
Monster of the Deep: Gdyż Final Fantasy XV potrzebowało łowienia ryb w VR [WIDEO]
Mam nadzieję, że częścią zabawy jest wstawanie o 4 rano i marznięcie w głupiej kamizelce przez 5 godzin tylko po to, żeby niczego nie złowić.

Czytaj dalej
-
Duchowy spadkobierca Return to Castle Wolfenstein z datą premiery. Twórcy udostępnią pełną wersję...
-
Twórca Bayonetty i Devil May Cry krytykuje zachodnich wydawców gier....
-
Andrzej Sapkowski nagrodzony Złotym Medalem „Zasłużony Kulturze Gloria Artis”
-
Valve blokuje wczesny dostęp grom dla dorosłych. Właściciel Steama...
4 odpowiedzi do “Monster of the Deep: Gdyż Final Fantasy XV potrzebowało łowienia ryb w VR [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Mam nadzieję, że częścią zabawy jest wstawanie o 4 rano i marznięcie w głupiej kamizelce przez 5 godzin tylko po to, żeby niczego nie złowić.
Krótki komentarz: XD
Mój ksiavekaja
Wywaliło mi komentarz :P. Mój książe to fanatyk wędkarstwa 😀