rek

Nad Starfieldem pracuje ponad 500 osób. Dwa razy więcej niż nad Falloutem 76

Nad Starfieldem pracuje ponad 500 osób. Dwa razy więcej niż nad Falloutem 76
Bethesda stara się nakręcić fanów Starfielda, wypuszczając regularnie do sieci informacje na temat swojej produkcji. Robią to też byli pracownicy.

Starfield jawi się jako coś niezwykle ambitnego i odkrywczego dla branży gier. Twórcy zapowiadali, że ma zapewnić jeden z najdłuższych głównych wątków w historii Bethesdy. Tuż przed tą deklaracją pokazano długo wyczekiwany gameplay.

Gra miała początkowo trafić do sprzedaży w listopadzie tego roku, ale Bethesda ogłosiła przesunięcie premiery na pierwszy lub drugi kwartał 2023 roku, choć już teraz spekuluje się o możliwych dalszych opóźnieniach.

Jeden z założycieli Bethesdy, Nate Purcapile, udzielił krótkiego wywiadu portalowi PCGamesN na temat Starfielda. Według niego nad grą pracuje ogromna ekipa, która dwukrotnie przekracza liczbę pracowników podczas szczytu prac nad Falloutem 76.

Największą różnicą pomiędzy Falloutem 3, Skyrimem a innymi grami, jest skala. Nad tymi projektami pracowały dwa zespoły. Przy Falloucie 76 zatrudniałem głównie dwa studia z Austin i Maryland, z niewielką pomocą ekipy z Montrealu. Ale Starfield to znacznie większy projekt, w którym pracuje ponad 500 osób.

 Przypomnijmy, że Starfield powstaje z myślą o PC oraz Xboksach Series X/S.

5 odpowiedzi do “Nad Starfieldem pracuje ponad 500 osób. Dwa razy więcej niż nad Falloutem 76”

  1. „Starfield jawi się jako coś niezwykle ambitnego i odkrywczego dla branży gier”. Skąd takie wnioski, bo chyba nie zostały wysnute na podstawie opublikowanych materiałów?

  2. Szkoda że nie wypaliła premierka w tym roku. idealny tytuł na jesienne i zimowe wieczorki. Ale czekam.

  3. Skyrim w kosmosie odkrywczy?

  4. No nie czuje sie przekonany niestety. Materialy, jakie do tej pory opublikowano bardzo ostudziły moje oczekiwania i szczerze przestałem śledzić, kiedy ma byc premiera. Pewnie i tak kiedys zagram, ale od czasów F4 wiem, ze na Bethesde nie bardzo mozna liczyć.

  5. Twice the employees. Nawet w to nie musze grac, zeby wiedziec ze bedzie to sredniak co najwyzej, zapewne podazy sladami innych gier Bethesdy i beda ja naprawiac moderzy przez miesiace czy lata. Ten gameplay ktory pokazali odpychal, widac ze bedzie to niedokonczony crap a te ich obietnice o tysiacach planet… dobrze wiemy jak sie to skonczy, 10 unikatowych biomow a potem copy paste na te 1000 planet.

Dodaj komentarz