Były pracownik Human Head: "Prey 2 było pełną grą"
Wczoraj pojawiły się nowe plotki o Preyu 2, z których wynika, że gra została całkowicie zresetowana i odpowiedzialne jest za nią teraz nowe studio – Arkane. Choć informacje te nie zostały jeszcze potwierdzone, do internetu zaczęły wypływać nowe fakty o produkcji. Jeden z byłych pracowników Human Head twierdzi, że projekt był grywalny, a to, co się z nim dzieje, rozbija się „o politykę”.
Jason L. Blair to były projektant narracji i scenarzysta w studiu Human Head, który obecnie pracuje w Volition. Na swoim Twitterze odniósł się do wczorajszych plotek, jakoby Prey 2 miał powstawać teraz w Arkane. Według niego, gra była już gotowa. Oto co pisze w serii wpisów:
Ta plotka o Preyu 2 i Arkane daje nowe życie wielu starym kłamstwom. Milczałem o tym wszystkim, ale nie mogę dłużej trzymać języka za zębami. Pracowałem w Human Head przez lata, doświadczyłem w tym w czasie różnych etapów prac nad Preyem 2. Byłem projektantem narracji i scenarzystą Preya 2 przez ostatnie pół roku jego produkcji w Human Head. Przygotowane mieliśmy więcej niż demo. Prey 2 było pełną grą. I szalenie zabawną. Ekipa odpowiedzialna za projekt była mała, ale nie zauważylibyście tego. To, co się stało z Preyem 2, miało podłoże polityczne i to mnie najbardziej smuci. I było małostkowe. Można byłoby się o to procesować w sądzie. Huaman Head miało świetną grę. Pękło mi serce, kiedy Prey 2 znalazł się w zawieszeniu. Human Head zasługiwało na to, by ta produkcja została wydana. Potrzebowali jej. Co do Arkane – podobało mi się Dishonored. […] Jeśli plotka jest prawdziwa, zrobią dobrze również Preya 2. Ale smutno mi, że nie będzie on już należał do Human Head. Smutno mi, że moi przyjaciele nie będą cieszyli się uznaniem za swoje osiągnięcia.