Dragon Ball Z: Kakarot ogromnym sukcesem, 1,5 miliona sprzedanych kopii w tydzień

Dragon Ball Z: Kakarot był największą premierą stycznia – co jednak więcej mówi o samym miesiącu niż o grze. Nie zrozumcie mnie źle: produkcja CyberConnect2 jest naprawdę udana i zwłaszcza fanom może przynieść sporo uciechy. Trudno jednak nazwać ten tytuł wyczekiwanym przez branżę hitem, który na stałe zapisze się w annałach. Lecz gdy zaczniemy rozmowę o sprzedaży, cóż, tutaj sprawy mają się nieco inaczej.
Nie można bowiem nie doceniać siły marki Dragon Ball. Jak wynika z raportu finansowego Bandai Namco, w ciągu tygodnia od swojego debiutu (16/17 stycznia) Kakarot trafił do sklepów (wersje fizyczne) i klientów (cyfrowe) w liczbie 1,5 miliona kopii. Jest to świetny wynik, chociaż niezaskakujący, gdy porównamy go z innymi grami w tym uniwersum. Pierwsze Xenoverse w ok. miesiąc po premierze mogło pochwalić się rezultatem 1,5 miliona sprzedanych kopii, jego sequel zaś w tydzień dobił do 1,4 miliona (do lipca 2018 obie części łącznie przekroczyły 10 milionów). Dragon Ball FighterZ wysłało zas do sklepów i klientów lubiących cyfrowe gry ponad 2 miliony kopii w niecały tydzień.
Do końca roku Bandai Namco planuje sprzedać 2 miliony Kakarota, a jak twierdzi nasz ulubiony analityk Daniel Ahmad, tytuł może ostatecznie rozejść się w ponad 5 milionach egzemplarzy.
Przy okazji przypomnę, że niedawno Take-Two chwaliło się świetnym wynikiem The Outer Worlds, które do końca grudnia sprzedało 2 miliony egzemplarzy. Oczywiście bezpośrednie porównywanie obu tych liczb nie ma zbyt dużego sensu (mimo że nominalnie każdy z tych tytułów jest erpegiem), ale pokazuje, jak niezwykle pomocna jest znana marka.
Czytaj dalej
4 odpowiedzi do “Dragon Ball Z: Kakarot ogromnym sukcesem, 1,5 miliona sprzedanych kopii w tydzień”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Inne uniwersa i inny model rozgrywki,ale seria STORM tego studia jest o wiele lepszą grą animę niż Kakarot. Spodziewałem się czegoś więcej od cyberconnect2,bardziej widowiskowego
Nie można nowiem
Tez kiedyś kupie tą gre bo mi sie spodobała
Wiadomo, że Dragon Ball jest mocna marką. Sam zakupię tę grę jak trochę stanieje.