Mortal Kombat 11 największą premierą w historii serii

Mortal Kombat 11 największą premierą w historii serii
Czy ktoś jest tym zaskoczony po takiej liczbie zwiastunów?

Miesiące oczekiwań, wielkie oczekiwania fanów i w końcu jest – Mortal Kombat 11 pojawiło się na rynku dwa dni temu, zbierając ciepłe opinie graczy (czego nie można powiedzieć o polityce wydawcy) i naprawdę dobre recenzje krytyków. Chociaż wiele osób było już zmęczonych dziesiątkami zwiastunów, które publikowało NetherRealm (nawet sympatyczny premierowy trailer nie był ostatnim), studio skutecznie budowało napięcie, wzbudzając zainteresowanie nawet wśród ludzi, których seria nigdy nie interesowała. Jak się okazuje, na efekty takiej strategii nie trzeba było długo czekać.

Podczas konferencji GamesBeat Summit 2019 David Haddad, prezes Warner Bros. Interactive Entertainment, ogłosił, że najnowsza odsłona cyklu zaliczyła najlepszy start w Ameryce w historii wydawcy. Dodał także, że osiągnęła najwyższy wynik z całej dotychczasowej serii, nie podał jednak przy tym żadnych konkretnych danych. Haddad zapowiedział również, że Mortal Kombat 11 będzie wspierane nową zawartością czy postaciami przez całe lata, ale ponownie nie podzielił się z nami jakimikolwiek szczegółami na ten temat. Niedawny wyciek potencjalnych bohaterów, którzy mają dołączyć do obsady wraz z kolejnymi DLC, może sugerować, że studio faktycznie ma plany na dłuższy rozwój tytułu. Pytanie tylko, ilu graczy będzie chciało płacić za kolejne rozszerzenia na długo po premierze.

27 odpowiedzi do “Mortal Kombat 11 największą premierą w historii serii”

  1. Spokojnie miała by średnią ponad 9 gdyby tak bardzo nie zrąbali czasowych wież, turniejowych presetów i grindu walut… Wszystkie grywalne postaci mają definitywnie najlepszy design w serii, rzeczywiste walki mają niesamowity feeling i visual fidelity. Fabuła i mimika postaci is on a different lvl. Pomimo że zazwyczaj preferowałem japońskie fightery over MK szybko ta gra gameplayowo wzrosła do miana najlepszej bijatyki dla mnie. Ale jednak ta metaprogresja boooooliii.

  2. gra zebrała ciepłe opinie graczy – średnia ocen na metacriticu 2.8. |<3 CDA

  3. @down i średnią 53% na steamie. Czerwony/żółty jest kolorem ciepłym, więc może o to im chodziło. 😀

  4. Neather Realm Studios zrobiło świetna grę, problemem tutaj jest pazerny wydawca WB. MK11 to idealny przykład gry, gdzie chciwy wydawca może zniweczyć całą ciężką pracę studia.

  5. Myślę, że największy wpływ miał ten ostatni zwiastun. Tych wcześniejszych nie dało się oglądać z tą przygłupawą muzyczką.

  6. Plany na dłuższy rozwój. Znowu 2 lub max 3 lata? Znając ich prędkość wydawania postaci, to za rok dostaniemy wersję Komplete z oboma kombat packami i Shao Kahnem.|@Witold|Gdzie ty widzisz to ciepłe przyjęcie graczy?

  7. Gra jest bardzo dobra prawie w każdym aspekcie poza „wieżami czasu” gdzie wchodzą w grę te różne waluty i power boosty. Przez to ludzie, którzy nie znają ocen poza 1/10 oceniają tę grę negatywnie. Szkoda, że te mikro transakcje nie wpływają ani na story mode, ani na klasyczne wierze, które nie są obarczone tymi problemami, ani na multika. Grafika, udźwiękowienie, feeling walki są świetne. Gdyby nie mikro transakcje dałbym 9/10 ale ze względu na nie 7+/10.

  8. @Inryhk|A po polsku nie dalo sie napisac?

  9. Wczoraj przyjrzałem się też strojom, jakie oferują graczom i to też jest jakaś parodia. Frost w rzeczywistości ma CZTERY różne stroje, ale ponieważ każdy ma 15 wariantów kolorystycznych, to twierdzą, że jest ich 60. Dotyczy to zwłaszcza postaci kobiecych.|Ze względu na ogromny grind i to, że jeden z głównych trybów jest praktycznie niegrywalny, to gra zasługuje na 7/10 oraz 6/10 dla wersji PC, bo znowu gracze PC są traktowani gorzej, a sama gra ma problemy techniczne niedostępne na konsolach.

  10. Aż przykro patrzeć jak zachłanność i chciwość wydawców zrujnowała tak fantastycznie zapowiadającą się grę, teraz już rozumiem bóle fanów loot-shooterów czy innych gier. Fakt że gra jest bardzo „woke” też nie pomaga, seria znana ze swojej „edgyness” traci pazura, który uczynił tą serię wyjątkową. No cóż, kupi się full pakiet ze wszystkim DLC za 40zł za 2, może 3 lata.

  11. Gdzieś to już słyszałem, wsparcie wiele lat po premierze, czy nawet do końca świata, a skończy się jak zawsze, czyli małym update z zawartością miesiąc po premierze, kilkoma płatnymi dlc i dodawaniem większej ilości skinów i lootboksów

  12. Ie dostajecie za taki artykuł?|Dobre oceny krytyków ale niskie od graczy.|Największa premiera? A gdzie porównanie liczby sprzedanych kopii? Dożo tez a poparcia dowodami brak.

  13. Graczom gra się podoba bo sama gra jest dobra, co jest problemem to mikrotranzakcje i kiepski port PC z którym wiele ma problemy niestety. Nie pomaga tez fakt że wersja pc jest 2 łatki do tyłu w porównaniu do tej na PS4.

  14. Opinie mówią co innego. 2,8 na metacritic i 47% negatywów przy ciągłym usuwaniu negatywnych komentarzy przez Steam. To są żenująco niskie opinie. A powody to głównie:|- badziewny port|- grind|- IS jak w mobilce|- to co zrobili z postaciami kobiecymi powinno skutkować zmianą nazwy na Burka Kombat 11

  15. @Inryhk: Na Chrystusa, człowieku, Polska trudna język?

  16. @CamCygi Hej, ja znam ten dialekt, to…|onet 😉

  17. Fajnie tylko szkoda, że dodali do tego dubbing.

  18. Gra jest ok 8/10 – dobra bijatyka. To co nie jest ok to zachowanie ludzi na metacriticu i Steamie. Nie oceniają gry obiektywnie, a robią „review bomb” za SJW (polityczną poprawność w zakończeniu Jaxa i kilku detali) plus są rozgoryczeni za brak totalnie rozebranych lasek ktorym mogą zrobić fatala, dramat. Jedyny konkretny zarzut to „mikropłatności”, który też jest naciągany , bo już poszedł patch + darmowa waluta za free. Takie akcje tylko prowadzą do tego że na oceny metacritic nikt nie zwraca uwagi.

  19. @Yemm|Tu nie chodzi tylko o mikroplatnosci. Wielu niezadowolonych graczy zwraca roznie uwage na mocno losowy charakter krypty oraz niemalze niegrywalny tryb Wiez Czasu, gdzie wrog po prostu masakrowal gracza i to niezaleznie od skilla. Maja to poprawic, ale nie jest to powod, aby ich za to chwalic, bo tak powinno byc od poczatku. Ta gra jest dobra, ale ze wzgledu na te bolaczki zasluguje co najwyzej na 7, a wersja PC na 6.|BTW: Nie ma obiektywnych ocen. Recenzje zawsze sa subiektywne.

  20. Ja jestem ogromnym fanem MK, ale gre kupie raczej uzywana, bo nie mam zamiaru dawac swoja kase WB i NRS za robienie takich rzeczy graczom.|A i liczba skinow tez jest mocno naciagana, bo taka Frost ma 4 unikalne skorki i 15 wariantow kolorystycznych kazdej.|Ta wspaniala sprzedaz tez jest lekko naciagana, bo MK 11 wyszedl pod koniec generacji na 4 platformy, a MKX tylko na 3 i to w momencie gdy obecna generacja dopiero nabrala tempa.

  21. @Scorpix Coś czuję że będzie podobnie jak z Middle Earth: Shadow Of The War, jak już wieloryby pozaciągają kredyty na domy i dopłacą wystarczająco dużo do skarbca Worner Bros to zostanie wypuszczony update który zlikwiduje grind/sprawi że gra będzie grywalna dla normalnych ludzi z obowiązkami. Lepiej poczekać i nie spieszyć się z kupowaniem.

  22. @Zdzisiu, ja jestem graczem, i dla mnie gra jest świetna. Jeśli chodzi o czysty gameplay to jest to najprzyjemniejsze mordobicie w jakie kiedykolwiek grałem. Rzeczywiście, modyfikatory w niektórych wieżach są kompletnym bullshitem, i losowość wielu skrzynek w krypcie jest denerwująca. ALE. Ze względu na to, że „gracze powstali”, i zrobili w social media aferę, to NRS zmiękła faja i wieże zostaną znerfionę, a wszyscy gracze otrzymają 500k coinsów i trochę innych walut. Po tych zmianach będzie już naprawdę OK

  23. Ja nie wiem co Wy macie do portu PC, u mnie wszystko hula i nie mam żadnych problemów. Poza tym te wieże czasu i tak dają tylko skiny i tyle XD lepiej po prostu pograć w klasyczne towery i tyle.

  24. @KoichiSan|Fajnie, ze tobie wszystko dziala, ale na Steamie wiele osob narzeka na problemy roznego rodzaju, mimo ze maja mocne kompy. To ze tobie dziala, nie oznacza, ze musi byc idealnie wszedzie.|Wieze czasu to jeden z 3 glownych trybow i to on stanowi glowne zrodlo koinow oraz tak naprawde obok fabuly stanowia glowne danie dla graczy single. Jesli jeden z glownych trybow nie dziala to powinnismy protestowac, a nie gadac, ze wszystko jest ok, bo sa przeciez klasyczne towery. Nie jest ok.

  25. Nie obraz sie, ale to co napisales przypomina mi troche slowa EA na temat FUT. EA stwierdzilo, ze sa przeciez inne tryby i nie musza tego ruszac, mimo ze za ten tryb tez zaplacili, bo jest chyba najwazniejsza czescia FIFA.|Pierwszwe zmiany ciesza, ale nie mozna odpuszczac i cieszyc sie z… nagrody pocieszenia w postaci koinow, serc, krysztalow i cienii.|Aby wykonac brutality nalezy je najpierw odkryc w krypcie, a owo brutality moze byc wszedzie. To jest normalne, zeby za grindem chowac wazny element MK?

  26. BTW: To ze port jest kilka patchy za konsolami, to tez jakas paranoja.

  27. @Skorpix strasznie dużo wiesz o tej grze jak na osobę, która „kupi raczej używaną”.

Dodaj komentarz