Sony zdradziło w nowym raporcie, że wykorzystuje AI do obniżenia kosztów produkcji gier

W najnowszym raporcie finansowym za 2024 rok Sony ujawniło, jak sztuczna inteligencja pomaga producentom PlayStation w szybszej produkcji gier. Na szesnastej stronie sprawozdania, które znajdziecie tutaj, możemy przeczytać m.in. o wzmacnianiu bazy technologicznej, by maksymalizować wartość własności intelektualnych.
Wzmacniamy technologie, które mogą pomóc twórcom w maksymalizowaniu wartości ich własności intelektualnej w efektywny i wysokiej jakości sposób, w tym technologie związane z wykrywaniem i przechwytywaniem, a także przetwarzaniem 3D w czasie rzeczywistym, sztuczną inteligencją i uczeniem maszynowym.
Sony użyło AI np. do synchronizacji napisów w różnych wersjach językowych Marvel’s Spider-Man 2. Dzięki rozpoznaniu głosowemu sztucznej inteligencji proces ten miał się znacznie skrócić i zautomatyzować.
Sony najpewniej przyda się pomoc przy szybszej produkcji gier, no bo przecież trzeba jakoś się odbić po jednej z największych katastrof w historii branży – premierze Concorda.
Czytaj dalej
6 odpowiedzi do “Sony zdradziło w nowym raporcie, że wykorzystuje AI do obniżenia kosztów produkcji gier”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
AI złe, zniszczy cię!
AI złe, zniszczy cię!
AI złe, zniszczy cię!
I twoją matkę też! 😁
Śmiejesz się, ale jak ci twoja Roomba zacznie śpiewać Daisy Bell, to zmięknie rura.
Hej, zdradzę wam sekret – praktycznie każda firma wykorzystuje AI do obniżenia kosztów.
ChatGPT to AI, DALL-E to AI, GitHub Copilot to AI, nawet DLSS to AI.
Swego czasu CDPR wykorzystało AI do zautomatyzowania lip syncu we wszystkich wersjach językowych.
Więc sorry, to nie jest żaden news. Newsem byłoby, gdyby powiedzieli, że nie korzystają z żadnych takich narzędzi.
Ale teraz to jest na czasie, wiec trzeba pisac. Moja firma używa ai do – uwaga – wielojezykowego czatbota i chwali sie jaka to nowoczesnosc
Newsem to by było, gdyby te oszczędności przenieśli na konsumentów, obniżając ceny gier!