Diablo IV: Zobacz porównanie grafiki z bety na różnych platformach

Czy możemy liczyć na premierę Diablo IV w Game Passie – trudno stwierdzić. Twórcy mówią, że nie mają tego w planach, jednak gracze powątpiewają, mając przed oczami przekonujące argumenty, że prędzej czy później do tego dojdzie. Tak jak doszło do rozpoczęcia otwartej bety, bo ta ruszyła parę dni temu (ale tylko dla osób z preorderami). I do tego zaskoczyła dość niskimi wymaganiami sprzętowymi – czy dzięki temu uda się uzyskać lepszy „wynik” na pececie niż konsolach?
Można to w bardzo łatwy sposób sprawdzić, przy czym nie rzucę teraz kartą „wystarczy zagrać”, tym bardziej że otwarta beta dla wszystkich ruszy dopiero za 4 dni. W internecie pojawiają się już porównania oprawy graficznej na różnych platformach, przy czym w poniższym materiale możecie zobaczyć potyczkę pomiędzy PS5, Xboksami Series X/S oraz PC. No i trzeba pamiętać, że przedstawiają one rozgrywkę z bety, więc może (a nawet prawdopodobnie będzie) się różnić od tego, co zobaczymy w finalnej wersji.
W tym filmie mamy porównanie oprawy graficznej, czyli cieni, tekstur, okluzji otoczenia czy rozdzielczości w różnych miejscach w świecie gry, ale też nie zabrakło bardziej technicznych kwestii w postaci czasu ładowania, jakości fizyki czy obserwowania liczby fps-ów podczas walki. Wszystko wygląda całkiem dobrze – przy czym w żadnym z momentów nie pokazano spadków klatek na sekundę poniżej 60, więc jest szansa, że możemy wykluczyć problemy z optymalizacją na dzień dobry – co jest niesamowitą bolączką wielu nowych dużych gier. Ale dla bezpieczeństwa lepiej przysłowiowo „odpukać”.
Przypominam, że premiera Diablo IV zaplanowana jest na 6 czerwca tego roku i gra ukaże się na PC, PS4, PS5, Xboksach One oraz Series X/S. Z kolei otwarta beta rozpocznie się 24 marca i potrwa do 26 marca.
Czytaj dalej
5 odpowiedzi do “Diablo IV: Zobacz porównanie grafiki z bety na różnych platformach”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Widzę, że na wszystkich czterech platformach było grane wyłącznie na padzie. Zastanwiam się, czy to jest wygodniejsze rozwiązanie ostatnio? Zawsze wydawało mi się, że do gier takich jak Diablo, klawiatura i myszka to jest preferowany i najlepszy wybór.
Jak zagrałem w DIII kiedyś na padzie to zaskoczyło mnie jak przyjemnie się gra. Ogólnie gdybym miał odpalić DIV na PC, to byłaby to klawa i mysz bo widzę w tym rozwiązaniu ciut lepszą celność i tyle. Jednak jako, że ograłem betę na PS5 to ponownie utwierdzam się w przekonaniu, jak dobrze i przyjemnie gra się na padzie.
Hm, przetestuję oba rozwiązania w takim razie. Grałem na padzie tylko w Wolves of Midgard na ps4 ale to było parę lat temu już i nie pamiętam dokładnie czy było to wygodne. Na pewno nie przeszkadzało, tyle mogę powiedzieć
Raczej nie ma się co dziwić konsole to ostatnia deska ratunku Blizzard, na PC baza graczy staje się coraz mniejsza z roku na rok do tego dochodzi walka korporacji z fanami, obecnie najgorsze obawy Diablo 4 aby nie powtórzyła błędów Diablo 3 i nie zrobili gry usługi.
Nikt w redakcji nie grał w betę z przedsprzedaży, co by się podzielić wrażeniami na łamach strony?