rek

Cities: Skylines 2 dostanie długo wyczekiwane zmiany dotyczące dróg

Cities: Skylines 2 dostanie długo wyczekiwane zmiany dotyczące dróg
Colossal Order zaprasza do pierwszego odcinka omówienia funkcji w Cities: Skylines 2. Na dobry początek długo wyczekiwane zmiany.

Mija trzeci miesiąc od zapowiedzi drugiej części Cities: Skylines. Radości było i jest co niemiara, bo graczom przyszło czekać na nią 8 lat. Niedawno pokazany pierwszy gameplay prezentował się naprawdę dobrze, zwłaszcza dla osób znających pierwszą odsłonę. Trochę szkoda, że twórcy nie przewidują multiplayera, ale w zamian są inne dobre wieści.

Doczekaliśmy się pierwszego odcinka Cities: Skylines 2 Feature Highlights. Ten jest w pełni poświęcony narzędziom do budowy dróg i względem „jedynki” mamy tu sporo długo wyczekiwanych nowości, więc nie będzie już trzeba instalować aż tylu modów. Na przykład jest możliwość tworzenia rond, o czym już wcześniej wspominał redakcyjny kolega Wokulski. Nowości te oferują graczom przede wszystkim większą swobodę budowy i przyspieszenie procesu tworzenia dróg. Pozbyto się chociażby fragmentów drogi z ozdobnikami i będzie po prostu można dodać je osobno. Albo jeśli nie przypadną wam predefiniowane opcje budowania, zawsze możecie spróbować sił z tymi niestandardowymi. Jest tego trochę, a wszystkiego dowiecie się z krótkiego i treściwego filmu poniżej.

https://www.youtube.com/watch?v=5lt_sE16yZk

Jak na inne nowości związane z Cities: Skylines 2, tutaj także mamy do czynienia z bardzo ciepłym przyjęciem graczy.

Przypominam, że Cities: Skylines 2 będzie miało swoją premierę na przestrzeni tego roku. Gra ukaże się na PC, PS5 oraz Xboksach Series X/S. Do tego od pierwszego dnia będzie dostępna w Game Passie.

2 odpowiedzi do “Cities: Skylines 2 dostanie długo wyczekiwane zmiany dotyczące dróg”

  1. Przydaloby sie napisac w artykule co jest w filmiku, bo nie po to go CZYTAM, zeby jeszcze sluchac zdecydowanie za dlugiego filmu.

    Tresci pisane sa szybsze w odbiorze niz współczesne jutuby

  2. Podobają mi się te zmiany. Im mniej trzeba będzie instalować modów tym lepiej. Mam nadzieję, że twórcy wbudują w grę większość najpopularniejszych modów z pierwszej części. Np. Move it! powinno być wręcz obowiązkowe.

    Przez lata jak grałem pierwszą część często po dużych aktualizacjach nie chciało mi się już do gry wracać. Diagnozowanie dlaczego gra nie działa/wywala błędy/znikają tekstury albo save przestał się ładować to był zawsze koszmar. Ilość modów, które w zasadzie trzeba było instalować była zbyt duża.

    Trzymam kciuki za drugą część. I dziesiątki DLC 😉

Dodaj komentarz