YouTube się nie poddaje i wkracza na kolejny etap walki z adblockami

Rozpoczęta w ubiegłym roku przez niezwykle popularny serwis wojna z adblockami trwa w najlepsze i nie zanosi się, aby YouTube miał zamiar w najbliższym czasie poddać się i przestać forsować swój plan premium. Wedle najnowszych informacji, Google zabiera się za aplikacje stron trzecich umożliwiające wyświetlanie materiałów z YouTube’a z pominięciem reklam.
Oglądajcie te reklamy
Wedle korporacji, działanie takie stanowi naruszenie warunków świadczenia usług. Gigant z Mountain View ogłosił, że ma zamiar podjąć odpowiednie działania wobec wszelkich aplikacji umożliwiających obejście reklam, jako że ich obecność „pomaga wspierać twórców i pozwala miliardom ludzi na całym świecie korzystać z usługi przesyłania strumieniowego”.
Oczywiście nie zabrakło wzmianki o tym, że przedstawiciele platformy rozumieją, że niektórzy użytkownicy chcieliby cieszyć się nią bez potrzeby oglądania trwających nierzadko kilka minut bloków reklamowych. Jako remedium na tę bolączkę zaproponowano opłacenie abonamentu YouTube Premium, który obecnie kosztuje 25,99 zł/miesiąc.
Warto zwrócić także uwagę na to, że YouTube eksperymentuje z nowym wyglądem serwisu, który to, swoją drogą, raczej mało komu przypadł do gustu.
Czytaj dalej
2 odpowiedzi do “YouTube się nie poddaje i wkracza na kolejny etap walki z adblockami”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Oferuję usługę Widz Premium. Będę oglądać ich reklamy jeżeli zapłacą mi 26zł miesięcznie 🙂 Ciekawe czy smart tube na tv przestanie działać. Jeżeli tak, to trzeba będzie myśleć o wdrożeniu pi-hole
Kurde, tak nisko się cenisz? 😜
No chyba że mało korzystasz z yt i byłyby to najwyżej ze 2-3 reklamy dziennie