
Ubisoft zmienił właśnie swoje słynne logo
Żegnaj, charakterystyczny niebieski ślimaku. Kojarzony chyba przez wszystkich graczy symbol Ubisoftu towarzyszył każdej grze francuskiej firmy od 2003 roku – nadszedł jednak czas na zmianę. Uzasadnienie tej decyzji Ubi przedstawiło na swoim oficjalnym blogu, ilustrując ewolucję logo na przestrzeni lat poniższą grafiką:
Wszystko zaczęło się w 1986 roku, kiedy Ubisoft dystrybuował gry na terenie Francji (i ze względu na ducha epoki lubował się w stylizacjach kojarzących się z Blood Dragonem). Pierwsza zmiana loga nastąpiła w 1995 roku, wraz z narodzinami Raymana – tęcza miała sygnalizować, że Ubi oprócz działalności wydawniczej zajmie się też tworzeniem własnych dzieł, a jednocześnie wpasowywać się w image firmy przyjaznej całej rodzinie. W 2003 roku Francuzi zakupili studio Red Storm i rozpoczęli prace nad tytułami sygnowanymi nazwiskiem Toma Clancy’ego, więc postanowili uderzyć w dojrzalsze tony. Najnowsze logo jest minimalistyczne i jednobarwne, co ma podkreślać „artyzm” światów Ubi. Charakterystyczny zawijas i literka „O” celowo mają zaś przypominać kształt narysowany ludzką ręką, by podkreślić „entuzjazm, ciekawość i grain de folie, czyli ludzkie cechy, z których znany jest Ubisoft”.
Nowe logo ma już podczas tegorocznych targów E3 ozdabiać każdą grę Ubisoftu.

Czytaj dalej
-
Duchowy spadkobierca Return to Castle Wolfenstein z datą premiery. Twórcy udostępnią pełną wersję...
-
Twórca Bayonetty i Devil May Cry krytykuje zachodnich wydawców gier....
-
Andrzej Sapkowski nagrodzony Złotym Medalem „Zasłużony Kulturze Gloria Artis”
-
Valve blokuje wczesny dostęp grom dla dorosłych. Właściciel Steama...
63 odpowiedzi do “Ubisoft zmienił właśnie swoje słynne logo”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Najmilej wspominam logo nr.2
Ale ten Ubisoft to jest… Minimalistyczny taki.|http:i.imgur.com/T4rYutM.gif
„entuzjazm, ciekawość i grain de folie, czyli ludzkie cechy, z których znany jest Ubisoft” |https:i.makeagif.com/media/10-31-2015/jsHZ4n.gif
@SerwusX: Wiele firm produkuje jakieś pretensjonalne bzdury, żeby pelikanom… przepraszam, cenionym konsumentom, wyjaśnić symbolikę swojego logo. Pamiętam, jak kiedyś tłumaczyłem tekst dla Samsunga, w którym symbolika każdego logo opisana była dwoma stronami maszynopisu. Wszystko miało znaczenie: proporcje liter, kolory, liczba gwiazdek w starym logo, brak poprzeczki w literze A itp.. Po skończeniu zlecenia czułem się brudny od tego durnego korpobełkotu.
@greedosk: Tak, a jeżeli grałeś w grę kilkadziesiąt godzin, skończyłeś ją i do tego jeszcze zdobyłeś wszystkie osiągnięcia i jeszcze masz czelność ją krytykować, to zawsze ktoś na ciebie wsiądzie z pytaniem, dlaczego grałeś w to tyle czasu, skoro ci się w ogóle gra nie podobała. Niektórym po prostu nie sposób dogodzić.
Kazdy z ich logotypow swietnie pasowal do czasow, w ktorych powstal. Najnowszy jest imo w porownaniu z poprzednim(i) zwyczajnie do dupy. Jednak to tak bardzo nieistotna sprawa… Oby Ubi zmiana znaku towarowego symbolicznie zasygnalizowalo odejscie od masowego produkowania zwyczajnie dobrych, ale takich samych gier.
No ale po co?
@Poganin|No ba. Znowu patrzę na to logo, nie pamiętam ni w ząb, co Ubisoft o nim napisał, a jest tak samo brzydkie, jak było. 🙂
Czy tylko ja jestem zwolennikiem tego logo? Jeśli UBI nie pogrąży asasyna i far cry’a , będzie to wyznacznik nowej i wielkiej (oby) ery…
Oczywiście od loga nie zależy czy kupię czy nie ich następną grę(a szczerze powiedziawszy kilkanaście lat temu byłem zdecydowanie bardziej skłonny do zakupu gier od nich), ale logo wygląda jak kupa. I nie mówię tego w przenośni, tylko dosłownie. Wygląda jak psia kupa z „lotu ptaka”. Poprzednie niby było w miarę podobne, ale kto widział niebieską kupę? Wydaje mi się, że źle zrobili, kolor jednak przyciąga wzrok, nie mówiąc o tym, że to nowe jest po prostu brzydkie i tyle
https:vignette2.wikia.nocookie.net/logopedia/images/1/15/Vivendi_Games.png/revision/latest?cb=20121215202229
Nie to, o to mi chodziło: https:kwejk.pl/obrazek/2970575/ubishi.html
casy sie szybko zmieniaja.