Dragon’s Dogma 2: Klatki na sekundę są odblokowane, limit 30 fps-ów to bujda
Od jakiegoś czasu po sieci krążą pogłoski, jakoby Dragon’s Dogma 2 miało działać na konsolach ledwo w trzydziestu klatkach na sekundę. Potem pojawiły się następne, które rozciągały tę kwestię na pecety, doniesienia tak jednak głupie, że nie przeszły naszego sita i nie trafiły na stronę – miały m.in. literówkę w stronie „pefomance” i pochodziły z 4chana. Teraz sam Hideaki Itsuno nadzorujący prace nad grą w Capcomie przynosi dobre wieści.
Dragon’s Dogma 2 z odblokowanym klatkażem
Wspomniany projektant wrzucił na swojego X/Twittera wpis, w którym potwierdza, że Dragon’s Dogma 2 nie ma limitu klatek. Po zebraniu kilku dowodów m.in. z poprzednich filmików z rozgrywki i użyciu dedukcji stwierdzamy, że na konsolach raczej też.
Także fani zauważyli szybko, że pokrywa się to m.in. z ostatnimi filmikami z rozgrywki na PS5, gdzie klatki zdecydowanie latały w tę i we w tę, ale przekraczały 30. Pozostają jednak obawy, że gra nie dobije do stabilnych 60 i zamiast tego będzie się bujała w okolicach 40-50 fps-ów.
Wobec tego pozostaje nam tylko czekać. Zdaniem naszego redaktora Karola Laski, który miał okazję zobaczyć Dogmat przed czasem i nawet przejść kawałek, jest nawet na co.
DD2 zapowiada się […] na poziomie gameplayowym na powtórkę z rozrywki, ale o nieco bardziej zniuansowanym eksploracyjnym zacięciu.
Dragon’s Dogma 2 ukaże się 22 marca 2024.
Czytaj dalej
-
Sequel Cyberpunka 2077? Jeszcze za wcześnie, ale nowa gra w uniwersum ukaże...
-
Team Cherry nie wyklucza nowych gier w świecie Hollow Knighta. „Jeśli...
-
Resident Evil Requiem stawia na straszenie. „Wyciągnęliśmy wnioski z przeszłości i wiemy,...
-
Fenomen Steam Next Festu ukaże się lada moment. Death...
Jedna odpowiedź do “Dragon’s Dogma 2: Klatki na sekundę są odblokowane, limit 30 fps-ów to bujda”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

„Teraz sam Hidetaki Itsuno nadzorujący prace nad grą w Capcomie”
Hideaki, nie HideTaki – jest nawet poprawnie napisane w załączonym źródle.
…za dużo Dark Souls :/
BTW Reżyser nie nadzoruje produkcji (od tego jest producent), on je tworzy.