
Kerbal Space Program 2 w kosmos zabierze nas dopiero w 2022
Sympatyczne Kerbale już od 5 lat udowadniają, że każdy z nas może być Elonem Muskiem – wystarczy odrobina samozaparcia, parę godzin z tutorialami oraz setki prób i błędów, żeby w końcu odnieść sukces. Mimo niekoniecznie najpoważniejszej otoczki Kerbal Space Program jest zaskakująco realistyczne i można się z niego całkiem sporo nauczyć (choć wcale nie trzeba – w końcu najwięcej radochy dają spektakularne fiaska).
Zapowiedziany* przed rokiem sequel miał ukazać się według planów jeszcze w 2020, ale szybko przekonaliśmy się, że termin ten może być zagrożony. W maju twórcy przyznali, iż z powodu pracy zdalnej wymuszonej przez pandemię gra trafi na rynek dopiero jesienią 2021. Niestety i to okazało się optymistycznym założeniem.
Jak ogłosił Nate Simpson, dyrektor kreatywny tytułu, premiera Kerbal Space Program 2 została po raz kolejny przełożona – tym razem na 2022.
Kiedy zaczynaliśmy ten projekt, wiedzieliśmy, że stajemy przed ogromnym wyzwaniem technicznym i kreatywnym. Wielokrotnie słyszeliśmy od naszej społeczności, iż jakość jest najważniejsza – czujemy dokładnie to samo. Nie wystarczy dodać garści nowych funkcji, muszą zostać one połączone w stabilną, dopracowaną całość. Tworzymy solidny fundament, na którym gracze i modderzy będą mogli budować przez następną dekadę lub nawet dłużej. To wymaga rozwiązywania problemów, które nigdy wcześniej nie zostały rozwiązane, a to zajmuje sporo czasu.
*Do dziś jest to zresztą jeden z moich ulubionych zwiastunów w historii.

Czytaj dalej
-
Dodatkowe klany jednak za darmo. Naciski graczy na twórców Vampire: The...
-
Subnautica 2 z prezentacją pierwszego Lewiatana. Twórcy pokazują ogromną kałamarnicę,...
-
Wygląda na to, że Yakuza Kiwami 3 zostanie wkrótce zapowiedziana. Fani...
-
Skate. oficjalnie wylądował w early accessie, jednak nie obyło się bez złamań....
2 odpowiedzi do “Kerbal Space Program 2 w kosmos zabierze nas dopiero w 2022”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Niech w końcu zadbają o obsługę wszystkich rdzeni, a nie jeden statek – jeden rdzeń. Zbudujesz jąbaną stację kosmiczną i fpsy lecą z 240 do 20…
@Kuba3003 przecież to robi zupełnie inne studio i na innych silniku