PlayStation Move: Nowy patent, który grzeje i ziębi

Sony zarejestrowało patent dotyczący dość ciekawego gadżetu. Ustrojstwo umieszczone na drążku PlayStation Move będzie podgrzewać i schładzać się zależnie od akcji na ekranie.
Najprostszym zastosowaniem będą shootery – kiedy broń gracza zacznie się przegrzewać, poczuje to na dłoni, by po przeładowaniu urządzonko uległo schłodzeniu. Podobnie w momentach wartkiej akcji, kiedy postać gracza zostanie obrzucona granatami lub popieści ją prąd. Nie mówiąc o spokojniejszych momentach, jak poszukiwanie zaginionych przedmiotów – tutaj oczywiście myślimy m.in. o Dishonored i poszukiwaniu run oraz talizmanów, dosłownie zabawie w ciepło-zimno.
Ponadto gadżet będzie chłodził dłonie gracza, kiedy zbyt mocno się spocą.
TUTAJ możecie przyjrzeć się patentowi.
Czytaj dalej
33 odpowiedzi do “PlayStation Move: Nowy patent, który grzeje i ziębi”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
omg… czego to oni nie wymyślą
„…Brian chwycił swój ergonomiczny plazmowy kubek i usiadł w swoim ergonomicznym fotelu. Wcale nie czuł, że siedzi… czuł się tak jak wtedy, gdy jego postać szybowała pośród chmur skacząc z samolotu nad Saharą… Lekkim drżeniem powiek wprawił w ruch swojego avatara i ruszył na podbój nowej fantastycznej krainy, którą jego Dream-Creator skompilował ze snów, które objawiły mu się minionej nocy… Chciał pójść do łazienki, ale nie wiedział jak… toaleta nie była jeszcze kompatybilna z nowym interfejsem.”
Nawet na Normandii nie mają czegoś takiego 🙂
Ciekawe jak to działa w Mortal Combat jak komuś serce wyrwiesz 😛
move ma wibracje? jak tak to następnym krokiem będzie dodanie „automatycznego nawilżacza’ xD|troll mode off
„Ponadto gadżet będzie chłodził dłonie gracza, kiedy zbyt mocno się spocą.”|Chce coś takiego wbudowane/do nałozenia na myszke >.<
Patent na chłodzenie dłoni jest dostępny już od jakiegoś czasu w padach. Co do myszy: Kurdę, chyba najwyższy czas pogooglać:P
Jak juz wymyslili takie cudo, to premiere nastepnej generacji konsol moga teraz przelozyc o 6 lat. Te newsy to tak jak czytac, ze wlasnie wyszedl nowy spojler do trabanta.
Miało by to z pare zastosowań np. Podgrzewanie gdy nasza postać trzyma za długo Firebolla albo lufa w KM się grzeje. Z drugiej strony ciekawe jaki to ma wpływ na ciężar i żywotność baterii.
Nieprzydatny do niczego badziew. Potrzebne są lepsze gry, a nie śmieszne dodatki. Jak się ręce pocą, to znak, by zrobić sobie przerwę, a nie by je chłodzić.
@magzczarnejhuty – nie muszę siedzieć 5 godzin, żeby mi się dłonie pociły, niektórzy po prostu tak mają, that’s it…ja się bardziej zastanawiam jak miałoby to współpracować z „karabinkiem” na move’a, przecież nikt nie gra tym w strzelanki bez tego „karabinka”, strasznie niewygodne…więc jeśli już miałoby znaleźć zastosowanie w strzelankach to…no zobaczymy 😉
Uśmiałem się.
Już widzę co Microsoft wyda w odpowiedzi: „Przystawka do kinecta dzięki której poczujecie, gdy marcus fenix pusci bąka”
To może jeszcze niech przy strzelaniu się z tego czegoś dymi? To już całkiem świetny pomysł…
Weźcie przestańcie w końcu z tymi je….. konsolami mają już 7 lat i dalej je ciągną za sobą.
nie sam kupiłem i mam dość ograniczania konsol
No jasne najlepiej niech robią gry facebookowe:)
a jeszcze 2005 było zupełnie inaczej czyli przed wypuszczeniem nowych konsol
Ciekawy patent. Problem jest tylko jeden – wciąż nie ma dobrych gier naprawdę korzystających z Move. Sorcery, KZ3 i Heavy Rain to tylko jaskółki.|@Aargh – Srsly? Chce Ci się prowadzić tą dyskusję? 😉
@Aargh next-geny to nie lepsza grafika, ale bardziej zlozony I rozbudowany swiat-sumulacja wiekszej ilosci NPC Grafiki z PC-tow nie przebija. Konsola ktora pobiera 200w nie wyswietli lepszego obrazu niz uklad kart graf. ktory pobiera 600w.
Pomysl ze w kolejnym GTA mialbys dzieki lepszemu CPU- 2000 NPC zyjacych swoim wlasnym zyciem. Niestety moc obliczeniowa obecnej generacji konsol na to nie pozwala. Ba maja nawet proble..m, zeby wyswietlic obraz 1080p
@Aargh uklad kart graf. w SLI, CROSSFIRE juz tyle pobiera.
Mi wystarczy jak tylko GTA bedzie w stanie wykorzystac te moc. W sumie Rockstar to chyba jedyne studio, ktore byloby w stanie wykorzystac te moc: GTA, RDR.
Koszta dodania kolejnych samodzielnych 2000 dla serii GTA bylyby znikome. Silnik gry juz teraz je generuje ale tylko czasowo (ograniczenia CPU I RAM). Przejazd zatloczona ulica juz powoduje zwiekszone zapotrzebowanie na gigaherce.
@Aargh- Aktorzy I dodatkowe animacje nie bylyby tu potrzebne. Mi chodzi o siec powiazan. Pracownik stacji paliw po 8h shift-cie wsiada w samochod I jedzie do domu, nastepny dzien jedzie znowu do pracy. Jak zginie to bedzie zabrany na cmentarz gdzie ktos wykopie mu grob itp. I tak 2000 podobnych postaci bedzie podizalo swoimi sciezkami podczas gry.
OnLive by sie tu sprawdzil.
ten news mnie ni grzeje, ni ziębi
i tak i tak konsole obecnej generacji nic juz nie są w stanie wygenerować PC tej chwili powinien wiec prym w innowacjach jako pokaz możliwości przyszłych generacji a nie odświeżanie konsol pod różnymi przykrywkami.
chłodzenie by się przydało w padach do grania a nie w takim Move
Wiecie, że to nie działa, prawda?
Przecież w shooterach ten kontroler nie znajduje się w rękach gracza, tylko w odpowiedniej pistoleto/karabino podobnej obudowie. Trzymanie różdżki w ręku jest zwyczajnie niewygodne w strzelankach.|Ale sam pomysł jest ciekawy
Aż chce się zanucić ,,’Cause you’re hot then you’re cold….” aaa,sory …nie ten news
Pomysł ciekawy, ale średnio sprawdzi się w praktyce. Ale za to amerykańscy rodzice będą mogli pozwać Sony o to, że ich dzieci odmroziły sobie palce 😀