Red Dead Redemption 2: Rockstar przeprasza pecetowców i rozdaje z tej okazji prezenty

Jeżeli mieliście wątpliwą przyjemność obcowania z pecetowym Red Dead Redemption 2 krótko po premierze, to doskonale wiecie, że jego optymalizacja daleka była od ideału. Jednym zabawę psuły programy antywirusowe, przez które gra od razu wyrzucała nas do pulpitu, drugim niekończące się wczytywanie danych, a jeszcze innym taka drobnostka jak brak dźwięku podczas rozgrywki. Jeżeli już wszystko działało poprawnie, to nie działało płynnie – i nawet nie do końca potrafiono wskazać na przyczyny takiego stanu rzeczy. Problem był powszechny, chociaż oczywiście nie dotknął każdego – posiadacze najmocniejszych maszyn raczej narzekać nie musieli.
Rockstara uwija się od kilku dni jak w ukropie i dzisiaj doczekaliśmy się w końcu pierwszego patcha naprawiającego chociaż część usterek – przede wszystkim tzw. stuttering, czyli brak płynności mimo wysokiej liczby klatek na sekundę (chociaż firma ostrzega, że niektórzy wciąż mogą go doświadczać). Twórcy pracują nad rozwiązaniem tej kwestii wraz z Nvidią; powinniśmy się go doczekać przy okazji następnej aktualizacji.
Developerzy przeprosili też za „czasowe niedogodności”. Dodatkowo obiecali, iż wszyscy, którzy zagrają w Red Dead Redemption 2 na pecetach w najbliższym czasie (łącznie z okresem świątecznym) otrzymają garść drobnych prezentów w Red Dead Online: ponczo dla naszej postaci oraz zapasy i amunicję. Dla fanów singleplayera jest to raczej słabe pocieszenie, ale lepsze to niż nic.
Red Dead Redemption 2 PC Update pic.twitter.com/DuItXRAYiB
— Rockstar Games (@RockstarGames) November 13, 2019
Czytaj dalej
-
CD-Projekt RED: 10 lat Wiedźmina 3. Przeżyjmy to jeszcze raz
-
Nintendo domaga się 4,5 miliona dolarów odszkodowania od moderatora Reddita....
-
Netflix zaprezentował nowy zwiastun 4. sezonu „Wiedźmina”. Premiera już...
-
Cliff Bleszinski pobłogosławił fanowski remaster pierwszego Unreala. „Młodsi gracze...
35 odpowiedzi do “Red Dead Redemption 2: Rockstar przeprasza pecetowców i rozdaje z tej okazji prezenty”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Do tego publikuje pierwszy patch rozwiązujący część problemów.
Nie rozumiem, za co właściwie przeprasza Rockstar? Przecież średnia ocen pecetowego portu RDR 2 wynosi 92, mamy więc do czynienia z konwersją niemal idealną. Ktoś złośliwy mógłby co prawda stwierdzić, że to różowe szkiełka okularów nie pozwalają recenzentom dostrzec oczywistych problemów technicznych omawianej produkcji, a grze Rockstara przecież nie wypada dać mniej niż 9/10, bo jeszcze czytelnicy gotowi siedzibę redakcji podpalić, ale osobiście nie wyciągałbym tak daleko idących wniosków.
@Shaddon, gra sama w sobie jest świetna, lecz działa słabo(lub nie działa).
Wciąż są ludzie którym gra nawet nie odpala lub wywala do pulpitu po intrze mimo posiadanej rekomendowanej konfiguracji
DzIĘKi zA TesTOwanIE GrY KonSOLOwy PLeBsie
U mnie gra NADAL nie uruchamia się >:[
Dzięki za testowanie gry przed wejściem nowej generacji xd. A tak na serio przepraszali też przy premierze trybu online na konsolach, i to nawet lepiej przepraszali bo więcej bonusów dali niż tam jakieś zalerzałe ponczo z magazynu i amunicję. Ciekawe ile fpsow wyciąga w mieście ten port, bo na ps4 to potrafiło nawet i wywalić z błędem do menu konsoli.
@Nezi23 smiechlem konkretnie 😀 prawdziwe
Czy normą Pc muszą być niedopracowane porty co rok to gorzej mało kto robi porządne testy sprzętowe na kilka konfiguracjach, zamiast gonić terminy można zając się optymalizacją jak gra wyjdzie później dopracowana nikt na tym nie straci.
@Witold:”Rockstara uwija się” – powinno być „Rockstar”.
Nie miałem zbyt wielu crashy, jednak problem ze ścinkami spory. Po dostosowaniu kilku ustawień i załączeniu process lasso, gra wyglądała ładnie i chodziła płynnie. Jednak po najnowszym patchu od R, znowu jest gorzej…może sprawdzę jak to współgra z najnowszymi sterami Nvidii, ale te na premierę więcej złego zrobiły niż dobrego.
U mnie na szczęście jedyny błąd to migające menu :x|Szkoda ze dla graczy z single player nic nie dali, tutaj akurat mogli podejść z rozmachem ale coz
A aktualizacja super. Z 40fps gdzie musiałem mieć wszystko na średnim wskoczyło na 75 na ultra i wysokich ustawieniach |Uf
Dalej ciągle mam errory 0x20010006 i to na pewno nie jest problem z moim netem.
TheFrediPL,|”…gra sama w sobie jest świetna, lecz działa słabo(lub nie działa).” No i za takie coś (problemy techniczne), inne produkcje obrywały soczyście, ale tutaj mamy doczynienia ze świętym Rockstarem, więc NIE WOLNO krytykować. Podwójne standardy prasy gejmingowej dobrze znane.
i7 6700k + RTX2080 i 16gb ram API Vulkan. Gra działa gorzej niż działała. Przed patchem miałem stałe 60 FPS na mieszanych High i Ultra w 1440p (za wyjątkiem nocnych momentów w obozie przy ogniskach), a teraz spadki do 50, i do tego taki stuttering jakiego nie widziałem na moim sprzęcie nigdy. Tragedia, aż odechciewa się grać. Ta głupiutka komenda do poleceń startu nie robi kompletnie nic. Teraz będę czekał, aż R* łaskawie załata to co spierdzieliło, aż odechce mi się grania.
Czyli PCMR testuje wersję pre alpha dla ps5 i xboxa?
Odpaliłem dzisiaj po pobraniu patcha, pierwsze wrażenie uoooo ale poprawili optymalizację, stuttering przepadł, ale coś tekstury wydają się niepofiltrowane, okazało się, że giera zbiła wszystko poza teksturami na low xd Katastrofa Rockstar
@Maciejus92 Dokładnie to samo miałem XP
@Xellar|Ale serio, przecież tym razem to jest jakaś totalna hucpa. Niech mi ktoś wyjaśni, jakim, kurka, cudem gra, która u bardzo wielu użytkowników w ogóle nie działa, otrzymuje niemal same najwyższe oceny? Co ci recenzenci odjaniepawlają? Jak my mamy później nie posądzać dziennikarzy o brak rzetelności? Jak mamy ufać opinii kogoś, kto wyskakuje z konkluzją typu „gra ledwo działa, ale poza tym jest dokładnie tak samo dobra jak na konsolach – 9/10”? Te głaskanie Rockstara po główce jest po prostu obrzydliwe
@tytanowyK A może RDR2 nie zawita na nextgen? Może PCMR otrzymał wersję „ostateczną”? Wracaj do grania w 30 klatkach lub 60 jak się dev bardziej postarał, kolego 😉
Dobrze, że tego nie kupiłem.
@Shaddon,|No jest, jest. Najgorsze, ze do wspólnego glaskania przylacza sie wielu graczy. Oni tez posuwaja sie bez mrugniecia okiem do robienia panny lekkich obyczajow z matki wszystkich nauk.
A ja dziękuję pctowym beta testerom bo ja jestem taki fajny i już w 2050 roku zagram na super hiper sprzęcie który odpali tą grę w 10000 klatkach… I co? Szach mat
Skavrox,|Kupi sie, jak juz polataja i naprawia wszystkie techniczne problemy. Do tego po solidnej przecenie. Na PC gora jest zawsze ten, ktory potrafi poczekac pol roku, a nie brac na premiere.
Kurczę, ludzie, ale jeśli chodzi o grafikę to przecież każdy może sobie pozmieniać parametry, może nie będzie miał wszystkiego na ,,ultra”, ale będzie mógł grać bez rezygnacji z niezłych widoków… Może przesadzili z wymaganiami sprzętowymi teraz, ale za to przez ładnych parę lat gra będzie nadal wyglądać zjawiskowo – chcieli zainwestować w przyszłość i trochę im to nie wyszło w połączeniu z teraźniejszością po prostu… Crysis też palił PC na wejściu, ale za to nie wyglada wcale na tyle lat, ile ma 😛
@Xellar, to jakaś nowa pozycja? Na premierę?
@rafioza Skąd wiesz, że ograniczam się do jednej platformy? Akurat na mojej nowej konfiguracji z 2060 na pokładzie gra śmiga elegancko. Po prostu śmieję się z ciot co ograniczają się do jednej platformy i ją wychwalają. Next geny mają mieć kompatybilność wsteczną ps jak i xbox.
@tyanowyK Bardzo mnie cieszy, że nie okazałeś się konsolowym peasantem plującym na inną platformę. Z tą kompatybilnością wsteczną, to do tego bym sceptycznie podchodził, aczkolwiek wszystkie plotki wskazują na to, że PS5 będzie leapem technologicznym jakiego konsole w XXI wieku jeszcze nie widziały.
Bo dobrej gry nie ocenia się wedle błedów technicznych (tymczasowych). Poniżej śmieszne pretensje: „Ale serio, przecież tym razem to jest jakaś totalna hucpa. Niech mi ktoś wyjaśni, jakim, kurka, cudem gra, która u bardzo wielu użytkowników w ogóle nie działa, otrzymuje niemal same najwyższe oceny?”
By ocenić, trzeba brać pod uwagę wszystko. Błędy techniczne (często niespodziewane) nigdy nie powinny piętnować świetnej gry. OK, trzeba o tym wspomnieć, poinformować, ale to tyle. To nie powinno wpływać na ostateczną ocenę.
Ano takim cudem, że to świetna gra. Dobra gra. Zajebista. Takim grom można wiele wybaczyć.
Dla takich gier człowiek czeka 5 czy 10 lat. Tak to wygląda dziś.
„Bo dobrej gry nie ocenia się wedle błedów technicznych (tymczasowych). ” Ten błąd „tymczasowy” trwa u mnie już 3 tydzień i (szczerze?) nie wiem czy kiedykolwiek będę w stanie uruchomić tą grę na swoim PC. Za to GTAV Śmiga w ultra aż miło.
… tak więc wiszą mi takie przeprosinowe gadżety, jak i tak nie będę w stanie z nich skorzystać :/