The Outer Worlds – 20 minut w kinie moralnego niepokoju [WIDEO]
![The Outer Worlds – 20 minut w kinie moralnego niepokoju [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/be5587f1-1683-4a34-8f59-47e07aecef53.jpeg)
Podczas bostońskich PAX East miał miejsce panel poświęcony nowej grze Tima Caina i Leonarda Boyarsky’ego, byłych szefów Troika Games (Arcanum, Vampire: The Masquarade – Bloodlines). Tym razem Obsidian zaprasza nas do elitarnego Byzantium City, w którym pozwala zajrzeć do studia zajmującego się kinem propagandowym. Nasz bohater zostaje wypatrzony przez reżysera, który dostrzega w nim potencjał na gwiazdę srebrnego ekranu, co staje się pretekstem dla wcale dowcipnego questa.
Spory fragment rozgrywki to dobry pretekst, by przyjrzeć się systemowi dialogów (i owszem, jest sporo skill-checków), starciom, łupom oraz sposobom personalizacji bohatera. Stanowi również świadectwo, że Obsidian nic nie utracił ze swoich zdolności opowiadania historii za pomocą otoczenia i wciąż potrafi władować w scenariusz sporo humoru.
Gra wydaje się jeszcze daleka od ukończenia, ale pamiętajmy, że prezentowany materiał pochodzi z wersji alfa, a na szlify wciąż jest czas; The Outer Worlds ukaże się (na PC, PS4 i XBO) dopiero w przyszłym roku.
Czytaj dalej
13 odpowiedzi do “The Outer Worlds – 20 minut w kinie moralnego niepokoju [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Niełatwo nakręcić dobrą propagandę.
No i im więcej materiałów na temat gry tym mniej mi się ona podoba ni to fallout ni to bioshock :/ styl walki na „rambo” totalne nieporozumienie
@quassimodo a co to w falloucie czy bioshocku nie można było grać na rambo?
The Outer Worlds jest cudownym przykładem na to, że chciwość nie popłaca, a zdobywany latami szacunek można błyskawicznie stracić. Podczas pierwszej prezentacji gra spotkała się z miażdżąco pozytywnym przyjęciem i cała rzesza fanów Obsidianu była gotowa rzucać pieniędzmi w monitory, byle tylko przyśpieszyć datę premiery. Wystarczyło jednak, że wydawca podpisał z Epikiem umowę na wyłączność tym samym podcierając sobie tyłek zdaniem społeczności, a taryfa ulgowa z miejsca się skończyła. Brawo. Oby tak dalej.
@Darku22 oczywiście że się dało ale jak dla mnie kiepsko to wygląda
@Quassimodo|No właśnie więc może akurat w tym filmiku pokazli taki sposób, bo akcja się sprzedaje. Jeżeli chcesz grać inaczej być może, mozesz przyjąc całkiem inną strategie i to byłoby najlepsze, gdyby kazdy mógł zbudowac postać jak chce i grać jak mu się podoba. Co Tobie i sobie życzę
Na PC dopiero w 2021 przeciez
Typowa archaiczność ,przeciętna oprawa, animacje sprzed 10 lat. Ale jeśli dialogi, i misje będą ciekawe, to pewnie zagram 😉 Chociaż nie wiem. New vegas wyglądał jeszcze gorzej,a grało się świetnie. Ale teraz w takie gry coraz ciężej mi się gra…chociaż w takie Riseny grało się przyjemnie..pewnie w Elexie też się będę dobrze bawił. Więc prawdopodobnie w to też.
Jakie drewno.
Mysle, ze to dobry czas bysmy przestawili sie z nacisku na fotorealistyczna grafike na fajny styl graficzny. Chcecie by kazda gra wygladala tak samo? Czy do kazdej gry pasuje fotorealizm? Na obecnym poziomie zaawansowania growej grafiki to on jako jedyny sie starzeje. Gra imo wyglada fajnie i ten styl do niej pasuje. Psuja to niedzisiejsze animacje czy mimika. Na gre czekam, bo robi ja Obsidian – mozna przypuszczac, ze bedzie co najmniej dobra.
To chyba nie jest page tearing, ale przy szybszym ruchu kamery wszystko się rozjeżdża. Nie wiem jak to nazwać jednak to wygląda strasznie. Oby tylko nie polecieli na łatwiznę i nie pudrowali tego motion blurem.
Meh i tak nie wychodzi na steam, więc można powiedzieć, że dużo minie zanim „epicowi beta testerzy” znajdą wszystkie bugi i mankamenty, a gracze steama otrzymają normalnej jakości produkt.
Może gra będzie modowalna i do czasu Steamu dostaniemy już gotowy produkt, bo tak to nawet 10 zł mi szkoda.