Dragon’s Dogma 2 ma działać w 60 fps-ach tylko na PC

Reżyser Dragon’s Dogma 2, Hidetaki Itsuno, potwierdził, że nadchodzący tytuł Capcomu ma mieć odblokowaną liczbę klatek na sekundę, ale nie oznacza to wcale, że będziemy mogli liczyć na rozgrywkę w 60 fps-ach. W rozmowie z Game Informerem Itsuno podkreślił, że Capcom celuje w płynność animacji na poziomie 30 klatek na sekundę.
Gra ma nieograniczoną liczbę klatek na sekundę. Naszym celem jest osiągnięcie około 30 klatek na sekundę lub więcej. Dotyczy to również konsol. Niektóre opcje można włączać i wyłączać, ale nie ma wielu wariantów, które można by zmienić jednocześnie.
Powyższa wypowiedź zdaje się sugerować, że konsolowe wersje gry będą pozbawione wyboru trybu graficznego. Gracze nie zdecydują czy wolą grać w większej rozdzielczości, czy położą nacisk na wyższą płynność animacji. Na tym nowości na temat nadchodzącej gry Capcomu się nie kończą…
Nowy gameplay z Dragon’s Dogma 2
W internecie pojawił się nowy materiał wideo, który prezentuje 18-minutowy fragment rozgrywki. Gameplay został opublikowany na kanale PlayStation i jest pełen dynamicznych potyczek w wykonaniu łucznika. W Dragon’s Dogma 2 zagramy już za niecałe trzy tygodnie, 22 marca, na komputerach osobistych, PlayStation 5 i Xboksach Series X/S.
Czytaj dalej
-
Przed Alien: Isolation 2 czeka nas inna kontynuacja Obcego. Aliens:...
-
Paradox porzuca swoją Cywilizację. Millennia otrzymuje ostatni patch, a twórcy...
-
Twórcy Valor Mortis wyjaśniają, dlaczego ich gra jest soulslikiem....
-
Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie 2 z nową wersją fenomenalnej modyfikacji. 20...
8 odpowiedzi do “Dragon’s Dogma 2 ma działać w 60 fps-ach tylko na PC”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Jeżeli Capcom nie celuje konsolową wersją DD2 w 60 klatek, to ja nie będe celował moimi pieniędzy w ich produkcję
Ufff, dobrze że jednak nie kupiłem i się wstrzymałem.
Nowaaaa generaaacja, 120 klatek w 4K, mówię wam
Kluczowe jest zawsze to słynne „up to…”, no i kilka gier zdaje się działać w takim trybie.
„Gameplay został opublikowany na kanale PlayStation i jest pełen dynamicznych potyczek w wykonaniu łucznika.”
Nie łucznika, tylko Magicznego Łucznika. To taki pseudo-łucznik, który rzuca czary z użyciem zakrzywionej różdżki, udając, że dzierży prawdziwą broń.
Odblokowane znaczy że będzie można wyciągnąć np około 100 czy polega na tym, że nie będzie locka na 30fps? I w jaki sposób w dzisiejszych czasach ciężko jest zrobić grę która będzie trzymała poziom 60+ na PC? Elden to samo, bez moda blokada do 60.
Potężne rozczarowanie. Za każdym razem powtarzam, że jeśli Horizon: Forbidden West może działać w 60 klatkach na PS5, to dosłownie każda istniejąca gra też nie powinna mieć z tym problemu. No, chyba, że twórcom brakuje kompetencji, ale w takim razie należy się zastanowić, czy aby na pewno zasługują na nasze pieniądze?
W każdym razie, anulowałem zamówienie. Może wrócę do tematu przy okazji jakiejś srogiej promocji, zaraz po tym, jak już naczytam się o „niespełnionych oczekiwaniach sprzedażowych” Capcomu.
Problemem jest silnik Capcomu – już w remake’ach RE było widać, że nie radzi sobie z większymi obszarami, a w DD2 mamy otwarty świat. W 4K to pewnie i te 30 klatek nieraz będzie nieosiągalne. Tak się zachłysnęli tym REngine, jak kiedyś EA Frosbite’em, i pchają na tym każdą nową grę.