Kajko i Kokosz ⚔️ Na Plasterki: Ruszyła zbiórka na dokończenie gry

Być może pamiętacie pierwszy gameplay z hack’n’slasha Kajko i Kokosz ⚔️ Na Plasterki, który twórcy udostępnili w czerwcu. Powiedzmy sobie szczerze: nie była to zbyt udana wizytówka powstającego tytułu i wielu z nas poczuło na widok tamtego materiału nostalgię za mniej więcej 2003 rokiem. I tu trzeba twórcom ze Starving Pixels oddać sprawiedliwość: najwyraźniej wzięli sobie uwagi graczy do serca i nieco poprawili wygląd swojej produkcji.
Wasz feedback jest dla nas niezmiernie ważny i dlatego od pierwszej wersji poprawiliśmy wiele aspektów. Kompletnej zmianie uległ system sterowania postaci – obecnie WASD i mouse click, przez co walka stała się bardziej dynamiczna. Wprowadziliśmy nowy Toon shader oraz assety otoczenia. Poprawione zostały również rigi postaci oraz ich animacje. Zapraszamy do oglądania i podzielenia się wrażeniami.
Kajko i Kokosz ⚔️ Na Plasterki na nowych fragmentach rozgrywki wykorzystuje cel-shading i prezentuje zupełnie nowe modele postaci. W dalszym ciągu nie wygląda to może jak The Last of Us Part 1, ale przynajmniej nie budzi już skojarzeń z Warcraftem 3 i nabiera własnego stylu.
Założenia gry się nie zmieniły: dalej ma to być hack’n’slash oparty na wykorzystaniu umiejętności oraz talentów bohaterów. O przebiegu walki ma decydować postawa (agresywna pozwala zadawać większe obrażenia kosztem obrony i odwrotnie w przypadku defensywnej) oraz system karmy, który ulepsza dane umiejętności. Nie bez znaczenia będzie też oczywiście nasz ekwipunek.
Studio Starving Pixels ruszyło ze zbiórką pieniędzy, które mając pomóc w ukończeniu Kajko i Kokosz ⚔️ Na Plasterki. Aby zapewnić sobie cyfrową kopię gry, wystarczy wpłacić 70 zł, ale za większe kwoty przewidziano dodatkowe bonusy. Twórcy postawili sobie za cel uzbierać 80 000 zł.
Premiera Kajko i Kokosz⚔️Na Plasterki w dalszym ciągu przewidziana jest na przyszły rok, prawdopodobnie na grudzień. Gra ma się ukazać na pecetach i konsolach PlayStation oraz Xbox, a w późniejszym czasie także na urządzeniach mobilnych z Androidem i iOS. Tytuł ma wspierać cross-platformowe rozgrywki.
Czytaj dalej
6 odpowiedzi do “Kajko i Kokosz ⚔️ Na Plasterki: Ruszyła zbiórka na dokończenie gry”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Szczerze? nie wroze im sukcesu z tym. Bede zdziwiony jak zwroca im sie koszta wyprodukowania tego.
Graficznie jest lepiej, ale rozgrywka wciąż wygląda bardzo słabo.
Nawet wygląda to lepiej graficznie w stosunku do poprzedniego filmu, ale dużo pracy jeszcze przed twórcami.
No nie, bez żartów.
Po plagiacie utworu z Ori and the Blind Forest życzę autorom długów i problemów legalnych
Zawsze lubiłem Kajka i Kokosza, a sama gra zapowiada się nawet w porządku (chodź bez szału na tę chwilę). Niestety, to co odwala Robert Łapiński ze swoją zbiórką na „Historię C64” mocno mnie zniechęciło do rzucania pieniędzmi na tego typu nostalgiczne inicjatywy.