Phantom Blade Zero ma zaoferować długą kampanię. Znamy szczegóły gry

Jedną z niedawnych zapowiedzi na PlayStation Showcase było Phantom Blade Zero. Jest to soulslike w niezwykle ciekawym klimacie, który developerzy określili „kungfupunkiem”, zgrabnie łącząc chińskie klimaty ze steampunkiem w jednym słowie. Poznaliśmy nowe szczegóły produkcji studia S-Game.
Na Discordzie producentów znajduje się sekcja pytań i odpowiedzi, którą zaciekawieni gracze postanowili bardzo dobrze wykorzystać. Właśnie tam możecie zobaczyć wszystkie pytanie (nie tylko te tu wyróżnione) i zadać swoje, jeśli je macie.
- Czy rozgrywka pokazana na zwiastunach pochodzi z gry? – Dobra wiadomość, tak. Wszystkie sceny walki na zwiastunach były złapane bezpośrednio z silnika gry, ale warto dodać, że developerzy naturalnie pobawili się kamerą, by nadać całości bardziej filmowy klimat;
- Jak długa jest gra? – Twórcy zapewniają, że główna fabuła ma wystarczyć na 30 do 40 godzin zabawy. A do tego dochodzą jeszcze misje poboczne i aktywności dla wielu graczy po zakończeniu gry, np. wspólne pokonywanie lochów czy polowania na bossów;
- Jak zdefiniować grę i czy można Phantom Blade Zero porównać do Ninja Gaiden, DMC lub Sekiro? – Wiemy, że to trochę taki mix. Walka ma być podobna do tej w Ninja Gaiden, a mapa ma nam zaoferować wiele ścieżek prowadzących naprzód. Można tę grę widzieć jako tradycyjny hack’n’slash ze światem o półotwartej strukturze, w której nie potrzebujemy wierzchowca, żeby dostać się z punktu A do punktu B;
- Jakieś premiery na wyłączność? – Na ten moment twórcy nie przewidują ekskluzywnych wydań gry;
- Czy granie w mobilną grę z uniwersum, Phantom Blade: Executioners, zdradziłoby elementy fabuły? – Nie, ponieważ tamta fabuła stanowi prequel do Phantom Blade Zero. Więc w zasadzie powinna nam dać lepszy wgląd i zrozumienie tego, co zobaczymy w nadchodzącej produkcji bez żadnych spoilerów. A gra mobilna jest już dostępna w Google Store i Apple Store.
Niestety developerzy nie byli w stanie odpowiedzieć na pytania dotyczące ceny gry oraz jej daty premiery. A na nią jeszcze poczekamy, ponieważ tytuł wyszedł z fazy koncepcyjnej dopiero w 2022 roku. Za to już wcześniej wiedzieliśmy, że produkcja zadebiutuje na PC oraz PS5.
Czytaj dalej
3 odpowiedzi do “Phantom Blade Zero ma zaoferować długą kampanię. Znamy szczegóły gry”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Chyba najlepszy punkt tego showcase’u, walka przypominająca tę z Ninja Gaiden to bardzo dobra wiadomość jak dla mnie.
Mnie Phantom Blade Zero też zaciekawiło na tym Showcasie najbardziej. Inna sprawa, że to był raczej słaby Showcase…
Na szczęście nie był rozwleczony w czasie, ale ostatnimi czasy Microsoft też tak średnio wypada w mojej ocenie. Dobrze, że długo przechodzę gry i premiery nowych mnie nie gonią :p