Dauntless: Bezpłatny konkurent Monster Huntera zadebiutuje już dziś [WIDEO]
![Dauntless: Bezpłatny konkurent Monster Huntera zadebiutuje już dziś [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/0d999af2-1f89-40fe-8889-21a807e5caaa.jpeg)
Pierwsze wzmianki o Dauntless, czyli kooperacyjnej grze akcji zbliżonej do Monster Huntera, sięgają jeszcze 2016 roku. Przez ten czas produkcja przeszła sporo przemian, także dzięki uwagom zawiedzionych zamkniętą betą graczy. Od maja 2018 w ramach otwartych testów na łowy mógł zabrać się już każdy zainteresowany. Dziś długa droga formalnie dobiegnie wreszcie końca (czy może raczej początku?), a Dauntless oficjalnie wyląduje na PS4, XBO i PC – w tym ostatnim przypadku wyłącznie za pośrednictwem Epic Games Store.
Gra funkcjonuje na zasadach free-to-play, co nie oznacza naturalnie, że zainteresowani nie mogą przepuścić w niej trochę gotówki. Twórcy ujawnili kolejny karnet sezonowy, działający podobnie jak na przykład w Fortnite. Tym razem oferowane „kosmetyki” utrzymano w stylistyce inspirowanej Japonią. Część klamotów można zgarnąć za darmo, zaliczając rozmaite wyzwania, za resztę trzeba zapłacić. Szczegóły w poniższym filmiku:
Czytaj dalej
22 odpowiedzi do “Dauntless: Bezpłatny konkurent Monster Huntera zadebiutuje już dziś [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Obczajałem rok temu, straszne nudy i powtarzalna rozgrywka, komiczny i bardzo powtarzalny design potworów (w 80% przypadków jednym ze „składników” krzyżówki była kura lub bóbr), na plus przyjemna dla oka grafika.
Przynajmniej za friko i działa na AMD Phenom II, o czym na startowej (bo nie wiem jak teraz) wersji MHW nie dało się u mnie grać …
Stając w szranki z monster hunter…życzę powodzenia xD
Ta gra to rzecz która ni ma co liczyć na wygranie z MHW, tym bardziej że nie wyszła na PC.
Dauntless, jeśli chodzi o styl graficzny, wygląda jak jakiś mod do Fortnite’a.
Wygląda jak nowy tryb Fortinte’a. Serio, ten hunter pass żywcem wzięty z gry Epic.
Rickerto,|Celują w ten sam segment odbiorców. Ten sam model wydawniczy, złudnie podobna szata graficzna I animacje, klimat a’la cool-gimbus, wszystko pod patronatem Epica. Za dużo zbiegów okoliczności, żeby to mógł być przypadek.
Tak przy okazji: https:www.gram.pl/news/2019/05/21/epicgamesstore-wpadnij-w-szal-zakupow-a-dostanieszbana.shtml
Zacząłem grać chyba w czwartek albo piątek i gra była całkiem przyjemną alternatywą dla Warframe. Chciałem nawet kupić battle passa czy jak to się u nich nazywa, ale przez wy łączność na epicu na pewno nic nie kupię.
Monster Hunter world wyszedł z zacofania modułowego w otwarte gigantyczne mapy. Design potworów jest fajniejszy. Wydaje mi się że nie ma szans wygranej z MHW.
Podziękuję, szata graficzna obsolutnie mi nie leży. W mh world gram do dzisiaj od premiery i wątpię że dauntless może mu jakkolwiek zagrozić, jasne za mh world płacisz ale tylko raz, a aktualizacje są zacne,regularne i darmowe więc tu też raczej konkurować dauntless nie może.
Nikit nie mówił, że gra ma wygrać z MHW, na to nie ma raczej szans. Raczej wyrobić swoje stanowisko, bo myślę że gier tego pokroju pojawi się więcej i Dauntless w tym czasie już będzie miał silną bazę graczy, o ile to dobra gra jest oczywiście, co dziś sprawdzę.
Po tej nieco ponad godzinie stwierdzam, żeee jest nudno. Wypróbowałem wszystkie bronie i żadną nie walczy się przyjemnie. Dam grze jeszcze szansę, ale póki co zniechęca.
P.s. żeby było śmieszniej, gra sprawia że mam ochotę kupić MHW, bo wiem, że to taka lepsza wersja tej gry xd
Ja trochę w tą grę ogrywałem (kilka miesięcy?) i dopiero w późniejszym etapie jak dorobisz się odpowiedniego ekwipunku to zaczyna sie interesująca zabawa – fakt faktem, głównie poluję tylko na 3 rodzaje behemotów, bo inne nie są już mi do niczego potrzebne i rozwijam te niedawno dodane „lvle”, których wcześniej zasadniczo nie było …
A dodam jeszcze, że w Dauntlessie wcześniej w becie w lokacji startowej na mojej konfiguracji na minimalnych detalach (tylko tekstury medium) miałem 20 – 22 FPS, teraz mam o dziwo stałe 60, więc nawet komfort wzrósł.
@Aqwet to niezła wyprzedaż. Do każdej piątej zakupionej gry ban gratis. Dzień bez idiotyzmów Epica dniem straconym. Dziwne,że niektórzy ludzie z forum nadal zażarcie ten syf bronią, chyba jakiś syndrom sztokholmski.
@Hrabia93 dobrze wiedzieć, że zoptymalizowali, bo w we wczesnych wersjach faktycznie był problem z płynnością.|Sam trochę pograłem, ubiłem kilka behemothów, zrobiłem sobie trochę ekwipunku i generalnie gra wcale nie jest taka zła, zwłaszcza jak na tytuł F2P i mam nadzieję, że jakiś tam mały sukces odniesie, bo twórcy moim zdaniem na niego zasłużyli.
Dalsze wieści. Gra jest dość mocno zabugowana i to dalej powinna być zamknięta beta, bo zdarza się, że w połowie jak i dalej walki z bossem, tracisz połączenie z serwerem. Dużo mniejszych bugów napotkałem, typu nie da się porozmawiać z npc, zebrać roślinki, uleczyć tym czymś na ziemii itd. Za wcześnie wydali tego babola.
A najlepsze jest to, że nigdy nie zerwało mi połączenia podczas bety … chyba nie są jeszcze gotowi na taki nadmiar graczy z trzech platform (beta była tylko na pc). Za mało serwerów, za dużo graczy.
No i znowu mnie wyrzuciło gdy byliśmy już blisko końca bossa, ja podziękuję. Gra na dzień dzisiejszy jest niegrywalna.
Nieprzygotowali wystarczającej ilości serwerów dla tylu graczy. W becie dla samych pecetowców było lepiej … dziwne uczucie, kiedy jeszcze tydzień temu mogłeś zagrywać jak szalony, a w dniu dzisiejszym (22.05) nie jesteś w stanie nawet 2 – 3 huntów zrobić bez wyrzucenia … Nawet i ja poczułem się rozczarowany, zwłaszcza ze trochę czasu spędziłem nad grą.