rek

Mortal Kombat 1: Poznaliśmy wymagania sprzętowe. Wyglądają przystępnie

Mortal Kombat 1: Poznaliśmy wymagania sprzętowe. Wyglądają przystępnie
Studio NetherRealm pokazało na Steamie wymagania sprzętowe rebootu Mortal Kombat 1. Wyglądają bardzo rozsądnie, ale szykuje się kloc ważący 100 GB.

Na początku maja studio NetherRealm opublikowało tajemniczy zwiastun z zegarem w roli głównej. Poza nową odsłoną serii, dość jasno sugerował on reboot pierwszej części serii – a na potwierdzenie tych przypuszczeń nie czekaliśmy długo. Parę dni temu Mortal Kombat 1 zostało już oficjalnie zapowiedziane. Nie zobaczyliśmy jeszcze rozgrywki, ale pierwsze materiały wyglądają ciekawie i mięsiście. Poznaliśmy także zawartość edycji premium oraz kolekcjonerki.

Od teraz wszystkie najważniejsze szczegóły możecie także zobaczyć na karcie gry na Steamie, w tym także wymagania sprzętowe. Te wyglądają bardzo rozsądnie. Chociaż od tego typu bijatyki raczej zbyt wiele nie powinno się wymagać. Ale i tak muszę zwrócić uwagę, że gra ma ważyć aż 100 GB. Szykuje się więc niezły kloc.

Wymagania sprzętowe Mortal Kombat 1

Minimalne:

  • System: Windows 10;
  • Procesor: Intel Core i5-6600 / AMD Ryzen 3 3100 / Ryzen 5 2600;
  • RAM: 8 GB;
  • Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 980 / AMD Radeon RX 470 / Intel Arc A750;
  • Miejsce na dysku: 100 GB;

Zalecane:

  • System: Windows 10 / Windows 11;
  • Procesor: Intel Core i5-8400 / AMD Ryzen 5 3600X;
  • RAM: 8 GB;
  • Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 1080 Ti / AMD Radeon RX 5700 XT / Intel Arc A770;
  • Miejsce na dysku: 100 GB;

Mortal Kombat 1 zadebiutuje 19 września 2023 na PC, PS5, Xboksach Series X/S oraz Nintendo Switchach. Posiadacze PlayStation oraz Xboksów będą mogli zacząć zabawę 5 dni wcześniej za sprawą wczesnego dostępu. Z kolei zamówienia przedpremierowe są dostępne już teraz i ci, którzy je kupią, dostaną dodatkową postać i pakiet bojowy zawierający m.in. skórkę Jean-Claude’a Van Damme’a.

6 odpowiedzi do “Mortal Kombat 1: Poznaliśmy wymagania sprzętowe. Wyglądają przystępnie”

  1. I można panie Gollumie? Można.

    • Serię nieskomplikowanych (pod względem wymaganych zasobów) bijatyk, której rozwój kontroluje się od lat w dodatku na przestarzałym UE3 (tylko zmodyfikowanym) i w której lokacje są zamknięte, a to co widzisz na ekranie jest dokładnie rozplanowane, porównujesz z otwartą grą na nowym UE, tworzonym przez noname studio, które wsadziło w tę grę piękne lokacje, mechanikę skradania, mechanikę łażenia po różnych powierzchniach i kto wie co jeszcze. Jak już chcesz z sensem porównywać to poczekaj na wymagania Tekkena i wtedy porównuj.

    • Tak, porównuję grę, która wie jak się skalować, do tej która nie wie.

    • Co? xd

  2. 11 też miała dość przystępne wymagania pomimo swoich poważnych ciężarów. Chociaż 11 miała poważne problemy techniczne na premierę.

  3. Oj no to będzie ciężko dla mnie

Dodaj komentarz