Outriders: People Can Fly szykuje całkiem ciekawe pukawki [WIDEO]
![Outriders: People Can Fly szykuje całkiem ciekawe pukawki [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/c20f95b5-e872-4cc4-af8a-de3e64f1fb46.jpeg)
Jeśli przegapiliście zapowiedź najnowszej gry rodaków z People Can Fly, czym prędzej udajcie się TUTAJ i nadróbcie zaległości. W telegraficznym skrócie: będzie to loot shooter przywodzący na myśl Destiny. Bohaterowie dysponują rozmaitymi zdolnościami wynikającymi z poszczególnych klas (przykładowo Trickster potrafi teleportować się za plecy wrogów i zadawać ogromne obrażenia w zwarciu), ale główny ciężar jatki spoczywa oczywiście na pukawkach, a te wydają się całkiem interesujące.
Obok standardowych gratów w nasze ręce wpadną czasem unikaty, którą mają charakteryzować się zupełnie odmiennym działaniem i znacząco wpłynąć na styl rozgrywki. Serwis GameInformer przyjrzał się trzem przykładowym modelom. Karabin Thunderbird nie powala może kreatywnością (obok zwykłych kul strzela też błyskawicami), ale już strzelba Golem’s Limb, która po każdym zabójstwie otacza postać kamienną skórą faktycznie może nieco zmienić podejście do zabawy i zachęcić do odważniejszych akcji. Niezłą alternatywą dla preferujących walkę w bliskim starciu wydaje się strzelba Paxian Blessing – jej specjalna zdolność przywraca właścicielowi zdrowie przy każdym przeładowaniu. Im więcej trupów padnie od poprzedniej zmiany magazynka, tym skuteczniejsze leczenie.
Jeśli chcielibyście zobaczyć przykładową walkę z bossem, zapraszam TUTAJ.
Czytaj dalej
7 odpowiedzi do “Outriders: People Can Fly szykuje całkiem ciekawe pukawki [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Unikat ma się charakteryzować czym więcej niż lepszymi statystykami.
Mysle ze powinni pozwolic spolecznosci robic modele broni i dodawac te najlepsze do gry conajwyzej samemu ustalając ich włosciwosci. Looter shooter jest tym lepszy im większą różnorodnością charakteryzuje się loot, i to jest chyba miarą sukcesu Borderlandsów.Nie ma nic bardziej rozczarowującego gdy legendarny przedmiot nie ma swojego unikalnego wyglądu lub specialnych wlasciwsci, lub gdy w grze jest ich raptem 20.
Trzeba mieć nadzieję że zbudowali jakieś narzędzie gdzie mogą łatwo budować unikaty i nie męczą wszystkiego 100% ręcznie bo wtedy nie wróżę za dużej ich ilości.
Do tej pory ta gra była mi raczej obojętna, ale design tych broni niesamowicie mi się podoba. Tylko faktycznie oby było sporo takich zabawek. No i oby reszta gry też była dobra 🙂
OK, fajnie, że mają legendarki. Tylko co z tego, skoro gameplay wygląda jak zrzyna z The Division (czyt. monotonia i „bezjajevczność”)? Czy jeśli ktoś ma mózg wyprany rządzą łupów, to przełknie niejaką akcję?
Gra wydawała się perfekcyjnie nijaka, ale design zaprezentowanych broni oraz umiejętności zdecydowanie zasługuje na uznanie. Mimo negatywnego pierwszego wrażenia jednak będę się tym Outridersom bacznie przyglądać.
Szczerze mówiąc, to wygląda bardzo podobnie do nowych modeli broni w Borderlands 3, taka bio-organiczna estetyka (Rowan’s Call, Zheitsev’s Eruption), a kształt i wielkość dorównuje broniom z Gearsów.