Jak wyglądałoby Dark Souls (i nie tylko) w widoku izometrycznym?

Dark Souls, Assassin’s Creed Valhalla, Fallout 4, Red Dead Redemption – to tylko mała garstka tytułów, które – choć nie były tworzone z takim zamysłem – możemy obejrzeć w widoku izometrycznym. Niektórych zapewne rozczaruję, ale nie jest to zestawienie modów, a jedynie filmów. Być może do przedstawionych wyżej gier rzeczywiście znajdą się modyfikacje pozwalające grać z widokiem z góry, ale nie o tym jest ten tekst.
Sprawcą zamieszania jest Flurdeh, który dzieli się ze światem swoją twórczością za pomocą YouTube’a. Między innymi tworzy on filmy z serii „Tiny” prezentujące znane nam tytuły w widoku z góry – pierwsze zaczęły pojawiać się nawet 2 lata temu. Do tego przez wybór stylu animacji nietrudno odnieść wrażenie, że ogląda się film motion-capture. Zresztą, zobaczcie to sami.
Jest też Dark Souls 3. „Dwójki” niestety nie znalazłem, jest natomiast także Elden Ring.
Flurdeh używa w tym celu techniki tilt-shift, która sprawia, że przedstawione elementy wyglądają jak miniaturki. Początkowo sądziłem, że zmienił też modele postaci. Szczerze mówiąc, to dalej nie mogę pozbyć się tego wrażenia.