rek
rek

HyperX: Wygraj peryferia gamingowe [ZAKOŃCZONY]

Wraz z firmą HyperX dajemy Wam szansę wygrania świetnych peryferii gamingowych. Są to klawiatura Alloy Elite, myszka Pulsefire FPS wraz z podkładką w rozmiarze XL oraz słuchawki Cloud Stinger, które oczywiście będziecie mogli też sprawdzić w akcji na stoisku HyperX podczas PGA już w ten weekend.

Do wygrania są trzy nagrody:

1. Gamingowa klawiatura mechaniczna HyperX Alloy Elite z czerwony przełącznikami CherryMX

2. Myszka gamingowa HyperX Pulsefire FPS wraz z podkładką HyperX Fury S w rozmiarze XL

3. Słuchawki gamingowe HyperX Cloud Stinger

Więcej informacji o produktach HyperX znajdziecie na stronie internetowej hyperxgaming.com.

Zadanie konkursowe: wyobraźcie sobie, że zostaliście wybrani do opracowania kolejnego modelu klawiatury dla graczy HyperX. W jakie dodatkowe funkcje byście ją wyposażyli? Dajcie się ponieść fantazji.

Propozycje, w formie jednego komentarza pod tym newsem, należy zgłaszać do wtorku włącznie (10 października do godziny 23:59). Każdy ma prawo do jednego zgłoszenia. Zwycięzcy zostaną wyłonieni w ciągu 5-7 dni roboczych od zakończenia konkursu. Będa oni potem mieli tydzień na dostarczenie nam swoich danych osobowych. Jeśli tego nie zrobią w podanym czasie, nagroda przejdzie na kolejną wytypowaną przez redakcję osobę. Wysyłka nagród tylko na terenie Polski. Ludzie używający multikont zostaną automatycznie zdyskwalifikowani.

Laueraci

Pomysłow nadesłaliście sporo. Niektóre rozsądne, niektóre fantastyczne a niektóre całkiem odjechane. Dobrze się bawiliśmy czytając Wasze propozycje. Sporo było całkiem fajnych. Ostatecznie wybraliśmy finałową trójkę. A są to:

FowlPS

Czytnik linii papilarnych (jeśli to możliwe możliwy do zintegrowania z windowsowym logowaniem, jeśli nie – do przełączania profili makr w zależności od użytkownika), przełącznik blokady klawiatury (żeby można było ją np. przetrzeć bez przypadkowych naciśnięć, albo na wypadek kota w okolicy), scroll standardowy dla myszy, przyciski regulacji głośności, przyciski do zmiany jasności podświetlenia, chłodzenie / podgrzewanie i głośnik umożliwiający odtwarzanie unikalnych dźwięków dla każdego klawisza

Metalic

Do nowego modelu klawiatury dodałbym podstawkę do ładowania bezprzewodowego która w razie potrzeby wysuwała by się (z górnej jej części) z pod klawiatury tworząc podstawkę na telefon. Dzięki temu nasz telefon będzie zawsze na widoku, szybko go naładujemy, a dzięki dedykowanej aplikacji i np. komunikacji bluetooth będziemy mogli podglądać makra, temperatury komputera, komunikaty, wiadomości serwisów społecznościowych itp.

katnal13

Oto moje propozycje:|1. Poduszka powietrzna od dołu i od góry klawiatury, która zapobiegałaby uszkodzeniom mechanicznym naszej klawiatury gdy graczowi nie powiedzie się w grze. Uruchamiana gdy tylko czujniki w niej wykryją że znajduje się w powietrzu, albo coś nad nią zbliża się z zawrotną prędkością (pięść, młotek).|2. Wysuwany mini odkurzacz do zbierania okruchów|3. Pod każdym klawiszem mini podgrzewacz na palce podczas zimniejszych dni|4. Podświetlenie które zmienia kolor wraz ze zmianą nastoju gracza.

Osoby te proszę o jak najszybsze podesłanie maila ze swoimi danymi na adres konkurscda@cdaction.pl. W mailu powinno być: ksywka z forum, imię i nazwisko, adres korespondencyjny, telefon kontaktowy. Wiadomość należy zatytułować „Konkurs – HyperX” i wysłać z adresu mailowego jaki macie powiązany z kontem na forum.

rek

292 odpowiedzi do “HyperX: Wygraj peryferia gamingowe [ZAKOŃCZONY]”

  1. Klawiatura HyperX GameComp USB HyperX – Przy podłączaniu myszki firmy HyperX, jej inputlag maleje o 80%.|Funkcja PersonalX – Po zaprogramowaniu wybrane klawisze wysuwają się 8mm do góry i przesuwają się na ustaloną przez nas pozycję.|Funkcja CleanX – Kanały pod klawiszami zaprojektowane, aby odprowadzać niechciane zabrudzenia i płyny.|Funkcja BindX – Szybkie przypisywanie każdemu z klawiszy konkretną funkcję, z palety ponad 300 funkcji.PS Wszystkie opcje personalizacji posiadają pamięć 10 trybów

  2. Kolejny model klawiatury HyperX wyposażyłbym w przycisk ,który aktywowałby wysuniecie się z klawiatury poduszki ,w którą zdenerwowany gracz mógłby uderzać pod wpływem emocji.Takie rozwiązanie pozwoliłoby na dłuższe życie klawiatury ponieważ dostawałaby poduszka ,a nie super klawiatura HyperX.

  3. Jak dla mnie klawiatura marzeń to:|-by rozumiała dlaczego warto być doniczką|-żeby się nie święciła |-by była antykotowa (czytaj jak siada kot lub chodzi by nie pisała:) |-żeby umiała wytłumaczyć mamie że tej gry nie da się zatrzymać|-żeby dało się ją kompletnie poskładać i by zajmowała mało miejsca (ale żeby nie była z gumy) |i może w wersji dla kobiet którzy mają facetów graczy to wymieniane na plusz by jak się pisało by fajnie miział wtedy kobieta się uspokoi i da pograć ;D

  4. Są takie chwile, kiedy podczas gry nie można nawet mrugnąć, a co dopiero odwrócić wzrok. HyperClock – zegar na klawiaturze, jednak podświetlony LED. Z czasem kolor zmieniałby się przechodząc przez całe RGB, aby kątem oka można było oszacować godzinę. Dodatkowo oczywiście wibracje-bo kto nie lubi efektów 4d przy strzałach, albo upadku? Poboczne funkcje: EmotiX-wychwytywanie temperatury oraz pulsu gracza, HyperLock-czytnik odcisku palca jako system zabezpieczeń, GameXin-dostosowanie podświetlenia do danej gry

  5. KAWA…na bogów, niech robi kawę. Dużo.

  6. – panel multimedialny (zw/zm głośność, wycisz, odtwórz, pauza, następny i poprzedni utwor),|- strony internetowe (wstecz, naprzód, zatrzymaj ładowanie strony, dodaj do ulubionych), |- przycisk wł/wy w czasie gry komunikator ( np. curse, teamspeka),|- uspij, hibernacja,|- wł/wy widoczność na czacie Facebooka,|- zw/zm wydajności procesora,|- poczta, zapisz, kopiuj, wytnij, wklej,|- wł/wy wibracje,|- otwórz / zamknij menadżer zadań,

  7. 1. Możliwość składania się w pada (zwijania w rolkę)|2. Lekka jak piórko|3. Wytrwała na bodźce zewnętrzne (upadek z wysokości)|4. Wodoodporna (gdybyśmy chcieli grać z wnętrza basenu

  8. 1. Możliwość składania się w pada (zwijania w rolkę)|2. Lekka jak piórko|3. Wytrwała na bodźce zewnętrzne (upadek z wysokości)|4. Wodoodporna (gdybyśmy chcieli grać z wnętrza basenu)|5. jak pad do PS4 opcję drgania (przydatna w grach, gdy auto jedzie po wybojach, albo ktoś nas postrzeli)|6. zmiana kolorów zależnie od pory dnia/nocy (pogody za oknem)|7. opcja zapachowa, wydziela różne wonie (może być ustawione zawczasu) 🙂

  9. Moim zdaniem klawiatura powinna być wyposażona w system awaryjny. Polegałby on na tym, że gdy klawiatura przestaje działać ( np. pod wpływem zalania ) uruchamia się wbudowany w niej (ale z osobnym zasilaniem) system, który wyświetla w pełni działający i aktywny hologram klawiatury, na którym można spokojnie dokończyć grę, bądź wykonywaną w danym momencie pracę.

  10. Skoro klawiatury opanowało już podświetlanie to dodałabym głośniki i możliwość przypisania dźwięku do każdego klawisza. Czy nie lepiej jeździłoby się w NFS gdyby po przytrzymaniu „Strzałki w górę” słyszelibyśmy dodatkowy ryk silnika? Do tego obowiązkowo podgrzewająca podstawka pod kawę nad klawiaturą numeryczną. W końcu po co spać jak można grać? 😉 Nad Esc powinien znajdować się zegar by zawsze móc sprawdzić która jest godzina bez alttabowania gry. To niesamowicie wybija z dobrego RPG.

  11. doczepiany lub wysuwany panel z wszystkimi opcjami od głośności,przez ekran z tytułami ulub.piosenek,suwaki zmieniające ton dźwięku,aż po zapas mini myszkę gdyby nasza główna uległa awarii.Wodoodporna,twardej budowy (odporna na upadki, uderzenia)z podświetlanymi klawiszami, zmieniającymi ton i kolor zależnie od siły nacisku i jasności pomieszczenia.odłączalny kabel zasilający i praca na baterii przez sieć bluetooth/Wi-Fi,parowanie ze smartfonem,TV,komp. pokł. auta.Klawisze funkcyjne typu men.zad,wł/wył mikr

  12. Funkcje które chciałbym aby były na klawiaturze którą opracuję to:|- Wentylacja od spodu klawiszy aby nie pociły się dłonie od dłuższego grania,|- Wyświetlacz pokazujący aktualne zużycie procesora/ramu/grafiki/statystyk gier,|- Obowiązkowo podświetlane klawisze RGB – w tym możliwość nadania każdego koloru osobnemu klawiszowi,|- Wodoodporność to podstawa w gamingowych klawiaturach,|- Wysuwana podstawka z możliwością podłączenia telefonu,|- Dotykowy panel z przyciskami multimedialnymi.

  13. Moim zdaniem najpotrzebniejsza dodatkową funkcja w klawiaturze byłby pochłaniacz okruchòw! Każdego przecież denerwuje wyciaganie czegoś spod przycisków a czasami nawet przez to odpadnie jakiś przycisk.. Druga funkcja którą bym dodała to ta klawiatura powinna być cicha, tak bardzo cicha że nie byłoby jej wcale słychać. Wiele osób denerwuje duża lub nawet średnia głośność naciskania klawiszy gdyby klawiatura nie wydawałaby żadnych dźwięków przy klikanie lub minimalne byłoby idealnie

  14. Nowa klawiatura HyperX zaprojektowana przeze mnie byłaby hologramem. Malutki projektor ustawiony pod monitorem wyświetlał by hologram klawiatury na blacie biurka.|Gracz miałby możliwość dostosowania liczby, wielkości i koloru klawiszy do danej gry.|Kamera w projektorze odczytywałaby położenie palców a także oczu. Dzięki temu gracz nie potrzebowałby myszki. Ruch oczu byłby przypisany do zmiany kierunku widzenia w grze.|Wyświetlany byłby także hologram mapy i parametry z gry.Powitajcie: HyperXholo !!!

  15. [improved]|_|Nowy model klawiatury mechanicznej z kalibracją 4D dla zawodowych graczy HyperX:|*zmieniałby swoją skórkę pod wpływem emocji gracza;|*działał i ładował się na zasadzie baterii słonecznej;|*byłby bezprzewodowy;|*posiadał ruchome mocowania;|*miał własny sound- tapping;|*byłby składany;|*niewidoczny for Others: skórka InVb;|*łapał łącze wi-fi oraz bluetooth;|*posiadał funkcje wyższe: darmowy catering, nagłośnienie, automatyczne sprzątanie, korepetycje|*rozciągliwa wg potrzeb dłoni/rąk Gracza.

  16. Klawiatura w moim wydaniu byłaby jednością z jej użytkownikiem. Gracze nie mają czasu skupiać się na tak przyziemnych sprawach, jak jedzenie czy sen. Dlatego moja klawiatura byłaby wyposażona w szereg czujników, podpowiadających graczowi kiedy zrobić przerwę na jedzenie, toaletę czy sen. Znalazłoby się również miejsce na asystenta głosowego, podobnego do tych znanych z samochodów. Z jego pomocą możliwe byłoby np. odrzucanie połączeń, odpisywanie na wiadomości czy obsługa domofonu

  17. W najnowszej klawiaturze HyperX dodałbym tylko niezbędne dla gracza opcje. Zarówno klawisze jak i szkielet pokryte byłyby powłoką odporną na zabrudzenia spowodowane spożywaniem różnych niezbyt zdrowych przekąsek oraz napojów. Dodatkowo zamontowany byłby mały odkurzacz, który wciągałby okruszki czipsów. Jednak najważniejszą opcją byłby przycisk automatycznie zamawiający naszą ulubioną pizzę. Myślę, że takie udogodnienia są przyszłością w branży gejmingowej.

  18. HyperX Comfy mojego projektu zawiera:|-klawisze chodzące dokładnie jak w klawiaturze mechanicznej, BEZ kakofonii właściwej tym klawiaturom|-regulowany skok klawiszy|-powierzchnię lipidofobową, żeby tłuszcz z paluchów nie rozmazywał się w brzydki szary brudek i dał się łatwo zetrzeć|-rozdzielacz USB|-możliwośc zginania i dopasowania do kształtu kolan|-panel dotykowy|-przestrzeń do nap…nia głową przy silnym rage’u|-mały ochładzacz do piwa|-fajną hostessę, która po zakupie dba o czystość domu, kiedy grasz 🙂

  19. Witam, w linku wysyłam moją propozycje ulepszenia klawiatury:|https:imgur.com/8cBE3Nm|Pozdrawiam!

  20. Witajcie bracia gildii graczy:P Nowa klawiatura dla graczy HyperX, mogła by mieć wyświetlacz segmentowy z sekwencją wyświetlającą godzinę, wybrane opcje zaawansowanej konfiguracji itp. Co do konfiguracji. Sterowanie czułością klawiszy,|Rozsuwanie do formy półokrągłej,|Mutacyjna obudowa do implementacji własnych stylów,|Wibracyjna podkładka pod nadgarstki do masażu,|Rozkładany, dotykowy, przezroczysty ekran nad klawiaturą numeryczną do wyświetlania komunikatora i sterowania podświetleniem RGB LED. Pozdro:)

  21. Odłączany kabel USB zamiast wmontowanego na stałe.|KVM pozwalający podłączyć min. trzy PC poprzez zewnętrzny HUB, żeby nie pchać kilku kabli do klawiatury, dla każdego PC podtrzymanie informacji o podpięciu klawiatury przy przełączeniu na inne PC. Z wyraźnym wskaźnik (np. led) aktywnego PC.|Zegarek led (miganie kolorów o danej godzinie)|W trybie samouczka gry pokazuje tempem migania podświetleniem i kolorem, który klawisz i kiedy wcisnąć jako kolejny w kombinacji i czy wszedł czy nie.

  22. Klawiatury HyperX osiągneły już bardzo wysoki poziom jeśli chodzi o klawiatury mechaniczne,natomiast brakuje paru udogodnień które mogłby zostać wprowadzone oto one :|- Brak RGB|- klawisz „Enter” powinnien być pełnowymiarowy|w klawiaturze na tak wysokim poziomie ciężko znaleść jakikolwiek mankament który ma istotne znaczenie,dlatego to wszystkie które według mnie powinny zostać wprowadzone.Ja ze swojego stanowiska bardzo serdecznie polecam takowe klawiatury,Hyperx Kwitnie pod względem peryferi, Pozdrawiam.

  23. Praktycznie wszystkie funkcje ona ma,prócz jednej.Klawisz nazywałby się ,,Samograjek” Po jego kliknięciu klawiatura zaczyna sama grać w grę a ja piję piwko dając czas odpocząć palcom i oczom 🙂

  24. Dodałbym bulbulator.

  25. Dodałbym dodatkowe przyciski programowalne

  26. Klawiaturę dla graczy wyposażyłabym w przewidywanie ruchów gracza poprzez podświetlanie poszczególnych klawiszy.

  27. Swoją nową klawiaturę wyposażyłbym w podwójny uchwyt na przekąskę i napój. Przycisk obok uchwytu włączał by jeżdżącego drona, którego zadaniem byłoby uzupełnienie przekąsek i napojów. Przycisk cringe’owej celebracji uruchamiałby protokół swagerskeigo podrzutu napojem, który po backflipie lądowałby w uchwycie. Dla jeszcze większego cringe’u dron umiałby dabować. W swoim wyposażeniu miałby również wiatrak, który skutecznie zmiatałby okruchy próbujące się zadomowić między przyciskami.

  28. Ciekawym usprawnieniem była by dopinana (z lewej lub prawej strony, w zależności czy gracz jest lewo lub prawo ręczny) klawiatura gracza (mająca podobne wymiary do numerycznej). Składałaby się z kilkunastu przycisków, które są najczęściej używane przez graczy (np. magiczny WSAD). Użytkownik mógłbym regulować ustawienia jak wysokość, rozmieszczenie i odległości przycisków. Każdy ma inny rozmiar dłoni i dzięki temu można dopasować klawiaturkę do własnych preferencji.

  29. Kolejny model klawiatury wyposażyłbym w miejsce na płytę CD, mały głośnik i kilku calowy wyświetlacz, który umożliwiłby puszczanie muzyki np podczas gdy mamy na ekranie obraz ładowania gry, wtedy przeważnie każdy gracz się nudzi, a tak można by sobie puścić muzykę bez zbędnego przełączania okien. Dodatkowo dodałbym małą piankę na dole klawiatury, aby nadgarstki, które trzymamy przez kilka godzin, przeważnie na twardym blacie, nie miały potem odcisków i abyśmy czuli większy komfort z grania.

  30. Nowy model klawiatury HyperX wyposażyłbym w projektor, który zamieniłby nasz pokój w piękny krajobraz. Dzięki temu nawet zapalony gracz nie mógłby zapomnieć jaki nasz świat jest piękny!

  31. Nową klawiaturę HyperX wyposażyłbym we wiatraczek idealny na upalne lato (nieważne że zaraz mamy zimę). Dodałbym także podajnik zimnych napojów oraz małą kuchenkę do przyrządzania czegoś na szybko.

  32. Według mnie klawiaturę HyperX należy wyposażyć w:|- możliwość regulacji”skoku” klawiszy. Wiadomo jedni lubią mocniej wduszać klawisze inni tylko delikatnie. |- zmiana koloru podświetlenia oraz możliwości indywidualnego podświetlenia dla każdego z klawiszy|- w lato możliwość lekkiego „chłodzenia” klawiszy aby palce się nie pociły.

  33. Ja do nowej klawiatury podgrzewanie podkładki pod nadgarstek oraz na przyciskach żeby nie marzły jesiennymi oraz zimowymi wieczorami 😀

  34. Chętnie bym zagrała na dotykowej ekranowej i bezprzewodowej z funkcją blutacza ,opływowej dopasowanej klawiaturze ,żeby nie przeciążała nadgarstka.

  35. Ja zrobiłem humorstycznie, sory jestem noobem w gimpie i taka klawiatura jak CD-BEASTX17xPro by mi się sprzydała! 😀

  36. O kurcze przepraszam! Zapomniałem dodać link do mojego komentarza. Na serio sory, nie dyskfalifikujcie mnie za to.|Link:|https:imgur.com/a/uKGT5|Mam nadzieję że będzie ok i że mnie nie zdyskwalifikujecie za dwa komentarze bo w tamtym zapomniałem dać link sry.

  37. Czy wyniki już się ukazały ?? Gdzie ich się spodziewać ?

  38. Gratuluję zwycięzcom. Niektóre pomysły, szczególnie użytkownika katnal13 bardzo interesujące i dobre.|Oczywiście ja jak zwykle nic nie wygrałem bo podszedłem z innej strony i uznałem, że zamiast wymieniać 100 tysięcy funkcji lepiej jest podać mniej, ale uzasadnić dlaczego to mógłby być dobry pomysł. No ale cóż, żyjemy w świecie gdzie liczy się ilość, a nie jakość (pomysł FowlPS to w większości zwykła zbieranina z różnych klawiatur, a Metalic… z tego co się orientuję istnieją już urządzenia które to robią)

  39. W sensie urządzenia które stoją sobie obok, a nie dokładnie takie. bo po kiego grzyba sprawiać żeby centralnie przed monitorem dodatkowe światło mieć które będzie rozpraszało wzrok?

  40. Przede wszystkim żyjemy w czasach, w których ludzie nie potrafią się bawić ani przegrywać w zabawie. I to widać na tym konkursie i Twoich wypowiedziach, na drugim z Monopoly i generalnie słabo. 😉

  41. Okej

  42. @Style|Akurat w monopoly nie brałem udziału. Napisałem byle co po to żeby ludzie grający w r6s zrozumieli. Także po prostu szkoda mi czasu na konkursy jeżeli mam 120% szans na to, że przegram.

Dodaj komentarz