
Fire Emblem Warriors pozwoli wybrać między rozdzielczością a płynnością obrazu
Władza w ręce ludu?
Hiroya Usuda ogłosił, że użytkownicy Switcha będą mogli sami zadecydować, grając w Fire Emblem Warriors, czy wolą wyższą rozdzielczość, czy większą płynność obrazu. W rozmowie z japońskim magazynem Nintendo Dream zdradził, że domyślnie gra odpali się w 1080p i 30 klatkach na sekundę, ale chętni mogą zejść do 720p, by cieszyć się 60 fps-ami. Wersja na 3DS-a najprawdopodobniej będzie skazana na 30 klatek. Ponadto w trakcie gry będzie można przejść z trybu klasycznego na casualowy, wskrzeszając wszystkich poległych bohaterów. Będzie to jednak droga w jedną stronę.

Czytaj dalej
-
Wiedźmin 3 otrzyma jubileuszowe wydanie z nowym Steelbookiem. CD Projekt Red...
-
Duchowy spadkobierca Return to Castle Wolfenstein z datą premiery. Twórcy udostępnią pełną wersję...
-
Twórca Bayonetty i Devil May Cry krytykuje zachodnich wydawców gier....
-
Andrzej Sapkowski nagrodzony Złotym Medalem „Zasłużony Kulturze Gloria Artis”
5 odpowiedzi do “Fire Emblem Warriors pozwoli wybrać między rozdzielczością a płynnością obrazu”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Władza w ręce ludu?
Ja jeszcze chciałbym opisać je 720/30 ale z wyższymi detalami oświetlenia itd.
A co tych 2 rzeczy na raz się nie da ? Coś słabo z optymalizacją kodu, może jakby poszli do podstawówki na informatykę to może czegoś by się nauczyli od dzieci
I oni to przedstawiają jako zaletę? Śmieszni są.
Co to za czasy gdy na konsolach wybieramy poziomy detalami a gry mają często problemy z fpsami…