamą nuka rum. Wszystkie materiały sugerowały że będzie to rum w unikatowej butelce a okazało się że to zwykłą butelka w plastikowym pojemniku.

  18. Ciekawe kiedy ten cyrk Todda się skonczy. Było zabawnie ale ile można.

  19. Dobry szyfr CDA ! w waszych newsach jest specialny kod,ja już go ogarnąłem a wiadomość oznacza:Red Dead Redemption 2 w następnej|gazetce ! tak się cieszę !

  20. Tydzień bez failu Bethesdy tygodniem straconym

  21. Ja proponuje żeby Bethesda napisała wypracowanie na temat Fallota 76 czemu go tak zje**ła i to na 100 stron. Potem niech odda to graczom do sprawdzenia i zobaczymy kto będzie taki mądry.

  22. Brawo kierownictwo Bethesdy musi mieć jakieś zajęcie pomiędzy olewaniem graczy a dodawaniem nowych bugów.

  23. Atom Rpg – prawdziwy następca Fallout 2

  24. Fajnie tak iść z „duchem” spolecznosci i wieszac psy na firmie. Nie nie bronie ich zrobili bardzo zla gre i narobili shistormu biblijnego rozmiaru ale jak czytam newsy o ich wtopach widze ze ludzie niezauwazaja 1 rzeczy. Jesli Bethesda wyciagnie kopy to nie bedzie kolejnego Elder Scrolla.

  25. @Shanhaevel Jeżeli ma być zrobiony z takim sercem jak ten „Fallout”, to chyba lepiej żeby go nie było 😉

  26. @Shanhaevel No może to jedyny sposób żeby nauczyli się szanować graczy a nie wydawali takie krapy!

  27. Może przed 7 upadkiem sprzedadzą prawa do marki? Np do jakiegoś studia Microsoftu? Co jak co ale bubli nie wypuści on.

  28. Ta firma to jakiś żart. Anomalia w rzeczywistości… (7 wkradło się przypadkiem)

  29. Mają spadek graczy to zaczynają odbanowywać.

  30. @Shanhaevel|To nie będzie. Czyja to wina? Nasza? Winą graczy może być los Obsidianu, który naprawdę przyłożył się do Tyranny, czy Pillars of Eternity 2, gier równie dobrych i dopracowanych, co niedocenionych. Byle karczma w Pillarsach ma więcej detali niż obszar o rozmiarze kilometra kwadratowego w dowolnej grze Bethesdy, bo korzystanie z generatora terenu jest proste, szybkie i przede wszystkim tanie. I tak ze wszystkim, po najniższej linii oporu, bo formuła otwartego świata wystarczała do sukcesu.

  31. @Shanhaevel|Bethesda wyczerpała kredyt zaufania i dobrej woli społeczności, ale przecież nic nie stoi na przeszkodzie, by wróciła na szczyt. Wystarczy, żeby Howard przestał gwiazdorzyć i, tak dla odmiany, wraz z resztą zespołu wziął się ostro do roboty. Larian nie tak dawno ratował się przed upadkiem, a dziś za sprawą Divinity: OS 2 uchodzi za jedną z najlepszych ekip w branży. Można? Można, ale trzeba naprawdę chcieć stanąć na głowie i dać z siebie wszystko, zamiast czarować rzeczywistość.

  32. ChowChowMurphy 28 grudnia 2018 o 10:55

    A kiedy Bethesda napisze wypracowanie wyjaśniające dlaczego wypuścili taką szmirę?

Dodaj komentarz