rek
02.06.2017
Często komentowane 15 Komentarze

Rime: Developerzy rzucili wyzwanie crackerom…

Rime: Developerzy rzucili wyzwanie crackerom…
...i właśnie ponieśli dotkliwą klęskę.

Jak informowaliśmy w poniedziałek, hiszpańscy developerzy zadeklarowali, że usuną zabezpieczenia Denuvo, gdy tylko te zostają złamane przez piratów. Przedstawiciel TequilaWorks zapewniał wówczas:

Przeprowadzaliśmy w studiu różne dyskusje na temat Denuvo, i jednym z kluczowych punktów każdej rozmowy było to, że chcemy zapewnić jak najlepsze doświadczenie każdemu, kto zagra w Rime. Rime to bardzo osobiste doświadczenie, opowiedziane zarówno przy pomocy obrazu, jak i dźwięku. Kiedy gra zostaje złamana, powstaje ryzyko, że pojawią się problemy związane z obiema tymi kwestiami. Chcemy zrobić wszystko, by zapobiec temu w Rime. Jesteśmy bardzo oddani tej sprawie, ale zdajemy sobie sprawę, że nic nie jest niezniszczalne. Dlatego zapowiadamy, że jeśli Rime zostanie złamane, wypuścimy pozbawioną Denuvo wersję gry i zaktualizujemy ją na wszystkich platformach.

I wygląda na to, że będą musieli dotrzymać słowa. Raptem pięć dni po premierze kontrowersyjne zabezpieczenie poległo. Rime wyrównał tym samym dotychczasowy rekord (crackerom, którzy wzięli na ruszt Resident Evil 7, także udało się pokonać zapory w ciągu pięciu dni).

Ponoć zdjęcie Denuvo skraca czasy ładowania i poprawia wydajność (na którą zresztą użytkownicy wersji pecetowej narzekali). Cóż, zgodnie z deklaracjami samych twórców wkrótce ww. problemy powinny przestać nękać także legalnych użytkowników.

15 odpowiedzi do “Rime: Developerzy rzucili wyzwanie crackerom…”

  1. …i właśnie ponieśli dotkliwą klęskę.

  2. @ostatni człowiek stojący, ja odebrałem to jako sugestię, że nie spodziewali się tak prędkiej przegranej zakładu.

  3. CasualKiller 2 czerwca 2017 o 10:32

    Nie ponoć a TAKA JEST PRAWDA ,że bez denuvo ta gra działa o wiele lepiej, dalej upierajcie się ,że Denuvo nie wpływa na wydajność.|Z denuvo ta gra wysyła 15-20 zapytań co sekundę co po paru minutach zamienia się w miliony zapytań!

  4. I jak zwykle zabezpieczenia okazują się bezużyteczne, a jedynymi, którzy tracą są uczciwi nabywcy. Brawo…

  5. to bylo pewne nikt nie lubi uszczesliwiania na sile wiec dla samej satysfakcji by to wyzwanie podjeli thanks friends wiecej razy zlamane wieksza szansa ze nie beda tego ryfu ladowac

  6. @mad00mat|S co dokladnie stracili uczciwi nabywcy?

  7. A gdzie informacja od osoby, która złamała tę grę? Bo to BARDZO ciekawa lektura. http:www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=238803273&postcount=16

  8. @CasualKiller|Trochę zaniżyłeś. Według tamtego info cytowanego na NeoGafie to było 300 000 zapytań przy uruchomieniu gry i 10-30 co sekundę później. Dla porównania w NieR było 1000 przy uruchomieniu i 1-2 co parę minut.

  9. 300 000 przy uruchomieniu i wczytywaniu zapisanego stanu gry*

  10. uczciwi nabywcy nic nie tracą a zyskują nie będą musieli się męczyć z denuvo zawsze to zmniejsza wymagania sprzętowe bo denuvo to kryptologia która jest zasoborzerna i swoje prawa ma i nie piszcie mi że nie mam racji tylko poczytajcie troszkę dzieci na te tematy a gra cóż złamana to złamana ludzie często piracą a potem i tak kupują jak się podoba więc nie płaczcie nad uczciwośćą bo sami pewnie ściągacie od czasu do czasu jesteście żałośni i zaraz się posypie na mnie fala heitu od niby uczciwych

  11. Jak gry z Denuvo instaluje na SSD to nie narzekam na wydajność, bo jest lepsza niż na HDD. Temu lepiej mieć czasami kase na SSD a nie na pierdoły jak np. dziewczyny … 😀

  12. @ ostatni człowiek stojący, Oczywiście, nie mówię, że szef studia i powiedzmy „szef” crackerów podali sobie ręce. To zakulisowo rzucone wyzwanie. Jak złamią to usuniemy. Nie czujesz w tej wypowiedzi lekkiego posmaku zakładu?

  13. @Hrabia93 Zadziwiające. Ale to zasługa dysku. Denuvo jest dalej problemem.

  14. Niech im Bozia w RAM-ie wynagrodzi.

  15. @JanekzPakowni|Wow, bez denuvo gra chodzi szybciej o 1-4 fps. Prawdziwy skok wydajnosciowy! 😉

Dodaj komentarz