rek

Wyrób falloutopodobny twórców Dusk zaoferuje walkę FPP

Wyrób falloutopodobny twórców Dusk zaoferuje walkę FPP
Studio New Blood Interactive zgrabnie wykorzystało 25. urodziny serii Fallout, żeby przypomnieć o erpegu, nad którym właśnie pracują.

Rok temu pojawił się pierwszy screen, a teraz Dave Oshry (CEO studia) pochwalił się zasadniczą różnicą między ich grą a jej oczywistym źródłem inspiracji, czyli klasycznymi Falloutami. Zmieniona została perspektywa walki. Rzut izometryczny został porzucony na rzecz widoku z pierwszej osoby (FPP). Walka ma dzięki temu przypominać tę znaną z dungeon crawlerów. A komu to potrzebne? A dlaczego? Mi nigdy turowa walka widziana z góry w niczym nie wadziła, ale według twórców zwiększy to przyjemność płynącą ze starć.

https://twitter.com/DaveOshry/status/1579582765695381505

New Blood Interactive nie jest mainstreamowym studiem, ale firmie udało się znaleźć niszę, w której dobrze się urządziła. Zajmują się – zacytuję tutaj trafny opis użytkownika „zapomnialemloginu” z serwisu fallout-corner.pl – „przerabianiem starego klasyka na współczesnego indyka”. Ich tytuły spod znaku retro FPS – Dusk i Ultrakill – mają na Steamie tysiące recenzji, które są „przytłaczająco pozytywne”.

Zamiłowanie do klasyki na pewno przyda się podczas tworzenie RPG wzorowanego na serii Fallout. Niestety w tym momencie ciężko powiedzieć, co z tego wyjdzie. Materiałów jest bardzo mało, nie ma oficjalnego tytułu, a twórcy zaznaczają, że na grę jeszcze sporo poczekamy.

Fanom starych Falloutów spodoba się na pewno fakt, że w projekt jest zaangażowany Mark Morgan, twórca soundtracków do Falloutów 1 i 2 oraz Fallouta: New Vegas. Jednym z artystów pracujących nad grą jest z kolei Alexander „Red888guns” Berezin, który słynie z grafik związanych z pierwszymi Falloutami.

2 odpowiedzi do “Wyrób falloutopodobny twórców Dusk zaoferuje walkę FPP”

  1. New Blood jeszcze mnie nie zawiodło, więc czekam z niecierpliwością.

  2. Nawet jeśli projekt nie wypali, to z chęcią posłucham nowej muzy Marka Morgana w klimatach Fallouta. Żaden soundtrack z jakiejkolwiek gry nie zrobił na mnie takiego wrażenia jak jego jego kompozycje z jedynki i dwójki. Słucham do teraz.

Dodaj komentarz