
F1 2017: Wygraj grę (na PC, PS4 lub XBO) ze steelbookiem [ZAKOŃCZONY]
Zwycięzca będzie mógł wybrać wersję (PC, PS4 lub Xbox One), jaką otrzyma. Dodatkowo przewidziana jest jeszcze jedna nagroda w postaci pudełkowej wersji gry bez steelbooka (również z możliwością wyboru platformy).
Tak o grze pisze jej dystrybutor, firma Techland:
W nowej odsłonie powracają klasyczne bolidy Formuły 1. Na graczy czeka sporo zmian m.in. niezwykle rozbudowany tryb kariery oraz nowy tryb gry – Championship. Dostępne są także cztery alternatywne wersje torów oraz poprawki w rozgrywce wieloosobowej. To tylko wybrane elementy, które czekają na graczy. Dodatkowo gra F1 2017 będzie dostępna w pełnej polskiej wersji językowej. „Postanowiliśmy dać polskim graczom zdecydowanie więcej. Dzięki staraniom Wydawnictwa Techland F1 2017 będzie dostępne w pełnej polskiej wersji językowej. Z uwagi na ogrom prac przy lokalizacji, polska wersja będzie aktywna 10 dni po premierze.” – informuje Anna Łada-Grodzicka, Senior PR Manager Wydawnictwa Techland. Do F1 2017 powracają także legendarne bolidy, które zapisały się złotymi literami na kartach historii. Te maszyny są zintegrowane z trybem kariery i można z nich korzystać w wyścigach jedno- i wieloklasowych. Tryb kariery został w tym roku uzupełniony o klasyczne bolidy. W F1 2017 podczas kluczowych momentów sezonu otrzymamy zaproszenie do specjalnych zawodów. Dostaniemy wtedy okazję zasiadania za sterami któregoś z 12 ikonicznych bolidów sprzed lat. Rywalizacja obejmować będzie różnorodne zawody i wyzwania takie jak walka o wyprzedzenia, pościgi czy próby czasowe. Z klasycznych bolidów można również korzystać w pozostałych trybach oraz wyścigach jedno- i wieloklasowych. Tryb kariery to również większy wpływ na pracę działu R&D (115 ulepszeń bolidów – 5 razy tyle, co w F1 2016) i nowe programy szkoleniowe. Autorzy położyli też większy nacisk na zarządzenia stanem silnika i skrzyni biegów w trakcie sezonu. Poza 20 torami z aktualnego sezonu, gracze mogą również ścigać się na czterech całkiem nowych krótkich torach w Brytanii, Bahrajnie, USA i Japonii. Wisienką na torcie jest legendarny nocny tor uliczny w Monako w olśniewającej oprawie. „W zeszłorocznej edycji tryb kariery okazał się strzałem w dziesiątkę i to na jego fundamentach budujemy jeszcze lepszą odsłonę w F1 2017. Dodaliśmy kobiece awatary kierowców, nowe padoki oraz postacie, znacznie rozbudowaliśmy możliwości rozwoju zespołu i samochodu. To wszystko w połączeniu z powrotem legendarnych bolidów sprawia, że mamy najpełniejszą i najbogatszą odsłonę F1 w historii”– mówi Lee Mather, dyrektor kreatywny F1 2017.
Aby wziąć udział w konkursie, należy napisać, co byście zmienili w wyścigach Formuły 1, aby stały się ciekawsze, bardziej dynamiczne i ekscytujące. Odpowiedzi proszę pisać w formie jednego komentarza pod tym newsem. Proszę podać w nim także, jaką edycję (PC, PS4, Xbox One) chcielibyście otrzymać w przypadku wygranej.
Na zgłoszenia konkursowe czekamy do poniedziałku włącznie (25 września do godz. 23:59). Każdy ma prawo do jednego zgłoszenia. Zwycięzcy zostaną wyłonieni w ciągu 3-5 dni roboczych od zakończenia konkursu. Będa oni potem mieli tydzień na dostarczenie nam swoich danych osobowych. Jeśli tego nie zrobią w podanym czasie, nagroda przejdzie na kolejną wytypowaną przez redakcję osobę. Wysyłka nagród tylko na terenie Polski. Osoby używające multikont zostaną automatycznie zdyskwalifikowane.
A na deser jeszcze kilka screenów z gry:
Laureaci
Spośród nadesłanych propozycji zdecydowaliśmy się nagrodzić:
sharent
Wprowadziłbym weekend z 2 wyścigami, bez kwalifikacji. W 1szym kierowcy startowaliby zgodnie z pozycjami zajmowanymi w klasyfikacji generalnej, natomiast w 2gim – w odwrotnych pozycjach w stosunku do zajętych w 1szym wyścigu. Dzięki temu drugi wyścig premiowałby kierowców agresywnych, wykonujących sporo manewrów wyprzedzania (najlepsi startowaliby na końcu) i w samym wyścigu mnóstwo by się działo. Dodatkowo wolniejsi kierowcy mieliby swoje 5min, startując w czołówce – plus dla reklamodawców i wizerunku F1.
Falcontychy
Moim zdaniem cały wyścig wyglądałby ciekawiej gdyby za kwalifikacje były przyznawane punkty podobnie jak w przypadku normalnego wyścigu… ale pozycja uzyskana w kwalifikacjach i tabelowa nie miałaby wpływu na miejsce na starcie. Przed każdym wyścigiem pozycja startowa była by losowana przez kierowców. Zero nudy i przewidywalności a czysta dynamika, spontaniczność i adrenalina.
Osoby te proszę o jak najszybsze podesłanie maila ze swoimi danymi na adres konkurscda@cdaction.pl. W mailu powinno być: ksywka z forum, imię i nazwisko, adres korespondencyjny, telefon kontaktowy oraz na jaką platformę ma być gra. Wiadomość należy zatytułować „Konkurs – F1 2017” i wysłać z adresu mailowego jaki macie powiązany z kontem na forum.

Czytaj dalej
162 odpowiedzi do “F1 2017: Wygraj grę (na PC, PS4 lub XBO) ze steelbookiem [ZAKOŃCZONY]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Ja bym dodał do każdego „silnik odrzutowy” do użytku w wyścigu aż zużyje się paliwo do niego. Takie superturbo działające przez parę chwil – coś jak podtlenek azotu tylko z większym kopem. Wtedy czołówka już nie byłaby tak oczywista. (wersja PC)
Nie umniejszając mistrzom świata F1, trzeba zaznaczyć że nie osiągnęli by sukcesu bez przewagi ich bolidów nad resztą stawki. Obecnie, już na starcie sezonu można wskazać max. 2-3 kierowców którzy mają realne szanse na tytuł. Czy nie było by pięknie i 100 razy bardziej ekscytująco oglądać F1, gdzie wszyscy kierowcy walczą na równych warunkach? Aby to osiągnąć wprowadziłbym równe limity budżetowe dla wszystkich ekip, co zniwelowałoby obecne dysproporcje. Decydowały by umiejętności a nie pieniądze.Wersja PC
[PC] Na czas kwalifikacji każdy kierowca powinien wziąć środek na przeczyszczenie. Do wyśćiogu dodać elementy gymkhany, a przy każdym zjeźdźie do boksu, kierowca powinien zrobić okrążenie na rowerze, żeby było bardziej eko 😉
Moim zdaniem cały wyścig wyglądałby ciekawiej gdyby za kwalifikacje były przyznawane punkty podobnie jak w przypadku normalnego wyścigu… ale pozycja uzyskana w kwalifikacjach i tabelowa nie miałaby wpływu na miejsce na starcie. Przed każdym wyścigiem pozycja startowa była by losowana przez kierowców. Zero nudy i przewidywalności a czysta dynamika, spontaniczność i adrenalina.
Ja bym dodał do serii F1 więcej efekciarstwa… tzn. że jak się przywali z wielką prędkością w coś to nasz bolid robi się w miazgę jak w serii „Burnout”, przydało by się jeszcze dać coś takiego żeby bolidy nie były przyspawane do podłoża i koziołkowały… dodał bym więcej dynamizmu podczas wyścigów.|W trybie kariery dodał bym edytor tworzenia swojego kierowcy bolida, tworzenie drużyny jak i tworzenie swojej F1, dodał bym jeszcze edytor tras by móc stworzyć własny tor wyścigowy 🙂
Powinno sie ujednolicic budzety kazdej ze stajni zeby nie bylo tak jak jest teraz ze topowe zespoly maja do dyspozycjii po 500 mln a te z dolu stawki po 50 mln. Brak limitow jezeli chodzi o paliwo na starcie tak jak to bylo kiedys. Wszystkie nowe systemy krs, drs itp. Usunac zeby dodac nieprzewidywalnosci tak aby wiekszy wplyw na zwyciestwo mialy faktyczne umiejetnosci kierowcow a nie to inzynierow czy tez wyzej wspomnianego budzetu danej stajni.
Według mnie wystarczyło by dodanie spowrotem tankowanie podczas postoju w boksach. Bo teraz to tylko 2,3 sec i jedzie dalej,kiedyś zawsze się coś działo ciekawego podczas tego i było wiencej taktyk a nie tylko kiedy na opony zmienić .Wersja PC
Zapomnialem dodac wczesniej. Wersja PC
Zrobiłbym system KO, w którym co jakąś ilość okrążeń odpadałby kierowca z końca stawki, a za przejechaną ilość okrążeń byłyby dodatkowe punkty. Spowodowałoby to większą walkę na końcu stawki, bo nikt nie chciałby odpaść. Ewentualnie mogli byśmy zrezygnować z TILKEdromów i wrócić do torów i bolidów z lat 70/80, ale to się raczej nie stanie 😉 (PC)
Dodatkowy 1pkt do klasyfikacji za pole position i najlepszy czas okrążenia w wyścigu. Uproszczenie aerodynamiki ale nie zmniejszenie docisku, zmniejszenie efektu brudnego powietrza za bolidem. Zmniejszenie kosztów po stronie konstrukcji bolidów,wprowadzenie większej ilości standardowych elementów. Uproszczenie silników i zmniejszenie ich kosztów (silnik i turbo wystarczy), zwiększenie ilości paliwa do 150kg. Brak DRS. Efekt: więcej ekip, kierowcy jadący bliżej siebie, więcej walki na torze. Wersja PS4
nie wiem po co takie długie propozycje wystarczy dodać nitro i tyle. wersja na ps4
Najlepsi inżynierowie z każdej ekipy wspólnie zaprojektowaliby JEDEN super samochód, wyglądający jak pojazd ze Star Treka (lub Star Warsów, zależy kto co wyznaje) bez żadnych ograniczeń, limitów etc. Wydający odgłosy nadchodzącej wysokooktanowej apokalipsy. Fani, poprzez głosowanie internetowe wybraliby wygląd nadwozia na sezon z pośród 10 proponowanych. Podczas wyścigu losowo byłyby przyznawane powerupy, np dopalacz do wyprzedzania, czy większa prędkość maksymalna. Skrócenie wyścigu do max 40 okrążeń. PC
Skoro najlepsi kierowcy mają najwyższe umiejętności i do tego najlepsze bolidy, a dzisiejszym zadaniem telewizji jest show, powinni startować jako ostatni. [XONE]
Wyjście jest jedno. Stworzyć najbardziej wymagające zawody w historii F1 dla najwybitniejszych i najodważniejszych kierowców naszej planety. Będą rozgrywać się w całkowicie zamkniętych i szczelnych kompleksach wyścigowych. Przy użyciu najnowszych technologii organizatorzy będą w stanie sztucznie wywołać huragany, burze tropikalne a nawet i podkręcić temperaturę do 40 C. W takich oto warunkach zawodnicy będą się mierzyć. Wygrywa ten którego średnia prędkość będzie najwyższa podczas godzinnego wyścigu. [PS4]
Nawadnianie torów [PC]
Chciałbym zobaczyć połączenie Formuły 1 i Rallycross. Czyli okrążenia zarówno na asfalcie, jak i na szutrze. Coś, co podniosłoby adrenalinę zarówno u kierowcy, jak i u widza – bez uciekania się do robienia z tych elitarnych zawodów drugiego Death Rally. Same teamy musiałyby bardzo rozwinąć swoja technikę co do bolidu, opon, zawieszenia, balansować to co jest dla kierowcy najważniejsze – czy szybka jazda, czy lepsza przyczepność. Czy sam bolid byłby szybszy, albo mniej trwały – lub na odwrót. [PC]
Już dziś, ze wszystkimi restrykcjami nadal mamy „brak balansu”. Jeżeli damy więcej restrykcji, to technologiczna i naukowa fabryka cudów przestanie istnieć – nikomu nie będzie się chciało dalej tego rozwijać, zespoły pójdą gdzie indziej. Jeżeli restrykcje znikną, to od początku sezonu będzie wiadomo kto (a raczej jaki samochód) wygra. Formuła 1 jest jaka jest – to najbardziej wymagające finansowo i technologicznie sporty motorowe na świece. I takie muszą pozostać, jeżeli Formuła 1 ma być Formułą 1!
Co bym dodał? Co może chcieć dodać gracz? Oczywiście że rampy duuużo ramp oraz może jakieś inne niebezpieczne przeszkody np młoty zgniatajace i oczywiście auta stuningowane bez ograniczeń coś w stylu wyścigu GTA w GTA V…
Wprowadziłbym coś ala Crash Team Racing. Na każdym okrążeniu jeden punkt poboru broni. W losowych odstępach czasu aktywowało by się pole z bronią, kto pierwszy ten lepszy. Kto zebrał broń musi trafić w samochód przeciwnika (jak na paintballu laserowym). Bronie: 1 Odęcie 50KM na 10s; 2 wyłączenie silnika na 5s; 3 eksplozja jednej z opon; 4 wyłączenie hamulców na 5s. Dla zawodnika któremu uda się zebrać 4 raz „broń” a nie wykorzystał trzech poprzednich (kumulacja) – wybuch silnika (eliminacja z wyścigu).(PS4)
Jako wieloletni fan Formuły 1 powtórzę postulaty, które powtarzają dziennikarze zajmujący się sportem oraz kibice. Należy wprowadzić równy podział zysków między zespoły, by wyrównać różnice w budżetach. Ferrari, Mercedes i inne duże zespoły mają przewagę nad małymi, prywatnymi zespołami gdyż dysponują dużą ilością gotówki. Powinni też zmniejszyć wpływ aerodynamiki na jazdę oraz zmniejszyć efektywność systemów hamowania. Dzięki temu kierowcom łatwiej będzie wyprzedzać w strefach hamowania.
Prosta sprawa, zrobić dwa wyścigi godzinne podczas weekendu wyścigowego 😉 Po kwalifikacjach do pierwszego wyścigu zwycięzca staje na ostatnim polu startowym, drugi kierowca na przedostatnim, itd. Do drugiego wyścigu ustawienie na starcie jest odwrotne do wyników pierwszego wyścigu; kierowca, który nie ukończy kwalifikacji lub pierwszego wyścigu zostaje przesunięty na koniec stawki, coby nie prowokować kierowców do celowego bycia pierwszym na starcie któregoś z wyścigów 😀 [Wersja PC]
Formuła 1 jest nużąca, bo jej tory są nudne. Trasy są wąskie, więc na dużej części z nich pozycje ustalane są przez pobyt w boxach. By F1 było ciekawsze i bardziej widowiskowe, tory powinny być takie jak w Track Manii – mieć pętle, dawać bolidom możliwość robienia piruetów, kilku sekundowych lotów nad przepaściami, rzekami, jeziorami itp. i mieć trudne technicznie skróty. Dodatkowo przyda się skrócić wyścigi do 60 min i zmienić producenta opon na firmę, która produkuje ich najwięcej – Lego. Edycja PS4
Zdecydowanie nakazałbym zmniejszyć wymiary bolidów. Teraz są bardzo wielkie i to ma duży wpływ że rzadko ktoś kogoś wyprzedzi. Zmniejszenie szerokości i długości o 1/3 zdecydowanie doda większych emocji widzom bo takie małe bolidy będą miały masę okazji na wykonywanie manewrów. Obecnie rzadko ktoś kogoś wyprzedza. Dodałbym również cheerleaderki, każdy zespół F1 miałby 4 dziewczyny które przed rozpoczęciem wyścigu tańczyły by na pasie startowym. Dopiero po skończonych tańcach wjeżdżały by bolidy. PS4
Mój pomysł na zmianę – eliminacja ostatniego zawodnika w stawce, na przykład co 3 okrążenia. Kierowcy byliby pod ogromną presją, ale kibice oglądaliby niesamowitą walkę o każdą pozycję. Emocje od początku do samego końca gwarantowane, a każdy, nawet najmniejszy błąd zawodnika – bardzo kosztowny.
Zapomniałem dodać – wersja PC 🙂
Wyścigi mają być ciekawsze, bardziej dynamiczne i ekscytujące? Ha, challenge accepted 😛 Wystarczy umożliwić jazdę bolidami przedstawicielkom płci pięknej. Kto choć raz miał okazję odbyć dłuższą czy krótszą podróż z kobietą za kierownicą, ten wie o czym mowa ;] Poza tym, nie muszą one prowadzić – wystarczy żeńska załoga pit-stopu i już zrobiłoby się ciekawej. A zresztą, niechże niewiasty mają dowolny udział w organizacji zawodów – F1 to i tak niebezpieczny sport, a z udziałem kobiet to sport samobójców. PS4
Każde zawody trwają trzy dni. Dzień 1. kwalifikacje – trzy sesje. Zawodnik musi przejechać w sesji pięć okrążeń bez zjazdu do pit stop. Pod uwagę brany jest najlepszy czas. Panuje cisza radiowa. Dzień 2. – jazda precyzyjna. Krótki tor, gdzie robiony slalom, jakiś wąski łuk, przejazd przez odcinek o innej przyczepności nawierzchni i wyhamowanie w określonej strefie. Każde błąd to sekundy kary. Dzień 3., wyścig: długi lub szybki. Długi, to obecna forma. Szybki, max 20 okrążeń, gdzie pit stop jest zamknięty.PC
Elementem, który moim zdaniem zdecydowanie poprawiłby jakość i dynamikę wyścigów jest klakson! Wiadomym jest bowiem fakt, że otrąbienie kierowcy zasygnalizowałoby nieszczęśnikowi, że jedzie zdecydowanie za wolno i powinien wrzucić gaz do dechy. Dodatkowo, wprowadzenie klaksonu przerywałoby monotonne „bziuuu”, powodując, że kibice wyczekiwaliby kolejnych trąbnieć ich ulubieńców. |(PC)
Ja bym wprowadził Roberta Kubicę ;)|A wracając do tematu, zakazałbym komunikacji radiowej, wprowadziłbym równy budżet dla wszystkich teamów, czyli ok.250-300 milionów dolarów, poza tym oczywiście wróciłbym do silników sprzed „ery hubrydowej”, a także zmieniłbym zasady karania kierowców za wymianę pozdespołów lub zaniechałbym ich i wprowadziłbym jednego dostawcę silników, każdy w tej samej specyfikacji, zespoły mogłyby dowolnie projektować karoserię, co przyczyniłoby się do większej konkurencyjności (PC).
Zombie na tor. (PS4)
1. Do tankowania w wyścigu podczas pitstop.|2. 3 producentów opon w każdym GP (np. Bridgestone, Michelin, Pirelli), wybór mieszanek (ultra, supersoft,soft,medium,hard),po sesjach treningowych dowolny, według standardów FIA.
W mojej opinii na atrakcyjność F1 w sposób pozytywny mogły by wpłynąć trzy czynniki:1. POWOŁANIE GP POLSKI I STWORZENIE TORU ULICZNEGO W JEDYM Z POLSKICH MIAST (Wrocław/ Warszawa/ Kraków)2. Zniesienie obostrzeń odnośnie konstrukcji silników lub pozostanie przy V6 ale biturbo.3. Oprócz systemów hybrydowych zwiększających osiągi pozwolić na instalację NOS czyli popularnego nitro 😀 (PC)
We wyścigach F1 2017 zmieniłbym punktację wyznaczającą tylko do 10 miejsca,oraz brak wymaganego zjazdu do boksu jeśli chcemy szybko pokonywać tor to bez wyjątku wszystko na raz.|Grę wybieram na platformę PC.
Hej 🙂 Na pewno co bym zmienił to kupowanie sobie miejsca w Teamie za pieniążki bo tak zwani pay-driverzy to teraz zmora F1 i każdy kto ma kasę i super licencję może jeździć w królowej sportu motorowego. Ograniczony budżet na pewno zbliżył by do siebie konstrukcje samochodów wyścigowych (przyp. to nie są bolidy bo Bolid to meteor o jasności większej niż –4, czyli jaśniejszy niż Wenus.), a co za tym idzie większa rywalizacja i przywrócił bym tankowanie podczas pit stopu dla większej dramaturgi. (PC)
Ja bym wpuścił z powrotem do F1 Kubicę. Długo nie trzeba by było czekać, żeby transmisje znowu pojawiły się na publicznych stacjach, a Polacy zaczęli śledzić wyniki każdego z GP z dużo większym zaciekawieniem. (PS4)
Ja bym z wielką chęcią zobaczył powrót do „starych” wyścigów formuły jeden. Mniej technologii i cudów, a więcej ludzkiej pasji i determinacji. Jest taka scena w filmie „Wyścig”, gdzie James Hunt, zakrwawioną już ręką zmienia biegi w swoim bolidzie, bo urwała się gałka od drążka. Jasne, że trzeba mieć jaja, żeby prowadzić bolid Formuł 1 nawet teraz. Ale kiedyś to był sport dla twardzieli. Nie celebrytów, czy jak wspominano wkupnych kierowców. Jak Rajdy klasy B. Taką formułę bym chciał oglądać. (PC)
1) Pozwoliłbym kierowcom rozwiązywać sporne sytuacje w klatce, skoro mają potrzebę walnąć jeden drugiego. Byłoby co oglądać ;)|2) Każdy wyścig wzbogacałbym o losowanie szczęśliwca, który uda się na przejażdżkę szkoleniowym (dwumiejscowym) bolidem F1 z asystą jednego z kierowców. Może też być losowany. Na żywo nadawałbym reakcje (krzyki) szczęśliwca ze środka bolidu, zwłaszcza gdy kierowca wyścigowy przejmowałby kontrolę nad jednym okrążeniem i przejeżdżałby je na 100%.|3) Kontakt dozwolony!
PS: Jeśli wygram, proszę edycję PC =)
(PC) Aby wyścigi F1 były bardziej dynamiczne i ekscytujące powinno się zrobić następujące zmiany. Otóż trzeba wyposażyć bolidy w bronie różnych rodzajów, obsługiwane przy pomocy kierownicy, co pozwoliłoby kierowcą pozbycia się przeciwnika z wyścigu. Oprócz tego tory powinny zawierać szeroko pojęte pułapki, od dołów z wodą po kolczatki. Poza tym widzowie powinni mieć prawo eliminacji kierowcy z wyścigu do jego półmetku. Wtedy to zawodnik w ciągu okrążenia powinien szybko wjechać do boksu, zanim wybuchnie. 😉
Wyścigi, moim zdaniem, stałyby się bardziej dynamiczne i ekscytujące, gdyby „pozwolono” kierowcom naprawdę się ścigać poprzez ograniczenie skomplikowanych i wymyślnych przepisów, które obecnie obowiązują. Kary pokroju 70 miejsc do tyłu za wymianę podzespołów to porażka, a kierowca, który musi się martwić o ilość paliwa i stan swoich opon, nie mogąc się tym samym ścigać do maksimum swoich możliwości i możliwości bolidu to jest totalne nieporozumienie, tak jak zbyt częste wyjazdy SC. [PC]
F1 to królowa motorsportu i powinny tam się znaleźć najmocniejsze jednostki i najnowsze technologie, bez ograniczeń. Każdy team mógłby wybierać jakiej firmy opony używać (teraz wszyscy kierowcy korzystają z jednej marki). Dodatkowo wróciłbym do tankowania co dałoby nowe możliwości różnych strategii na wyścig. (PC)
Wprowadzić 3 litrowe silniki bez ograniczeń obrotów, przywrócić tankowanie, wywalić różne dyfuzory, połowę elektroniki, wywalić te okropne asfaltowe pobocza jak pasy lotniska i wysypać piachem, i wtedy dać się po prostu kierowcom ścigać, żeby się to oglądało tak jak Michała Szewca kiedy zdobywał kolejne tytuły, to było coś, z resztą do dzisiaj jest, polecam obejrzeć 🙂
zapomniałem PC 🙂
Pozwolić aby decydowały umiejętności kierowcy a nie ograniczenia bolidu. Samochód z tymi samymi parametrami dla każdego i niech wygra lepszy. PC.
PC, dodać jakieś fajne skrzydełka w tylnej części pojazdów zamiast tych antenek. Poza tym? Nic. FiA Pięknie radzi sobie z wprowadzaniem zmian do tego pięknego sportu. Inni mówią o identycznych bolidach, ale F1 to od zarania dziejów również wyścig konstruktorski, to dobrze gdyż wiele technologii powstałych w wyniku tego wyścigu trafia to użytkowników dróg publicznych w postaci lepszych rozwiązać technologicznych w naszych autach. Wystarczy spojrzeć na Mecedes Project One, taka tech. trafi do naszych aut.
PS. Chodzi mi o wygląd bolidów, gdyż wyścigi już są pasjonujące. Co można tu zrobić? Joker Laps na siłę implementować?
Według mnie należałoby powrócić do pierwotnych zasad. Powrócić do tankowań, i odrzucić zasady odnośnie opon (obecnie muszą być użyte oba rodzaje mieszanki). Spowoduje to że strategie na wyścig będą dla każdego zespołu inne. Obecnie to czasem jest jazda jak po sznurku jeden za drugim. Wyrzucić KERS (bo kojarzy mi się z nitro z NFS) a znieść limit przepływu paliwa. I częściej przebudowywać tory. Dać większą swobodę odnośnie budowy aerodynamicznej bolidów, spowoduje to większą innowacyjność
Przywrócenie tankowania i jednoczesne zmniejszenie pojemności zbiorników paliwa – tak aby konieczne było przynajmniej dwukrotne tankowanie. Po drugie – albo jeden dostawca silników dla wszystkich – a konstrukcja bolidu pozostaje w gestii teamu lub odwrotnie jedna konstrukcja bolidu dla wszystkich, natomiast teamy we włassnym zakresie konstruują silniki. Wszystko po to aby decydujące były umiejętności kierowcy a dopiero później konstrukcja bolidu/silnika – aby ścigali się wszyscy a nie pierwsza czwórka.
jakby co to PC 🙂
PC; takie same parametry bolidów dla wszystkich,przywrócenie tankowań, zmniejszenie liczby okrążeń,aby wyścigi były bardziej dynamiczne