Baldur’s Gate III: Znamy przybliżoną datę debiutu w Early Accessie [WIDEO]
![Baldur’s Gate III: Znamy przybliżoną datę debiutu w Early Accessie [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/7d00e0bb-9314-4841-8f07-dabbbf7a3eab.jpeg)
Larian zachowawczo dodaje, że nic jest pewne, ale zagrać powinniśmy już niedługo.
Ciągle dziwimy się, że trzeci Baldur musi najpierw spędzić nieco czasu we wczesnym dostępie, nim doczeka się pełnoprawnej premiery, ale trudno. Wiemy przynajmniej, kiedy w przybliżeniu zagramy w nową produkcję Lariana. Swen Vincke z dumą zapowiedział, że „trójka” na Steama i Stadię trafi w sierpniu. Nie jest to jednak stuprocentowo pewne, ponieważ podczas pandemii prace nad grą przebiegają dość… niestandardowo.
Więcej gameplayu z Baldur’s Gate III zobaczymy 18 czerwca.
Czytaj dalej
8 odpowiedzi do “Baldur’s Gate III: Znamy przybliżoną datę debiutu w Early Accessie [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Larian zachowawczo dodaje „maybe”.
erli akses
tak o tak
Early w sierpniu bardzo szybko (miało być w listopadzie-grudniu) może wersja finałowa w tym roku.
Wole czekać dłużnej niż kupować Early access…|W grach typu Satisfactory mogę zrozumieć taki zabieg, ale w grach jak Baldur’s Gate III nie do końca to widzę.
Podobnie było z D:OS2, które też ukazało się w EA zanim wersja finalna trafiła do sprzedaży. Ostudziłbym też entuzjazm wszystkich optymistów, którzy liczą na szybkie wyjście z EA. W przypadku D:OS2 było to dokładnie rok (15 wrzesien 2016 – Early Access, 14 wrzesień 2017 wersja finalna na Steamie). Nic nie wskazuje, aby w tym przypadku trwało to krócej. Wiele wskazuje, że może potrwać dłużej. Sama idea EA w takiej grze mi się nie podoba. Boję się zasypu spojlerami fabularnymi.
@Xellar Nie będzie rozsypu spoilerów, bo będzie udostępniony tylko 1 rozdział. Twórcy mówi też, że sam EA nie potrwa dłużej niż 6 miesięcy i ostatnio to potwierdzali. Pytania brzmi, co z mechanikami, jeżeli będą jak w D:OS2 to będzie mocno wykastrowany, jeżeli zrobią jak w Pillars Of eternity to zachowają ducha Baldurów. Pożyjemy zobaczymy
A może to rozsądne z ich strony, bo znaczy to, że będą otwarci na rozmaite uwagi ze strony fanów serii. Ciekawe jak bardzo zmieniło się D:OS2 przez ten rok, zanim nie wydali wreszcie wersji finalnej.