Heroes 3: Nowe miasta w grze! Wysyp informacji o kolejnym gigamodzie

O modzie Day of Reckoning, bądź też Dzień Rozliczenia, jak brzmi jego nazwa w polskiej wersji językowej, ostatnio wspominaliśmy pod koniec kwietnia. Wcześniej mogliście przeczytać jego rozbudowany opis oraz poznać nowe informacje w wydaniu specjalnym CD-Action, poświęconemu serii HoMM.
Od tego czasu twórcy modyfikacji o rozmiarze porządnego dodatku nie próżnowali i minione miesiące upłynęły im na dopieszczaniu ich dzieła oraz wprowadzaniu do niego nowej zawartości. Teraz za sprawą Żużla, youtubera i znanego gracza PvP Heroes of Might & Magic 3, mieliśmy okazję zapoznać się z najświeższymi efektami ich pracy.
A jakich zmian i nowości możemy się spodziewać w Dniu Rozliczenia? Przede wszystkim wprowadzane przez moda miasto Pałac zmieni swój wygląd, bardziej wpasowując się w stylistykę gry i jej świata. Nieco światła rzucono również na dostępne w jego ramach jednostki. Decydując się na grę Pałacem, otrzymamy możliwość zrekrutowania pochodzących z duńskiej i norweskiej kultury ludowej skrzatów Nisse (jednostki pierwszego poziomu stanowiące alternatywę dla wikingów), lodowych duchów Yuki Onna (tym razem wzorowanych na japońskich wierzeniach), białych tygrysów, śnieżnych elfów, yeti (dysponujących alternatywnym atakiem), wciąż nienazwanej jednostki szóstego poziomu widocznej na poniższym zrzucie ekranu oraz mroźnych olbrzymów.

Pokazano także portrety dwóch bohaterów omawianego miasta: Ruprechta oraz herosa, którego imienia wciąż nie poznaliśmy.

Niespodzianką może być to, że Pałac nie jest jedyną nową frakcją wprowadzoną do gry za sprawą modyfikacji Day of Reckoning. W Heroes III zagości także Forge (Kuźnia), która miała oryginalnie zadebiutować w dodatku Ostrze Armageddonu, aczkolwiek jej miejsce zajęły Wrota Żywiołów. Odsłona miasta, która ukaże się wraz z Dniem Rozliczenia, ma być w pełni zgodna z wizją projektanta Gregory’ego Fultona sięgającą przeszło 25 lat wstecz. Na ten moment wciąż nie wiemy zbyt wiele na temat samego miasta, aczkolwiek umożliwi ono rekrutację takich jednostek jak Pyro oraz Cyber Zombie.

Wciąż wam mało miast? W nieoficjalnym rozszerzeniu zadebiutuje również o Grota, o której to wiemy jeszcze mniej, niż o Forge. Otrzyma ona unikatową strukturę terenu, a całość ma być dość mocno związana z grzybami, co zdają się potwierdzać zrzuty ekranu (na jednym z nich widać dwie jednostki prawdopodobnie wchodzące w skład rzeczonej frakcji – zamaskowanego bandziora oraz grzyboluda).
{„alt” => „”, „caption” => „”, „imageUrls” => [„/wp-content/uploads/2024/09/09/311a90a3-23b4-42a0-83d4-56bc788c2c1e.png”, „/wp-content/uploads/2024/09/09/3c808a9d-ff1c-4436-bf8e-10559170c112.png”], „isStretched” => false}
Oczywiście nie zabrakło przy tym innych nowości mających dość spory wpływ na wygląd rozgrywki i jej przebieg. Dla przykładu, Dzień Rozliczenia wprowadza na mapę budynki o działaniu globalnym. Jeden z nich, po przejęciu, podnosi atrybut ataku wszystkich naszych bohaterów. Zmiany mają dotknąć mechaniki chainowania herosów, a proces ten ma stać się znacznie bardziej intuicyjny niż w bazowych Heroesach III. Wisienką na torcie ma być wzbogacenie księgi zaklęć o nowe czary, wliczając w to te kontrolne.
Po więcej informacji odsyłam do załączonego powyżej filmu Żużla (w którym to, swoją drogą, można wygrać wydanie specjalnego naszego magazynu poświęcone serii Heroes of Might & Magic) oraz na stronę projektu dostępną na Facebooku.
Czytaj dalej
4 odpowiedzi do “Heroes 3: Nowe miasta w grze! Wysyp informacji o kolejnym gigamodzie”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
na tym screenie z walki te jednostki wyglądają jak doklejone to tła. Ale to nowa część będzie źle wyglądała xp
Wiadomo, że nie ma różnicy między komercyjnym produktem a klepanym w wolnym czasie. No cóż, geniuszem to nie zostaniesz.
i oczywiście musiałeś na końcu wyskoczyć z obrażaniem. No cóż, gentelmanem nie zostaniesz
Grota to odnowione miasto Grove. Więc można spodziewać się mrocznych elfów, pajęczaków, raptorów i kryształowych smoków.