Świt Ragnaröku: Obszerny zwiastun najambitniejszego DLC w historii Assassin’s Creed
Assassin’s Creed: Valhalla jest potężna w każdym tego słowa znaczeniu. Sprzedała się znakomicie, a każde kolejne rozszerzenie – tu z irlandzkimi druidami, tam z Oblężeniem Paryża – dodawało sporo contentu do już i tak rozbuchanej rozgrywki. Ba, połączenie asasyńskiej formuły z Wikingami okazało się mieć taki potencjał, że jedno z planowanych DLC rozrosło się nawet do postaci samodzielnego tytułu z Basimem w roli głównej.
Jeśli jednak nadal komuś brakuje zawartości w Valhalli – o ile to w ogóle możliwe – w marcu czeka na niego kolejny, aż trzydziestogodzinny dodatek, Świt Ragnaröku, w którym jako Odyn postaramy się ocalić naszego syna Baldura przed ognistym Surtrem. „Najbardziej ambitne rozszerzenie fabularne w całej serii Assassin’s Creed” będzie kosztowało 160 złotych.
Premiera coraz bliżej, zatem Ubisoft postanowił nas uraczyć długim zwiastunem. Ostrzegam tych, co chcą zapewnić sobie nieco niespodzianki w trakcie grania: trailer szczegółowo pokazuje, gdzie zaczniemy przygodę, z jakimi wrogami się zmierzymy, jak piękne lokacje odwiedzimy, a nawet i które fabularne wątki zostaną dalej pociągnięte.
Assassin’s Creed Valhalla: Świt Ragnaröku pojawi się już 10 marca.
Czytaj dalej
-
Twórcy Dead Island 2 zrezygnowali z Denuvo. Piraci coraz częściej...
-
Czy nowy dodatek do Kingdom Come: Deliverance 2 dorównuje wielkością rozszerzeniom...
-
W Warhammer 40,000: Boltgun 2 zagramy Siostrą Bitwy. Ujawniono drugą...
-
Czuliście, że wasze strzały w Battlefieldzie 6 nie trafiały wrogów? Twórcy gry...
11 odpowiedzi do “Świt Ragnaröku: Obszerny zwiastun najambitniejszego DLC w historii Assassin’s Creed”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Wszystko fajnie, ale czekam aż w końcu stworzą dla tego typu produkcji nową markę, bo podpinanie tego pod Assasin’s Creed jest już zwyczajnie śmieszne 😀
To jest Ubisoft. To samo zrobili z Far Cryem.
Po co? Marka AC świetnie posłużyła jako miejsce dla rpg w otwarym świecie. Nie ma sensu tworzyć nowej marki tylko poświęconej mitologii z tak realistycznym nastawieniem.
Pamiętam, że AC było serią quasi-historyczną, patrzę na ten obrazek i zastanawiam się: co poszło nie tak? xD
Nic nie poszło nie tak, ludzie zwyczajnie tego chcą.
A mity i legendy to nie historia? A ten dodatek wybitnie do nich nawiązuje. I każda z ostatnich części – Origins, Odyssey i Valhalla – ma wstawki fantastyczne i mitologiczne (jak choćby walki z LEGENDARNYMI stworami i zwierzętami), bo po prostu w to ludzie w tamtych czasach wierzyli. 😉 Kapitalny wątek Odyna w Asgardzie to też po prostu „odjazd” naszej postaci. Jak najbardziej logicznie i normalnie wytłumaczalny… Bo Tobie w snach nie zdarzyło się być Supermanem? 🙂
No nie bardzo, to że mity i legendy istnieją nie znaczy, że wydarzyły się w historii naprawdę.
Jeżeli wszystkie wątki fantastyczne w tej serii wytłumaczone są halucynacjami, to ja nie mam więcej żadnych pytań. 😀
Raczej co poszło w dobrą stronę bo AC ma się teraz lepiej niż kiedykolwiek przedtem. Zarówno gdy chodzi o gry jak i o rozwój marki 🙂
Nah. To są wspomnienia Eivor z jej poprzedniego życia.
Spoilery z zakończenia AC Valhalla, jakby ktoś nie przeszedł jeszcze xd.
Kupię abonament na miesiąc ogram i zapomnę tak jak o podstawce.
Szkoda, że syn ma tak generyczną twarz xd.